Igor Wisniewski Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jaki silnik wolicie w crossie 250 2t czy 400/450 4t i dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 250 cm³ w dwusuwie - ze względu na walory dźwiękowe. :) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Najlepiej 450 w 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 450 2t wariat wątpię czy są takie crossy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Nie takie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 450 2t wariat wątpię czy są takie crossyNawet 500 2t Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 O 500 słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 700 2t Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Z Wartburga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 (edytowane) diabolini 110 4T Edytowane 10 Grudnia 2014 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 zależy do czego, do wygłupów na hopkach 2T, w teren 4, do ucieczki przed leśniczym 2T Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Wisniewski Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 chodzi mi bardziej do jazdy po lasach, łąkach, czasem na żwirownie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 4T Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 to old sql enduro 250 2T :D czyli crm/kdx.........żywotny , po glebie pali , żadnych rozrządów pierdół( prosty w naprawie i praktycznie zero czynności obsługowych , dół ma nie najgorszy , fajny strzał mocy , jedyny sensowny minus to spalanie .......ja to tego spalania w 2T kiedyś się panicznie bałem , crm 125 chlała mi więcej niż xr600 to mówie 250 2T to w ogóle będzie jakiś dramat , ale zrobiłem remont dużego 4T i stwierdzam że nawet na paliwie na ten remont nie zaoszczędziłem :D a np 2T można pakować się w wodę czy błoto bez żadnych hamulców , 4T jak złapie wody do oleju to koniec jazdy..... tylko że 250 2T dual sport to ślepy zaułek , skazujesz się w zasadzie na 2 modele motocykli, i jeden i drugi od 100 lat nie produkowany mało egzemplarzy na rynku wtórnym , połowa to złomy , do crm 250 jest generalnie bardzo kiepsko z częściami nie mówiąc że stara crm 250 ( zanim wypuścili tą z alu ramą ) jest cięższa na sucho niż xr600 :D :D ( stalowy bak i inne graty swoje ważą ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 4t i tyle ;P Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.