AdamYZF Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Większej bzdury to w życiu nie czytałem ! Podaj przynajmniej jeden przykład .Suzuki RG 125 F, proszę bardzo instalacji w kz550 nie widziałem, więc napisałem "często gęsto", ale we wspomnianym moto miałem właśnie tego typu cuda, gniazdo było zeżarte przez rdze i po włączeniu kierunków zapalały się wszystkie, przerywacza nie było słychać w ogóle, a to które nie świeciło było właśnie uszkodzone Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez AdamYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Suzuki RG 125 F, proszę bardzo instalacji w kz550 nie widziałem, więc napisałem "często gęsto", ale we wspomnianym moto miałem właśnie tego typu cuda, gniazdo było zeżarte przez rdze i po włączeniu kierunków zapalały się wszystkie, przerywacza nie było słychać w ogóle, a to które nie świeciło było właśnie uszkodzoneJednakowoż żarówki 4 kierunkowskazów nie mogą być połączone szeregowo i na pewno w wymienionym motocyklu też nie są. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 lewa przód i tył, prawa przód i tył, w ten sposób były, źle sformułowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Bzdura , wątpię aby tak było ! W przypadku połaczenia szeregowego kierunków ,żarówki musiały by być na 6 V , pszy instalacji w motocyklu na 12V . dodatkow w przypadku połączenia szeregowego musiały by być dodatkowe przewody łączace je w jeden obwod . Wątpię aby racjonalnie myślący i oszczędni Japończycy zrobili taki idiotyczny układ . O bezpieczeństwie nie wspomnę , bo w przypadku przepalenia jednej żarówki , cała jadna strona przestaje działać . I zgadywanka która to sie przepaliła . Nie wyobrażam sobie też , aby w jednym motocyklu byly jednocześnie stosowane żarówki 12V i jednocześnie 6V do szeregowego podłączenia kierunkowskazów .Nadal twierdzę że po prostu wypisujesz totalne bzdury . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) dzisiaj nagram film i Ci pokaże co się dzieje po wyjęciu jednej żarówki. nie oceniaj z góry, widocznie jeszcze wszystkiego nie widziałeś. z księżyca tej teorii nie wziąłem, zobaczysz wieczorem. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez AdamYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 dzisiaj nagram film i Ci pokaże co się dzieje po wyjęciu jednej żarówki. nie oceniaj z góry, widocznie jeszcze wszystkiego nie widziałeś.Jednak kolega ma rację w opisie wyżej. Szeregowe połączenie nie ma racji bytu w 12V instalacji. A jestem pewien, że wyjaśnimy te zjawisko jak nagrasz film i napiszesz na jakie napiecie i jakiej mocy masz żarówki. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Nie zawsze w amerykańcach są dwuwłóknowe. Czasem to jedno włókno przedniej jest zasilane przez wyłącznik lub przekaźnik, a w momencie zapięcia kierunkowskazu, zostaje ono przełączone na linię 49b, czyli do wyjścia przerywacza. Kilka amerykańców przerabiałem i taki patent z wspólnym włóknem (czymś tam ograniczanym w trybie lampki pozycyjnej) też występował. Kojarzę też patent z podawaniem (na oko) 1/4 mocy na stałe, a kierunkowskaz "migał" od 1/4 do fulla. Ale jeśli miga i prawy, i lewy, to bym się zapoznał ze stanem mas. Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) https://youtu.be/2VdRT4rEPec obiecany film, jak widać gdy żarówka w przednim gnieździe nie kontaktuje tylny kierunek świeci stale, natomiast gdy docisnę i kontaktuje obydwa działają jak należy. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez AdamYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Bu cha cha ! No to teraz dowaliłeś do pieca !Przecież tym filmikiem udowodniłeś że żaówki jednak są podłączone równollegle .Gdyby były połączone w szereg , tak jak twierdziłeś , to w przypadku gdy nie kontaktuje przednia . to i tylna rownież by nie świeciła .A samo to że jak przednia nie kontaktuje , a tylna wtym samym czasie swieci światłem ciągłym , to typowy objaw , bo przerywacz na jednej żarówce ma za małe obciążenie i "nie pyka " . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamYZF Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) alfą i omegą nie jestem ;-) pomyliłem się rzecz ludzka, z elektryką zawsze byłem na bakier ;) nie ekscytuj się tak ;) pozdr edit: ale dzięki Twoim postom dowiedziałem się czegoś nowego ;) Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez AdamYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.