Skocz do zawartości

Road Star i problem


bociek123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem tu nowy, lecz już mam kilka pyatń, proszę o odpowiedź:

 

Kupiłem moto na allegro w październiku 2014, Yamaha Road Star 1700 z 2005roku (przesiadka z Drag Stara 650), no a później grzebałem z nr VIN, grzebałem aż wygrzebałem, moje moto ma nie 18tyś mil jak na liczniku, a - 70tyś mil, znalazłem archiwum aukcji z USA, niestety za późno, potwierdza się pewne fakty: właściciel jeden od początku, facet jest po 60-tce teraz, o moto musiał dbać, zważywszy na przebieg który już teraz znam I MNIE NIE CIESZY, posprawdzałem fotki z tej aukcji z USA, jest tak jak teraz - moto idealne - czyli nie było rys, wgnieceń, on świecił się w każdym zakamarku itp. chyba jedyna dolegliwość na której mnie oszukano to ten przebieg. Jednak nie czas na szukanie mych praw, zwracanie moto i rozpacz, kupiłem i mam, czekam jedynie na wyjaśnienia tego co mi go sprzedał bo zaklina się, że na aukcji źle wpisali ten przebieg i wyśle mi kopię umowy z USA, z której będzie wynikać, że tak jest jak on mówi a moto ma 18tyś mil.

Powiedzcie mi, uwzględniając jednak te 70 tyś mil przebiegu, mam już rozpaczać??? czego się mam spodziewać, jaką ma żywotność ten silnik i podzespoły, wytrzyma motocykl kolejne 50-70tyś mil jeśli jest zadbany i będę dbał nadal????? Moje przebiegi to z 6 tyś mil na rok, myślicie, że nacieszę się nim jeszcze, czy kupiłem: "studnię bez dna" do której teraz będę wkładał?? Dodam, że moto sprawdzał już ktoś kto „ma pojęcie” i powiedział, że stan znakomity, powymieniać tylko oleje, filtry i świece, pas jest idealny (pewnie niedawno mieniony), zawieszenie też, łożyska też, układ hamulcowy również ok i niczego się nie doszukał co by miało mnie martwić w chwili obecnej, pali na tyk i cudownie mruczy silnik. Jednak martwię się tym przebiegiem jeśli faktycznie ma te cholerne 70tyś mil, jakie Wy macie wskazania liczników w swoich i jak się sprawują????

Czekam na dodanie mi otuchy.

 



Witam,

Mam problem

 

Kupiłem moto na allegro w październiku 2014, a później grzebałem, grzebałem aż wygrzebałem, moje moto ma nie 18tyś mil jak na liczniku, a - 70tyś mil, znalazłem archiwum aukcji z USA, niestety za późno, potwierdza się pewne fakty: właściciel jeden od początku, facet jest po 60-tce teraz, o moto musiał dbać, zważywszy na przebieg który już teraz znam I MNIE NIE CIESZY, posprawdzałem fotki z tej aukcji z USA, jest tak jak teraz - moto idealne - czyli nie było rys, wgnieceń, on świecił się w każdym zakamarku itp. chyba jedyna dolegliwość na której mnie oszukano to ten przebieg. Jednak nie czas na szukanie mych praw, zwracanie moto i rozpacz, kupiłem i mam, czekam jedynie na wyjaśnienia tego co mi go sprzedał bo zaklina się, że na aukcji źle wpisali ten przebieg i wyśle mi kopię umowy z USA, z której będzie wynikać, że tak jest jak on mówi a moto ma 18tyś mil.

Powiedzcie mi, uwzględniając jednak te 70 tyś mil przebiegu, mam już rozpaczać??? czego się mam spodziewać, jaką ma żywotność ten silnik i podzespoły, wytrzyma motocykl kolejne 50-70tyś mil jeśli jest zadbany i będę dbał nadal????? Moje przebiegi to z 6 tyś mil na rok, myślicie, że nacieszę się nim jeszcze, czy kupiłem: "studnię bez dna" do której teraz będę wkładał?? Dodam, że moto sprawdzał już ktoś kto „ma pojęcie” i powiedział, że stan znakomity, powymieniać tylko oleje, filtry i świece, pas jest idealny (pewnie niedawno mieniony), zawieszenie też, łożyska też, układ hamulcowy również ok i niczego się nie doszukał co by miało mnie martwić w chwili obecnej, pali na tyk i cudownie mruczy silnik. Jednak martwię się tym przebiegiem jeśli faktycznie ma te cholerne 70tyś mil, jakie Wy macie wskazania liczników w swoich i jak się sprawują????

