bruns Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 jak ja nie miałem miernika to tak sprawdzałem A teraz masz miernik i mierzysz nim chwilowy impuls WN 30 000 V ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 nie mam miernika nie mierzę bo nie mam takiej potrzeby a chodziło mi o to że maiłem takie coś w kawie że iskra była ale nie miała mocy i sprawdziłem palcem i miałem punkt zaczepienia gdzie szukać problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Śrubokręt odpuszcze bo troche mam cykora. Niby iskra jest nawet spoko nowa świeca założona, powinno byc ok.A co do tej membrany to myslisz ze warto to kupic? U mnie taka jest sztywna i twarda. Ala dosyć niedawno wyczytalem ze ona jest potrzebna kiedy hamujemy silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 przyglądnij się jej dobrze czy nie ma gdzieś jakiejś małej dziurki jak nie ma to na razie ją zostaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Oddam ja pewnie w następnym tygodniu i dam znac co wymyślili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 ok czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 A wiec dzis bylem u fachowców i niestety ale kompresja. Powinno byc 9 a jest 4. prawdopodobnie wymiana tloka pewnie warto zrobic szlif. Co radzicie? Goscie w porządku i znaja sie cenowo tez nawet spoko, wstepnie wyliczylismy jakies 900 zlotych z tlokiem i z nowymi uszczelkami. Gdzie sam tlok ponad 600zlotych wiec chyba ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Skąd mają pewność,że to tłok?Może zawory?Myślę ,że jeśli sam tłok by był winien to wcześniej by ci strasznie kopcił przy tej kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 nie mają jeszcze pewnosci sam mowil ze to moze byc cos innego ale mowi ze trzeba zdjac gore i wtedy bedziemy wiedziec. Tyle że zawory byly ustawiane. Mechanik mowi ze moga to byc tez zle wytarte gniazda zaworów. Możemy tak gdybac, chlopy dadzą znac pewnie w poniedzialek i jak sie wyrobie w pracy to podjade tez zobaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 hmm no na autodeko ciezko uzyskac kompresje 9.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 No właśnie. Bylem dzisiaj i jednak kompresja bedzie prawdopodobnie dobra a autodekompresator juz pewnie wyrobiony. Panowie wszystko sprawdzili za to beda musieli mnie skasować a ja dalej jestem w lesie.Co teraz?Kupic nowy walek wydechowy czy da się zreanimowac to cholerstwo? Kiedys czytalem ze ktos zaklepal wyrobione nity i chyba wymienil sprezynke ale teraz nie znajde tematu. Co radzicie, albo ma ktos moze taki walek na sprzedaż? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Z tego co kilka razy przemknęło mi przed oczyma to trzeba to w razie braku środków wywalić , coś tam uciąć i mieć nadzieje że przekręci bez dekompresatora . A jak masz kasę to nowy wałek . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 W moim ( Klr 250 ) deko było zaspawane i to chyba jedyny sposób . Kupiłem jednak nowy wałek bo odpalenie było wyzwaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek 123 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Tez chcialem go wywalic ale mechanik mowi ze bez szans na odpalenie. Ale jak i tak mam kupic wałek to moge na próbę go wyciąć. i pewnie tak zrobie. Może jutro odbiore motor i jak nic nie wymysle to tak zrobie.Bo chyba lepiej bedzie wyciac niz zaspawac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekdgr Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Znajomy wywalil autodeko. Do 4 kopniec i odpala. Sam nie wierzylem ale jednak nie klamal. Mam klr 600 i tez kipesko pali nie wiem co jest ale stawiawiam na ten dekomprensator. Ps jak ustawic poziom paliwa bo mi przelewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.