PiotrPiatek94 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Witam serdecznie, jestem szczęśliwym/nieszczęśliwym posiadaczem motocykla Suzuki GSX-R 600 SRAD z 1999r. Motocykl kupiłem w lipcu 2013r i można powiedzieć, że więcej przestał niż przejeździł. Cały serwis rozpocząłęm od wymiany filtrów, oleju, płynu hamulcowego, regeneracji zacisków hamulcowych, CZYSZCZENIA I SYNCHRONIZACJI GAŹNIKÓW. Można śmiało powiedzieć, że motocykl od początku miał jakieś problemy z odpaleniem, potrzebował lekko gazu. Aktualnie motocykl na zimnym silniku, na ssaniu odpali dość ładnie, jak się zagrzeje to równo pracuje. Może być odpalony godzinami, ale jak już się go samemu zgasi to klapa, nie chce ponownie odpalić, jest taki dźwięk jakby kręcił, ale brakuje mu prądu i na zegarach wszystko zanika. Po puszczeniu przycisku zapłonu znowu pompuje pompka i sytuacja się powtarza. Na popych nie daje radę załapać, po podpięciu akumulatora od samochodu poprzez kable z ominięciem akumulatora motocyklowego, na zimnym oczywiście pali normalnie, a na ciepłym zakręci ze 2-3 razy i wszystko gaśnie (kręci tak powoli). Na podpiętym akumulatorze samochodowym i odpalonym samochodzie. Rozrusznik kręci jak "głupi" i Suzuki odpala. Zauważyłem, że po lewej stronie ramy tuż pod bakiem "sączy się " benzyna i odniosłem wrażenie, że w oleju również jest benzyna.. Proszę o pomoc i ewentualną diagnozę co mogę jeszcze z tym zrobić. A znajomi mówili masz GSa fajny motocykl zostań przy nim to zachciało się ściagaczy.... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Moto daj do sprawdzenia luzów zaworowych.Później serwis gaźników (szczególnie zaworków iglicowych) ale taki porządny.Najlepiej w myjce ultradźwiękowej i ponownie synchro i regulacje Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 A jeszcze przedtem sprawdzenie kranika czy nie cieknie i stanu naladowania aku pod obciazeniem.Zrobisz to wszystko i jest szansa ze przez dluzszy czas bedzie spokoj jak w GS :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 to nie angol ?? wyglada ze ma duze straty napiecia , do przegladu jeszcze kostki elektryki czy nie ma sniedzi . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPiatek94 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Tak, tak. Kupiłem go od kolesia, który sprowadził go sobie z Anglii. No nic, jak coś będę wiedział co i jak to dam znać. Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Moto daj do sprawdzenia luzów zaworowych.Później serwis gaźników (szczególnie zaworków iglicowych) ale taki porządny.Najlepiej w myjce ultradźwiękowej i ponownie synchro i regulacje Możesz wyjaśnić jaki ma związek , zanikanie prądu i przygasanie kontrolek z regulacją zaworów i gażnikaów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Ma zwiazek z trudnosciami palenia na goracym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPiatek94 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 A mam do Was jeszcze jedno pytanie. Czy będąc osobą ogarniętą, lubiącą majserkować pasjonującą się w mechanice póki co na szerszą skalę tylko samochodowej , no i jakieś tam perypetie przy jednośladach typu WSK również były. Oglądając film instrukatożowy i analizując fora na temat właśnie regulacji luzów, jestem w stanie zrobić regulację luzów w Suzuki nie oddając motocykla do serwisu ? U siebie w samochodzie luzy zaworowe robiłem i wyszło idealnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Tak oczywiscie, ale glowna pomoca powinna byc dla ciebie serwisowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPiatek94 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Przy znalezieniu wreszcie wolnego czasu wziąłem się do roboty za swoje Suzuki. Po zdjęciu owiewek zobaczyłem ślady oleju i przyuważyłem jak ktoś "rzeźbił" i pucował motocykl prze sprzedażą. Wszystko zrobione byle było ok podczas oględzin. Po odkręceniu dekla alternatora na karterze jest pęknięcie, którędy ucieka olej ( delikatnie się sączy). Wykręciłem świece- oczywiście rónież wymiana. odkręciłęm pokrywę zaworów, ale mam duży problem z odkręceniem tego wziernika wału, ktoś keidyś obrobił miejsce na imbusa i teraz jest okrągły, próbowałem wbić torxa 12, ale to również za mało. Co o tym wszystkim sądzicie ? Rozbierać silnik i oddać karter do napawania czy jakoś pokleić ? I jak z tym wziernikiem ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPiatek94 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ustawiłem wałki rozrządu we wskazane miejsce kręcąc wałem od strony alternatora. Co mnie bardzo zdziwiło luzy są książkowe, jedynie na pierwszym cylindrze na ssącym ciężko wchodzi 0,05mm a wejść książkowe 0,10mm nie chce i na wydechowym 0,15mm wchodzi ciężko a 0,20 wejść nie chce. Co o tym sądzicie ? Przecież chyba motocykl by palił wtedy na 3 gary, ale by palił, a nie miałby takiego spadku napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Nie wiąż luzu zaworowego ze spadkami napięć. Spadki napięcia to połączenia elektryczne (masy, przekaźnik rozrusznika, klemy akumulatora tak na początek) do sprawdzenia i stan akumulatora.Poza tym luzy sprawdziłeś ale nie elektrykę a już Ci poradzono w tej kwestii.Luzy zaworowe na pierwszym masz ustawić aby były w limicie serwisowym, to o tym sądzę i nie ma co tu snuć teorii co by silnik robił.Miłego kręcenia kluczami. :flesje: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPiatek94 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 To sytuacja wygląda następująco. Nowy akumulator, WSZYSTKIE styki, kostki itp przeczyszczone i zakonserwowane, luzy zaworowe zrobione, kompresja na poszczególnych cylindrach : 13,2 13,1 13,2 13,3 BAR. I znowu zimny pali na dotyk, na ciepłym jest spadek napięcia do 4V i nie chce odpalić ( to samo przy akumulatorze samochodowym). Przy odpalonym samochodzie ( 14V ) motocykl odpala normalnie.... Najlepiej byłoby sprawdzić poprzez podkładkę jakiegoś innego rozrusznika wraz z przekaźnikiem rozrusznika. Macie może ejszcze jakieś propozycje ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 właśnie z czymś podobnym walcze w samochodzie, narazie wybór padł na padnięty stojan alternatora. Jak usunę usterkę dam znać czy pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrPiatek94 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 U mnie normalnie ładowanie jest. Tylko przy próbie odpalenia na zimnym brakuje mu po prostu napięcia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.