Skocz do zawartości

Honda vf 500 magna 1984r,gasnący silnik


LG1963
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,niedawno nabyłem magne vf500 z 1984roku,silnik gdy zimny odpala za pierwszym obrotem wału,pracuje w miare równo do momentu rozgrzania ok.10min.wentylator załancza się gdy wskazówka jest po środku pola,nastepnie obroty zaczynaja spadać i silnik gaśnie,przy ponownej próbie uruchomienia rozrusznik bardzo słabo kręci jakby słaby akumulator,po ostygnięciu ok 10 min.zapala od strzała i tak do momentu ponownego rozgrzania,jakieś sugestie?świece sprawne,ciśnienie na cylindrach po 9 atm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, nie spinaj się tak bo Ci żyłka pęknie ;). Może być przecież kilka rzeczy do zrobienia. Jak gaśnie na rozgrzanym piecu to często przyczyną są zawory a chłopak nie napisał czy sprawdzał.

luzy zaworowe sprawdzone 010ssace 015 wydech,wymieniłem impulsatory oraz sprzegiełko rozrusznika,przy okazji też tarcze sprzegła,ładowanie moge srawdzic dopiero po zamontowaniu silnika(ale to nie wina ładowania,był odpalany na kable z aku,samochodowego)a czy winą gasniecia mogło być lewe powietrze spod airboxu mój nieciekawie wyglada,chyba kupie inny przed zamontowaniem silnika,gazniki wyczyszczone,jeszcze pozostaje sprawa modułu,może to on się psuje,albo cewki przy temperaturze gubią iskre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...