Skocz do zawartości

Sc 33 falowanie obrotów PO synchronizacji gaźników


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój Blady po wymianie filtrów, świec i po czyszczeniu oraz synchro gaźników:


Jak sądzicie co to może być, mechanik twierdził ze synchro zrobione dobrze i że to np cewka jakaś w ciula leci albo kabel...
Dodam że teraz jak jadę i odpuszczę manetkę z gazu to często strzela z wydechu kiedyś to zdarzało się rzadko ( pusty wydech ).
Proszę o opinie 004.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mierzyłeś kompresję lub ustawiałes luz zaworowy ?

 

I czy masz dziurę w obrotach ?

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresje mierzyli i mówili ze prakycznie po 12 na cylindrze ize jest ok a jak spytalem sie o zawory to powiedzieli ze nie zagladali bo niechcieli kasy zdzierać bo nie warto -,-

 

Co masz na myśli ,,dziure" w obrotach?

Edytowane przez Witcher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresje mierzyli i mówili ze prakycznie po 12 na cylindrze ize jest ok a jak spytalem sie o zawory to powiedzieli ze nie zagladali bo niechcieli kasy zdzierać bo nie warto -,-

 

Co masz na myśli ,,dziure" w obrotach?

Tzn czy moto powyżej jałowych równo ciągnie czy też ma jakieś słabsze momenty przy n 4-5tys. obr .

 

Jak komprecha dobra i hipotetycznie luzy też to gaźniki do roboty od nowa . Trochę za wysokie jałowe , byc może dla zamaskowania lekkiej popeliny.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no wkreca sie ładnie w obroty, mocy raczej nie brakuje choć nie szalałem, podczas jazdy fajnie przyspiesza nie ma problemu, choć nie wiem jak po 8tys obr bo przy tych warunkach atmosferycznych bardziej nie cisnalem. Kolega w XX ma rowno 1,5 tys ustawione na jałowym wiec raczej to nei jest dużo u mnie, a zresztą sam je lekko zwiększylem zeby zobaczyc czy cos pomoże ale i tak jak widać falują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem te same objawy w cb750. Falowanie i strzały przy odpuszczaniu gazu. Okazało się lewe powietrze bo źle zaślepiłem otwór w króćcu ssącym po synchronizacji. Podłożyłem gumowy oring pod śrubkę zaślepiającą i jak ręką odjął.

Edytowane przez Machal89sc

Nie ma byków i twardzieli, są tylko źle trafieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że skład mieszanki na jałowych źle ustawiony

- dokładnie tak. może coś nie dokładnie złożone i lewe powietrze łapie. ''psiknij'' czymś łatwopalnym np. Wd na krućce czy nie zmieni obrotów, a tak w ogóle to nie wziął bym tego motocykla po synchronizacji u tych ''miszczów''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no proszę Cię, jeśli to jest PO, tzn że wcześniej nie było, więc mają ludzie czelność takie dziadostwo oddawać klientowi.

Te gaźniki trzeba wyregulować (nie tylko zsynchronizować) od nowa.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie miałem jak na miejscu udowodnić ze do dupy gazniki zrobione bo sie upierali ze to cos przy cewkach albo kablach, a ogolnie mieszkam 70 km od tego warsztatu i mialem cudem pozyczona przyczepke wiec nijak nie mialem wyjscia

Edytowane przez Witcher
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie miałem jak na miejscu udowodnić ze do dupy gazniki zrobione bo sie upierali ze to cos przy cewkach albo kablach, a ogolnie mieszkam 70 km od tego warsztatu i mialem cudem pozyczona przyczepke wiec nijak nie mialem wyjscia

No to trochę jest problem. Dlatego co tylko mogę robię sam, a jak nie mam czasu i wolę zapłacić albo czegoś nie przeskoczę [np. wymiany łańcucha rozrządu] to staram się poczytać i jak najwięcej dowiedzieć na dany temat, jak mechanicy we wstępnej rozmowie zobaczą że klient nie jest ''zielony'' i zadaje konkretne pytania to trochę trzymają pion i przynajmniej starają się zrobić dobrą robotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę jest problem. Dlatego co tylko mogę robię sam, a jak nie mam czasu i wolę zapłacić albo czegoś nie przeskoczę [np. wymiany łańcucha rozrządu] to staram się poczytać i jak najwięcej dowiedzieć na dany temat, jak mechanicy we wstępnej rozmowie zobaczą że klient nie jest ''zielony'' i zadaje konkretne pytania to trochę trzymają pion i przynajmniej starają się zrobić dobrą robotę.

Ciemny nie jestem, troszke sobie z Nimi podyskutowałem, ale zapierali się że wsszystk ozrobili jak należy a winna jest cewka lub jakis kabel i przyjąłem że faktycznie jest taka możliwość...

 

Adres podam gdy wyjdzie na 100% czy faktycznie zrąbali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...