Czekam na dodanie mi otuchy.

 

Edytowane przez bociek123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjdzie jak zaczniesz smigać , jesli bedzie żarł litr oleju na 1000km i kompresja bedzie za niska to piec do roboty . Kopci na niebiesko ?

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70 tys mil na takim piecu nie robi najmniejszego wrażenia! Moja 500-ka miała prawie 90 tys km i nadal jest w świetnym stanie.

Przyzwyczaj się, że większość silników (szczególnie te z dużymi pojemnościami) wytrzymują bez większych napraw 200 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam ta opinie.

Poza tym jesli ktos go juz sprawdzal organoleptycznie i stwierdzil ze wszystko wyglada jak nowe, a ty slyszysz i widzisz ze tak jest to co cie obchodzi przebieg ?

Zadbane motocykle tych pojemnosci chodza ale nie 200 tys km tylko mil :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prędzej sie ropa na świecie skończy niż ten silnik zużyjesz przy prawidłowej eksploatacji. Trochę się interesowałem tym motocyklem i silnikiem.

Sprzęt robiony przez 16 lat i poza zwiększeniem pojemności o około 100ccm i wstawieniem wtrysku bez większych modyfikacji. To jest jeden z najtrwalszych sprzętów na rynku, ameryka się już dawno na nim poznała.

A że uwierzyłeś handlarzowi ze 10letni crusier z usa ma 18tyś mil - to troche dziecinne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie kopci na niebiesko, pracuje swietnie, uwierzyłem gościowi że motocykl ma te 18tyś mil, na nim na prawdę nie ma ani odprysków ani rys. Moto kupowałem prawie pół roku, jeździłem, oglądełm i uwierzcie........ handlarze mają wszystkie z przebiegami max do 20 tyś mil., ale ten co kupiłem, po oglądnięciu około 15 Road Starów, jeste w stanie salonowym. Jeśli chodzi o przebieg, już znam prawdę. Dzięki za zainteresowanie, uspokoiliście mnie ;-) moto od początku u jednego właściciela, gość ma teraz 64 lata, więc na pewno nie żyłowane itp.mam nadzieję że kolejne 100tyś mil przed nim :-) Poczekam do wiosny i zobaczymy, ale jestem już pozytywnie nastawiony, bo ten przebieg trochę mnie zmartwił i czekałem na Wasze opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latałem takim sprzętem,wprawdzie 1600 ,przez trzy lata.Zrobiłem ok 50 tyś km.Sprzedałem koledze a ten już nim jeździ pięć lat.Moto pewnie dawno przekroczyło 100tyś km i pewnie ma jeszcze oryginalny pas.Znam kilka sprzętów w okolicy ,które serwisuję kolegom , mają podobne przebiegi i nikt nigdy nie stwierdził zużycia oleju pomiędzy wymianami.Większość zalewana jest Motulem 5100 15W50.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam Road Stara z 2002 roku i ma nakręcone 54 tyś. mil i jest ok.Wymieniam olej,świece i jest dobrze.Miałem cb 900 stare,które stało 12 lat,myślałem,że mały przebieg będzie ok,ale silnik i zbiornik wyglądał gorzej niż ruski sprzęt pod płotem w jakiejś białoruskiej wiosce,dlatego przebieg mnie nie zraża,bo to nie jest wyścigowy motocykl,tylko niewyżyłowany niskoobrotowy ciągnik :biggrin: Dla mnie najważniejsze,że jest w ciągłej eksploatacji.

Ps.18 tyś.mil -w Stanach pewnie tyle po miesiącu zrobił :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...