przemek96 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Jak byłem na szkoleniu na wyścigowca :P to mi mówili, że silnik jest najsprawniejszy gdy ma ma temp 70 stopni :biggrin: (szkoda że srad ma 100-120 stopni bez termostatu :banghead: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Jakieś teorie o szkodliwości wody destylowanej w układzie chłodzenia, Panowie trzymajcie poziom merytoryczny, ta o smarowaniu pompy jest najlepsza. No nie jest zla, ale raczej chodzi o wplyw plynu ( pozytywny ) na uszczelki.Druga to zmniejszenie rdzewienia ukladu chlodzenia przez stosowanie plynu, a nie wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Płyn do chłodnicy ma wyższą temp. wrzenia , niż zwykła woda . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murarz24 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 A czy taka praca silnika jest w normie czy wymaga regulacji ? > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j.marcin Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Moim zdaniem wolne obroty ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Murarz24 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Witam ponownie po prawie roku. Przez sezon '15 polatałem hornetem bez ingerencji w silnik z racji kasy. Teraz jednak chciałbym go doprowadzić do ładu, ponieważ w obecnym stanie pieca nie mogę wykorzystać jego możliwości. Już w tamtym sezonie jak i teraz czuć wibracje i głośny "ryk" przy obrotach 4,5 w górę- w związku z tym chyba nigdy nie przekroczyłem 6-7 k rpm. Ponadto bardzo czuć spaliny (przesiąkanie ubrań spalinami- pisałem o tym w dziale "przy piwie"). W poprzednim moto nie miałem problemu z tym przesiąkaniem a i na logikę biorąc tak nie powinno być.Regulacja gaźników tak? No a co dalej? Wibracje mogą pochodzić od łożysk, panewek itd - ale ile taka wymiana mogłaby kosztować? Gdzie najpierw zajrzeć, gdzie szukać problemu?Nawet gdy silnik jest rozgrzany, to spaliny śmierdzą tak jakby nie w pełni spalonym paliwem, jakby na "półssaniu"A wibracje? Luzy? gdzie? Korbo, wałki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Daj komuś kumatemu tego szerszenia do ogarnięcia. Lepiej na tym wyjdziesz. Średnio rozgarnięty mechanior rzuci okiem i będzie wiedział czy silnik pracuje tak jak trzeba czy nie. Jak na razie szukasz na siłę problemów w panewkach. Hornet to świetny motocykl. Zdrowy piec jest bezszelestny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.