Skocz do zawartości

Muli po nagłym odkręceniu manetki YZ 125


Kozioł2T
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Mam problem z moją YZ 125 2003. Gdy jade na niskich obrotach i nagle mocniej odkręcemanetkę to ją muli, tak jakby się zalewała, na luzie problem nie występuje. Moim zdaniem to kwestia przestawienia iglicy ale chcę poznać wasze zdanie.

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo tłoczek albo nie do końca dobre ustawienie gaźnika, poszukaj w serwisówce ustawień

zawsze mnie ciekawi skąd te problemy z gaźnikiem, samo tam się nie ma jak przestawić

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawsze mnie ciekawi skąd te problemy z gaźnikiem, samo tam się nie ma jak przestawić

 

Pogoda a dokładniej temperatura otoczenia wymusza regulacje gaźnika,o którym często zapominają właściciele cross-ów,tłumacząc to sobie, że "przecież był regulowany w tamtym sezonie :biggrin: "

Wystarczy 5 st różnicy i zawodnik wyczuje spadek mocy

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo tłoczek albo nie do końca dobre ustawienie gaźnika, poszukaj w serwisówce ustawień

zawsze mnie ciekawi skąd te problemy z gaźnikiem, samo tam się nie ma jak przestawić

Farfocel w dyszy głównej i będzie mulił, samo się nie przestawi, choć już widziałem dysze na dnie komory pływakowej.

 

Problem zauważyłem w tamtą sobotę, w dniu kupna, na jeździe próbnej myślałem ze to przez zimny silnik. YZ ma najechane 50 mth. W weekend pobawie się z gaźnikiem i zdam relacje.

50 mth bez remontu w 125to już nie ma tłoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to świeży nabytek to niema co się zastanawiać tylko rozebrać cały motor na drobne kawałki , dokładnie posprawdzać i powymieniać co trzeba . Jeżeli tego nie zrobisz to napewno coś pierdolnie prędzej czy póżniej , gaźnik sprawdza i ustawia się zawsze według serwisówki z uwzględnieniem części tuningowych . Spadek mocy i zamulanie w full crosie czuć już przy temperaturze poniżej ~12 * , największy problem to przede wszystkim brak termostatu i ciągłe wyziębianie silnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...