matitomasz Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Cześć, mam hondę cm 185t w okresie "zimy" mi kopciła, ale zbytnio się tym nie przejmowałem, bo było trochę zimno. Jakiś miesiąc temu zaczęła palić świece. Wymieniłem cewkę i świece.Problem nadal jest , honda kopci ale tylko na 1 cylinder.Tłoki raczej nie poszły jeszcze bo oleju nie bierze. I ostatnio w tym tłumniku który kopci zauważyłem "klejącą" się szadź . Proszę o pomoc bo ja aż tak się na tym nie znam.Z góry dziękiDodam , że kopci na biało. Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez matitomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 przegoń ją konkretnie aby wygrzała wydechluz na zaworach sprawdzany ? jakie świece ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Palenie swiec to nie jest dobry objaw.Dla mnie silnik do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matitomasz Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Wszystko w silniku jest dobrze ustawione. Robił to zaufany mechanik . Świece to ngk cr7hsAdam , teraz świec nie pali, paliła przed wymianą cewki. Właśnie byłem zobaczyć do hondy. Okazało się że zjadła trochę oleju więc dolałem (ostatnio dolewałem w październiku).Przy zimnym silniku kopciły 2 tłumniki ale po rozgrzaniu tylko lewy. Gdy dałem w palnik właśnie ten lewy dymił niczym diesel :sad: . Proszę was powiedzcie mi co to może być i jak to ewentualnie sprawdzić. Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez matitomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 próba olejowa i wymiana uszczelniaczy zaworów o ile nie ma luzów na prowadnicachświeczki zmień na denso, o niebo lepiej się przepalają po podlaniuU22FSR-L Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matitomasz Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 mógłbyś wytłumaczyć na czym polega ta próba olejowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 zmierzenie ciśnienia sprężania a następnie po wstrzyknięciu 3-4ml oleju drugi odczytnapisz co wyszło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Taki objaw kotlujacego dymu z rozgrzanego silnika przy dodawaniu gazu pokazuje zuzycie pierscieni, a nie prowadnic czy uszczelniaczy zaworowych.Ale najlepiej zmierzyc cisnienie i miec jasnosc o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matitomasz Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 może to być od lipnego paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) może to być od lipnego paliwa?A co , masz inne paliwo na jeden cylinder , a na drugi inne , że tylko z jednego kopci ? Zastanów się .Szybciej bym stawiał na zapieczony lub pęknięty pierścień na jednym z tłoków Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez bruns Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matitomasz Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) cześć ostatnio zapomniałem dodać że w wakacje była robiona tuleja na gwint cylindrów.Olej traciła przez to że jest mały przeciek oleju pod silnikiem z strony kopcącego tłumnika. Przebieg około 14 tyś .Te informacje coś zmieniają ?i ten kopcący tłumnik wolniej się nagrzewa :huh: Edytowane 5 Maja 2015 przez matitomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matitomasz Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 help :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Jak w końcu dymi bo raz piszesz że na biało a raz że jak diesel. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Limo, a mój diesel dymił na biało kiedyś.... :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Nie podpowiadaj ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.