Skocz do zawartości

Yamaha Yzf 250, 426, 450 jaką wybrać ?


Rekomendowane odpowiedzi

a jesli Ci sie nie podoba (zresztą tak jak wielu) design Yamahy możesz przecież lampe wywalić tył i przód i już prawie jak yzf ; )

 

Dokładnie gnębił mnie głownie wygląd :biggrin: Ale byłem wstanie się z tym pogodzić bo wiadomo wygląd nie jest najważniejszy :cool: :cool: A dawno nabyłeś tą WR ?? robiłeś coś konkretniejszego przy niej ?? i ile kasiorki kosztowała :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teoria?

 

No napisałem że teoria bo pewno coś Ci się pomyliło i nie chciałem się wdawać w szczegóły :) W przeciwnym wypadku nie wiem jak skomentować POGLĄD że silniki 2t i 4t to:

 

te same silniki tylko z inna charakterystyką...

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czytajcie uważnie. Napisałem "Przecież YZF i WR mają praktycznie te same silniki tylko z inna charakterystyką..."

 

 

 

Tak,bo praktyka mówi co innego.

Inne są :kartery,skrzynia biegów,wałki rozrządu,zawieszenie i jeszcze kilka istotnych elementów.

 

Kartery "nie jeżdzą", skrzynia biegów to nie silnik, zawieszenie to też nie silnik a rozrząd a dokładniej pisząc krzywki wałków rozrządu to właśnie ta charakterystyka.

 

 

 

No napisałem że teoria bo pewno coś Ci się pomyliło i nie chciałem się wdawać w szczegóły :) W przeciwnym wypadku nie wiem jak skomentować POGLĄD że silniki 2t i 4t to:

 

 

A gdzie ja napisałem ze 2t i 4t to to samo? Może tobie się pomyliło YZF z YZ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kartery "nie jeżdzą", skrzynia biegów to nie silnik, zawieszenie to też nie silnik a rozrząd a dokładniej pisząc krzywki wałków rozrządu to właśnie ta charakterystyka.

 

To może wyjaśnisz mi,dlaczego w enduro robi się rzadziej remont niż ma to miejsce w cross-ie ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi się rzadziej bo są trochę kastrowane a i sama jazda enduro odbywa się na dużo niższych obrotach niż na krosowym torze. Jak WR odblokuje się w pełni to żywotność będzie miała podobną do yzf bo wtedy w praktyce będzie to prawie yzf:) Tak to już jest dodasz 4KM mocy a żywotność spada nawet o kilkadziesiąt procent.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Pozwól że spytam co w 426 było tak awaryjnego?

Układ korbowy jest inaczej opracowany. Wykorbienie,wyważenie itp.

Same przebiegi między remontami są krutsze niż ma to miejsce w 450.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Chciałem zapytać czy macie jakieś doświadczenia z tym motocyklem (yamaha yz450f 2005r.)

? Ktoś może powiedzieć coś na temat tego silnika, żywotności, znane wady fabryczne, plusy, minusy. Jest to ostatni rok na stalowej ramie.

 

Z góry dziękuje za informację.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...