Kozioł2T Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 SiemaMam problem z moją YZ 125 2003. Gdy jade na niskich obrotach i nagle mocniej odkręcemanetkę to ją muli, tak jakby się zalewała, na luzie problem nie występuje. Moim zdaniem to kwestia przestawienia iglicy ale chcę poznać wasze zdanie. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Wykręć świecę i tam będzie odpowiedź. Twoja teoria jest prawidłowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozioł2T Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Kolego jeszcze mi powiedz jedną rzecz: w górę jak się dawało iglicę to była mieszanka większa a w dół mniejsza? Zapomniałem bo już dawno nie musiałem się tym bawić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Jak dajesz blaszke na iglicy ząbek w dół to dostaje więcej paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) albo tłoczek albo nie do końca dobre ustawienie gaźnika, poszukaj w serwisówce ustawieńzawsze mnie ciekawi skąd te problemy z gaźnikiem, samo tam się nie ma jak przestawić Edytowane 15 Marca 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 zawsze mnie ciekawi skąd te problemy z gaźnikiem, samo tam się nie ma jak przestawić Pogoda a dokładniej temperatura otoczenia wymusza regulacje gaźnika,o którym często zapominają właściciele cross-ów,tłumacząc to sobie, że "przecież był regulowany w tamtym sezonie :biggrin: " Wystarczy 5 st różnicy i zawodnik wyczuje spadek mocy Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 o tym to ja wiem ale bez przesady aż takich różnic w mocy nie ma, latało się kiedyś zimą to tylko korekta aby nie gasł na jałowych i heja w pole Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozioł2T Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Problem zauważyłem w tamtą sobotę, w dniu kupna, na jeździe próbnej myślałem ze to przez zimny silnik. YZ ma najechane 50 mth. W weekend pobawie się z gaźnikiem i zdam relacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 albo tłoczek albo nie do końca dobre ustawienie gaźnika, poszukaj w serwisówce ustawieńzawsze mnie ciekawi skąd te problemy z gaźnikiem, samo tam się nie ma jak przestawićFarfocel w dyszy głównej i będzie mulił, samo się nie przestawi, choć już widziałem dysze na dnie komory pływakowej. Problem zauważyłem w tamtą sobotę, w dniu kupna, na jeździe próbnej myślałem ze to przez zimny silnik. YZ ma najechane 50 mth. W weekend pobawie się z gaźnikiem i zdam relacje.50 mth bez remontu w 125to już nie ma tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Jak to świeży nabytek to niema co się zastanawiać tylko rozebrać cały motor na drobne kawałki , dokładnie posprawdzać i powymieniać co trzeba . Jeżeli tego nie zrobisz to napewno coś pierdolnie prędzej czy póżniej , gaźnik sprawdza i ustawia się zawsze według serwisówki z uwzględnieniem części tuningowych . Spadek mocy i zamulanie w full crosie czuć już przy temperaturze poniżej ~12 * , największy problem to przede wszystkim brak termostatu i ciągłe wyziębianie silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szerszo Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 ja tak miałem i wywaliłem na chwile filtr , i bez filtra zbierał sie z samego startu tak jak powinien :) kupiłem większy lepszy filtr i wszystko dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 kupiłem większy lepszy filtr i wszystko dobrze Możesz mi wytłumaczyć,co miałeś na myśli pisząc większy ?Od Ursusa wstawiłeś ? ;) Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.