mozambiko Opublikowano 27 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 a jesli Ci sie nie podoba (zresztą tak jak wielu) design Yamahy możesz przecież lampe wywalić tył i przód i już prawie jak yzf ; ) Dokładnie gnębił mnie głownie wygląd :biggrin: Ale byłem wstanie się z tym pogodzić bo wiadomo wygląd nie jest najważniejszy :cool: :cool: A dawno nabyłeś tą WR ?? robiłeś coś konkretniejszego przy niej ?? i ile kasiorki kosztowała :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Teoria? Tak,bo praktyka mówi co innego.Inne są :kartery,skrzynia biegów,wałki rozrządu,zawieszenie i jeszcze kilka istotnych elementów. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Teoria? No napisałem że teoria bo pewno coś Ci się pomyliło i nie chciałem się wdawać w szczegóły :) W przeciwnym wypadku nie wiem jak skomentować POGLĄD że silniki 2t i 4t to: te same silniki tylko z inna charakterystyką... Edytowane 28 Marca 2015 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Panowie czytajcie uważnie. Napisałem "Przecież YZF i WR mają praktycznie te same silniki tylko z inna charakterystyką..." Tak,bo praktyka mówi co innego.Inne są :kartery,skrzynia biegów,wałki rozrządu,zawieszenie i jeszcze kilka istotnych elementów. Kartery "nie jeżdzą", skrzynia biegów to nie silnik, zawieszenie to też nie silnik a rozrząd a dokładniej pisząc krzywki wałków rozrządu to właśnie ta charakterystyka. No napisałem że teoria bo pewno coś Ci się pomyliło i nie chciałem się wdawać w szczegóły :) W przeciwnym wypadku nie wiem jak skomentować POGLĄD że silniki 2t i 4t to: A gdzie ja napisałem ze 2t i 4t to to samo? Może tobie się pomyliło YZF z YZ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Zastanawiam się na kupnem yzf 250 2T, :banghead: No dobra, autor troszkę namieszał :D Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Kartery "nie jeżdzą", skrzynia biegów to nie silnik, zawieszenie to też nie silnik a rozrząd a dokładniej pisząc krzywki wałków rozrządu to właśnie ta charakterystyka. To może wyjaśnisz mi,dlaczego w enduro robi się rzadziej remont niż ma to miejsce w cross-ie ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Robi się rzadziej bo są trochę kastrowane a i sama jazda enduro odbywa się na dużo niższych obrotach niż na krosowym torze. Jak WR odblokuje się w pełni to żywotność będzie miała podobną do yzf bo wtedy w praktyce będzie to prawie yzf:) Tak to już jest dodasz 4KM mocy a żywotność spada nawet o kilkadziesiąt procent. Edytowane 30 Marca 2015 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mozambiko Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Do jakiej Ceny proponujecie kupno moto do remontu o których była mowa wyżej ?? :rolleyes: :rolleyes: Edytowane 30 Marca 2015 przez mozambiko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekar85 Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 yzf 426 polecam sam mam taki moc duza awaryjnosc?? jak dbasz tak masz moim zdaniem tylkon yzf 426 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 yzf 426 polecam sam mam taki moc duza awaryjnosc?? jak dbasz tak masz moim zdaniem tylkon yzf 426 YZ450F jest bardziej dopracowana i mniej awaryjna (wybuchowa) :) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Podlacze sie do tematu. Ktos mial stycznosc z YZF od 05 roku? Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 YZ450F jest bardziej dopracowana i mniej awaryjna (wybuchowa) :) Pozwól że spytam co w 426 było tak awaryjnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Pozwól że spytam co w 426 było tak awaryjnego?Układ korbowy jest inaczej opracowany. Wykorbienie,wyważenie itp.Same przebiegi między remontami są krutsze niż ma to miejsce w 450. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Ok, zgadzam się ale to nie jest nic awaryjnego. Po prostu jest to inna konstrukcja, może i mniej dopracowana ale sama z siebie się nie rozpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_wawa Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Witam,Chciałem zapytać czy macie jakieś doświadczenia z tym motocyklem (yamaha yz450f 2005r.)? Ktoś może powiedzieć coś na temat tego silnika, żywotności, znane wady fabryczne, plusy, minusy. Jest to ostatni rok na stalowej ramie. Z góry dziękuje za informację.Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.