Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz spróbować doraźnie odtłuścić z zewnątrz i zasmarować czarnym silikonem Gatesa.

 

Naprawa to zdjęcie sprzęgła, wyciagnięcie tego gniazda (wtyczki) korpusu, odtłuszczenie i wklejenie na czarnego Gatesa ; lub wymiana statora z tą wtyczką...

 

Usterkę spotykałem w sprzętach z lat 90-tych lub mających ATF w sprzęgle. Oczywiście jak ktoś tam dłubał niefachowo to również może sie pocić.

 

Pamiętaj o dokładnym wyczyszczeniu i odtłuszczeniu styków w gnieździe i wtyczce - jeśli tego nie zrobisz, mogą wystąpić problemy z ładowaniem lub uszkodzenie statora albo regulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pepl silikonem bo nie jestes w stanie tego idealnie odtłuscic bez rozebrania, a jak rozbierzesz to gra nie warta swieczki i wymiana na nowy (co wy macie z tym silikonem)

Uszczelka ktora przechodzi przez dekiel ma okolo 3 cm dlugosci, olejoodporny oring (nie za gruby) przeciagnac przez przewod i delikatnie wpychajac umiejscowic w deklu, robilem to w 2 HD i sie udalo, lub wymiana na nowy stator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn jakiej porady oczekujesz ?

Siadla uszczelka w korpusie silnika, czy jestes w stanie naprawic to sama ?

Raczej nie wiec tak czy owak wizyta w serwisie cie czeka.

lady68 to kolega jest :wink:

Edytowane przez BLACKY4

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...