Witcher Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Mój Blady po wymianie filtrów, świec i po czyszczeniu oraz synchro gaźników: Jak sądzicie co to może być, mechanik twierdził ze synchro zrobione dobrze i że to np cewka jakaś w ciula leci albo kabel...Dodam że teraz jak jadę i odpuszczę manetkę z gazu to często strzela z wydechu kiedyś to zdarzało się rzadko ( pusty wydech ).Proszę o opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) A mierzyłeś kompresję lub ustawiałes luz zaworowy ? I czy masz dziurę w obrotach ? Edytowane 1 Marca 2015 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Jeśli mechanik nie wie jak sprawdzić fajkę czy cewkę to go zmień. U mnie w cebrze było podobne falowanie i po zrobieniu synchro przestało. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Kompresje mierzyli i mówili ze prakycznie po 12 na cylindrze ize jest ok a jak spytalem sie o zawory to powiedzieli ze nie zagladali bo niechcieli kasy zdzierać bo nie warto -,- Co masz na myśli ,,dziure" w obrotach? Edytowane 1 Marca 2015 przez Witcher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Osobiście wróciłbym z reklamacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Kompresje mierzyli i mówili ze prakycznie po 12 na cylindrze ize jest ok a jak spytalem sie o zawory to powiedzieli ze nie zagladali bo niechcieli kasy zdzierać bo nie warto -,- Co masz na myśli ,,dziure" w obrotach?Tzn czy moto powyżej jałowych równo ciągnie czy też ma jakieś słabsze momenty przy n 4-5tys. obr . Jak komprecha dobra i hipotetycznie luzy też to gaźniki do roboty od nowa . Trochę za wysokie jałowe , byc może dla zamaskowania lekkiej popeliny. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Nie no wkreca sie ładnie w obroty, mocy raczej nie brakuje choć nie szalałem, podczas jazdy fajnie przyspiesza nie ma problemu, choć nie wiem jak po 8tys obr bo przy tych warunkach atmosferycznych bardziej nie cisnalem. Kolega w XX ma rowno 1,5 tys ustawione na jałowym wiec raczej to nei jest dużo u mnie, a zresztą sam je lekko zwiększylem zeby zobaczyc czy cos pomoże ale i tak jak widać falują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Możliwe że skład mieszanki na jałowych źle ustawiony Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machal89sc Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Mialem te same objawy w cb750. Falowanie i strzały przy odpuszczaniu gazu. Okazało się lewe powietrze bo źle zaślepiłem otwór w króćcu ssącym po synchronizacji. Podłożyłem gumowy oring pod śrubkę zaślepiającą i jak ręką odjął. Edytowane 1 Marca 2015 przez Machal89sc Cytuj Nie ma byków i twardzieli, są tylko źle trafieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Możliwe że skład mieszanki na jałowych źle ustawiony- dokładnie tak. może coś nie dokładnie złożone i lewe powietrze łapie. ''psiknij'' czymś łatwopalnym np. Wd na krućce czy nie zmieni obrotów, a tak w ogóle to nie wziął bym tego motocykla po synchronizacji u tych ''miszczów'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 no proszę Cię, jeśli to jest PO, tzn że wcześniej nie było, więc mają ludzie czelność takie dziadostwo oddawać klientowi.Te gaźniki trzeba wyregulować (nie tylko zsynchronizować) od nowa. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) No niestety nie miałem jak na miejscu udowodnić ze do dupy gazniki zrobione bo sie upierali ze to cos przy cewkach albo kablach, a ogolnie mieszkam 70 km od tego warsztatu i mialem cudem pozyczona przyczepke wiec nijak nie mialem wyjscia Edytowane 1 Marca 2015 przez Witcher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 No niestety nie miałem jak na miejscu udowodnić ze do dupy gazniki zrobione bo sie upierali ze to cos przy cewkach albo kablach, a ogolnie mieszkam 70 km od tego warsztatu i mialem cudem pozyczona przyczepke wiec nijak nie mialem wyjsciaNo to trochę jest problem. Dlatego co tylko mogę robię sam, a jak nie mam czasu i wolę zapłacić albo czegoś nie przeskoczę [np. wymiany łańcucha rozrządu] to staram się poczytać i jak najwięcej dowiedzieć na dany temat, jak mechanicy we wstępnej rozmowie zobaczą że klient nie jest ''zielony'' i zadaje konkretne pytania to trochę trzymają pion i przynajmniej starają się zrobić dobrą robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Podaj adres warsztatu Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 No to trochę jest problem. Dlatego co tylko mogę robię sam, a jak nie mam czasu i wolę zapłacić albo czegoś nie przeskoczę [np. wymiany łańcucha rozrządu] to staram się poczytać i jak najwięcej dowiedzieć na dany temat, jak mechanicy we wstępnej rozmowie zobaczą że klient nie jest ''zielony'' i zadaje konkretne pytania to trochę trzymają pion i przynajmniej starają się zrobić dobrą robotę.Ciemny nie jestem, troszke sobie z Nimi podyskutowałem, ale zapierali się że wsszystk ozrobili jak należy a winna jest cewka lub jakis kabel i przyjąłem że faktycznie jest taka możliwość... Adres podam gdy wyjdzie na 100% czy faktycznie zrąbali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.