Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mhmmmmmm, sprawdz miernikiem wielofunkcyjnym jakie masz przejscie na tych przewodach zewnetrznych ktorymi podlaczasz aku

samochodowe do motocyklowej baterii. Moze byc rdza pod koncowkami i slaby przeplyw pradu.

Nie ma mowy zeby nowy rozrusznik na samochodowym aku krecil "leniwie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, jak już miałeś kilka podejść do odpalenia silnika, to może masz paliwo w cylindrze i rozrusznik nie okręci wałem?

przemek96


Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne. Wiedza bez wyobraźni najwyżej doskonałe.
Albert Einstein
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oprocz rozrusznika jest tam jeszcze gdzies cewka zaplonowa? Czy jest ona zintegrowana z rozrusznikiem?

No i czy cylindry maja odpreznik?

 

Kable mam raczej OK. Przetarlem je jakis czas temu papierem sciernym, ale jeszcze zmierze ich opornosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma kable za 3 dychy to może sie do aku od tira podłączyć i nic . Jeśli z piecem w bułce jest tak jak z V990 to trzeba pożyczyć/kupić sprawne aku i wstawić na miejsce albo zrobic kable z oczkami i dobrze skręcić .

Aku na złom (mimo że nowe) , nie ma opcji żeby tam było poniżej 9V na rozruchu a miałeś 6,7V przy spadku z 12,3V (czyli naładowanego akumulatora)

 

Oporności kabli rozruchowych nie zmierzysz multimetrem chyba że ma sondę do pomiaru miliomów .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyłączyłem się już z tego tematu bo w zasadzie to założyciel nie ma za bardzo pojęcia o tym co robi bo diagnostyka tego problemu nie jest tak problematyczna jak wynika to z tego tematu.

PanBoczek, weź jakiegoś kumatego kolegę bo kręcimy się wokół własnego ogona(zupełnie niezłośliwie).

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... SUKCES!!!

 

W koncu zalalem i naladowalem nowy aku i normalnie podlaczylem pod zaciski.

Odpalil od razu. Nie jezdzilem, bo przekladni jeszcze nie zalalem olejem, ale mozna powiedziec, ze naprawa sie udala.

Podsumowujac - winny byl rozrusznik, ktory wymienilem na nowy.

Potem bujalem sie, bo akumulatory ktorych uzywalem do tej pory byly do bani.

nawet duze akumilatory samochodowe podlaczone gownianym kablami dawaly za maly prad.

 

Dziekuje wszystkim za wszystkie rady i chec pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...