mateusz786 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam. Problem dotyczy Hondy cb 450 nie wiem który dokładnie rocznik ale około 1985r. Jechałem sobie ok. 90km/h i nagle moto zaczęło szarpać aż w końcu prawy cylinder się odłączył. Po dotarciu do domu odkręciłem świece lewa miała ładny kolor kawy z mlekiem a prawa była zalana. Wyczyściłem świece szczotką drucianą, po tym zabiegu silnik odpalił ''od strzała'' na dwa cylindry. Przejechałem może 2km i znowu prawy cylinder przestał pracować. Wymiana świec nic nie dała. Po wyczyszczeniu świecy szczotką drucianą prawy cylinder działa ale tylko przez 2km. Przebicia także nigdzie nie ma. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 ngk ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Tak, ngk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Zanim zaczniesz głębiej drążyć temat to kup świece Denso X27ESR-U. Sztuka kosztuje w granicach 10zł a całkiem możliwe, że po wymianie na Denso będzie ok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Gaźniki do czyszczenia i regulacji.Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Dzięki za rady. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Gaźniki do czyszczenia i regulacji.Pozdr. J-999Uwielbiam takie autorytatywne rady udzielane na podstawie minimum danych. Ja bym zaczal od zamiany swiec miejscami. Jezeli wypadnie drugi cylinder odpowiedz jest natychmiastowa - swiece, jezeli nic sie nie zmieni szukamy dalej, zaczynajac od elektryki - fajki, kable zaplonowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Uwielbiam takie autorytatywne rady udzielane na podstawie minimum danych. Ja bym zaczal od zamiany swiec miejscami. Jezeli wypadnie drugi cylinder odpowiedz jest natychmiastowa - swiece, jezeli nic sie nie zmieni szukamy dalej, zaczynajac od elektryki - fajki, kable zaplonowe. Wypadnie ten sam cylinder bo na nim zalewa świecę, więc proponuję słuchać bardziej doświadczonych. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Wypadnie ten sam cylinder bo na nim zalewa świecę, więc proponuję słuchać bardziej doświadczonych.Swieca moze nie byc zalana tylko jest mokra bo nie ma iskry. Wtedy bedzie w drugim cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Tylko trzeba się jeszcze zastanowić dlaczego nie ma tej iskry. Oczywiście ten test który zaproponowałeś sporo wyjaśni ale moim zdaniem wypadnie ten sam cylinder (albo nawet oba bo ta prawa świeca jest już zabita). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Tylko trzeba się jeszcze zastanowić dlaczego nie ma tej iskry. Oczywiście ten test który zaproponowałeś sporo wyjaśni ale moim zdaniem wypadnie ten sam cylinder (albo nawet oba bo ta prawa świeca jest już zabita).W moim motocyklu (honda cb 400), ktory ma bardzo podobny silnik ( takze twin tylko pojemnosc troche mniejsza) mialem podobny problem - co jakis czas wypadal prawy cylinder. pomogla wymiana statora alternatora, prawdopodobnie bylo uszkodzone uzwojenie dostarczajace napiecie do zaplonu. Te motocykle maja oddzielny uklad dostraczajacy napiecie ok 110V (znienne) do zasilanie zaplonu. Mi sie udalo dostac uzwojenia statora za ok 20 euro. Po wymienie jak reka odjal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 O widzisz, to całkiem cenna informacja :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Witam, kupiłem świece które kolega wyżej mi polecał dodatkowo wyregulowałem zawory na ssących nie było luzu teraz podczas jazdy drugi cylinder raz się załącza raz nie. Zamieniałem miejscami świece, fajki, kable i zawsze odpada ten sam cylinder. Dodatkowo na wolnych obrotach zaczął kichać w gaznik, nieregularnie ale średnio co 4s wiec dosyć często. Chyba spróbuje zrobić to co kolega Rambi, ale może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły zanim wydam pieniądze.Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Patrz post #5 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 17 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Zrobiłem przed chwilą jeszcze taki mały test kabel który wychodzi z cewki na pierwszy cylinder podpiełem pod drugi cylinder i odwrotnie. Taka zamianka nic nie zmienia dalej nie działa prawy cylinder. Zastanawia mnie dlaczego wszystko od uszczelki pod głowicą w dół pływa w oleju. Zauważyłem też, że kiedy prawy cylinder łapie silnik kopci jeszcze gorzej niż 2t. Może trzeba wymienić uszczelke pod głowicą, może ten olej ma coś wspólnego z tym przerywaniem na prawym cylindrze ? czy to raczej zwykły zbieg okoliczności jak myślicie ? Dodam, że silnik od lewej strony jest suchy, a od prawej cały zalany w oleju. Przez prawy wydech też pluje olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.