Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika CRF 250R pilne!


bati13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam książkę do CRF w pdf ale nic tam za bardzo nie ma a szukajac "ustawianie gaźnika CRF 250R" nic nie ma wiec zadałem pytanie na forum bo może ktoś wie i nie zaboli go to by mi po prostu odpowiedział i podzielił się tą wiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeżeli mam coś takiego to:

Screw -2 1/2

Clip-4

Main-132


To 1 linijka odpowiada za mieszankę ? mam wykręcić 2,5 obr śrubki a 2 za pompkę i mam wykręcić 4 a ostatnia to dysza do jakiej są te ustawienia ?

Edytowane przez bati13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screw -2 1/2

Clip-4

Main-132

 

1.Skład mieszanki

2.Wysokość iglicy (który rowek)

3.. Dysza główna.

 

Ostatnio czyściłem gaźnik do CR250F i dysza główna była 170 :huh: -serwisówka mówiła podobnie .

Coś mała ta Twoja dysza ...

Może źle ją odczytałeś i jest 182 ???

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podałeś jaki rocznik, wg moich danych tam (zależnie od rocznika) siedzi dysza główna 160 lub 172.

W CRF250X jest dysza główna 130.

 

Jeśli faktycznie masz CRF250R i siedzi tam dysza 132 to możesz mieć problemy z ustawieniem gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysza jest okay podałem tylko dla wzoru czy tak mam ustawić rocznik CRF'y to 2004r i problem jest taki ze jak chodzi na wolnych i dodam cały gaz to jest buuuu i by zgasła..czyli pompa wtryskowa czy jakoś tak się to nazywa podaje za dużo paliwa i śrubkę od tej pompki wkręciłem 4 razy i dalej lipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wyczuć ten luz ?

 

Tu masz opis z serwisówki jak to zrobić :

"Gradually turn out the adjusting screw while moving the link lever until it has no more free play."

 

co moze być przyczyna ze na wolnych obr po dodaniu ful gazu jest buu i moze zgasnąć ?

 

Problem może nie leży w pompce przyspieszenia,tylko np w wysokości iglicy lub rozmiarze dysz ?

Musisz mieć serwisówkę przed sobą jak rozbierasz gaźnik,bo inaczej to tylko bałaganu narobisz

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...