bati13 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Witam wszystkich mam ogromną prośbę powiedźcie mi jak mam ustawić gaźnik (wstępnie) skład mieszanki ile obr śruby jak ustawić pompkę i jaki powinien być kolor świecy. Z góry dziękuje i pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Nie ladnie , pierwszy post i odrazu pytanie rozszczeniowe , pilnie dajcie mi gotowca !Może kolega zada sobie trochę trudu i poszuka na tym forum , wszystko było już dawno dokładnie opisane . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 I to najbardziej podstawowe zagadnienia. Wstyd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bati13 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Mam książkę do CRF w pdf ale nic tam za bardzo nie ma a szukajac "ustawianie gaźnika CRF 250R" nic nie ma wiec zadałem pytanie na forum bo może ktoś wie i nie zaboli go to by mi po prostu odpowiedział i podzielił się tą wiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 http://www.rickramsey.net/CRF250Xjetting.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bati13 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie jeżeli mam coś takiego to:Screw -2 1/2Clip-4Main-132To 1 linijka odpowiada za mieszankę ? mam wykręcić 2,5 obr śrubki a 2 za pompkę i mam wykręcić 4 a ostatnia to dysza do jakiej są te ustawienia ? Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez bati13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Screw -2 1/2Clip-4Main-132 1.Skład mieszanki2.Wysokość iglicy (który rowek)3.. Dysza główna. Ostatnio czyściłem gaźnik do CR250F i dysza główna była 170 :huh: -serwisówka mówiła podobnie .Coś mała ta Twoja dysza ...Może źle ją odczytałeś i jest 182 ??? Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nie podałeś jaki rocznik, wg moich danych tam (zależnie od rocznika) siedzi dysza główna 160 lub 172. W CRF250X jest dysza główna 130. Jeśli faktycznie masz CRF250R i siedzi tam dysza 132 to możesz mieć problemy z ustawieniem gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bati13 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Dysza jest okay podałem tylko dla wzoru czy tak mam ustawić rocznik CRF'y to 2004r i problem jest taki ze jak chodzi na wolnych i dodam cały gaz to jest buuuu i by zgasła..czyli pompa wtryskowa czy jakoś tak się to nazywa podaje za dużo paliwa i śrubkę od tej pompki wkręciłem 4 razy i dalej lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bati13 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Podpowie ktoś ile wkręcić śrubkę od pompki ? ile obr 3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Podpowie ktoś ile wkręcić śrubkę od pompki ? ile obr 3? Tej śrubki się nie wkręca o ileś tam obrotów,tylko kasuje się nią luz na dźwigni pompki i przepustnicy. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bati13 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 jeśli ja wkrece mocniej to pompka bardziej leje paliwem..to co moze być przyczyna ze na wolnych obr po dodaniu ful gazu jest buu i moze zgasnąć ? nie przez tą pompke ? jak wyczuć ten luz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 jak wyczuć ten luz ? Tu masz opis z serwisówki jak to zrobić : "Gradually turn out the adjusting screw while moving the link lever until it has no more free play." co moze być przyczyna ze na wolnych obr po dodaniu ful gazu jest buu i moze zgasnąć ? Problem może nie leży w pompce przyspieszenia,tylko np w wysokości iglicy lub rozmiarze dysz ?Musisz mieć serwisówkę przed sobą jak rozbierasz gaźnik,bo inaczej to tylko bałaganu narobisz Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bati13 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Iglica na 3 od góry.Kolor świecy powinien być białawy ? sucha dobrze wypalona świeca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 .Kolor świecy powinien być białawy ? sucha dobrze wypalona świeca ? Powinna mieć kolor kawy z mlekiem-lekko brązowy. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.