stanio50 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Moto: KX250 1993rok Po odpaleniu odrazu wskoczył na mega wysokie obroty silnika wbiłem 5 bieg zeby troche go przymulic przejechałem ze 2km i sinik sie zatrzymał. Po rozebraniu silnika na swicy oraz na tłoku miedziany nalot bardzo twardy ciężki do usunięcia. http://www.fotosik.pl/u/stanio50/album/1704763 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Moto: KX250 1993rok Po odpaleniu odrazu wskoczył na mega wysokie obroty silnika wbiłem 5 bieg zeby troche go przymulic przejechałem ze 2km i sinik sie zatrzymał. Po rozebraniu silnika na swicy oraz na tłoku miedziany nalot bardzo twardy ciężki do usunięcia. http://www.fotosik.pl/u/stanio50/album/1704763 Jak wygląda uszczelka miedziana dyfuzora ?Może ma coś wspólnego z nalotem ?Przy zaworze wydechowym wszystko na swoim miejscu ? Edytowane 23 Listopada 2014 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Sprawdzales korbowod?To prawdopodobnie z podkladki dystansowej na korbie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Punkt dla Goofer-a ... brak podkladki dystansowej... zjadło ją ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 dziwisz się od takich obrotów :D ?? ja ci moto wchodzi na wysokie obroty odrazu po odpaleniu to się gasi i szuka przyczyny a nie ,,przymula'' 5 biegiem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Pora obiadowa odgrzewam kotleta. Zrobiłem cały remont wszystko nowe co do śrubki łożyska korby tłoku itd. jednym słowem nowy silnik. Po kopaniu moto zagadało za 6 może 16 kopnięciem ale wiadomo po remoncie tak jest. No i na dzień dobry znów mega wysokie obroty... szybko zgasiłem silnik i kompletnie nie mam pomyły co go boli. Przepustnica jest zamknięta linka pracuje iglica jest na samym dole spuszczona.Panowie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Skoro wysokie obroty to dostaje wiecej paliwa i powietrza, także obczaj lewe powietrze może gdzieś łapie. Zawsze przy pierwsyzm odpaleniu trzyma się palec na gaszeniu, ja mam takie przyzwyczajenie ale widocznie zdążyłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Jako że przez ten sam objaw zabiłem silnik to drugi raz.nie chcę tego zrobić. Podczas remontu dokładnie oglądałem części czy nic nie jest pękniete etc.nie znalazłem żadnych uszkodzeń, króciec nowy gaźnik wyczyszczony w benzynie i przedmuchany powietrzem, nie mam pomysłów gdzie szukać i od czego zacząć Strach go odpalić. A może być ze dostaje za mało paliwa jak w silniku 2t zakręcasz kranik i wypala mieszankę z komory to silnik też wchodzi na bardzo wysokie obroty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Ale nie aż takie wysokie, jesteś w 100% pewny ze przepustnica nie jest podniesiona? nawet o 5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Gdzieś ciągnie lewe powietrze lub dostaje mało paliwa do komory korbowej . I było już tak przed remontem.Jak sam napisałeś,efekt brakującej wahy =wyższe obroty. Dostaje wtedy więcej powietrza przez co obroty wzrastają. Sprawdzałeś poziom paliwa w gaźniku ?Gaźnik szybko się napełnia paliwem ? Może zaworek iglicowy szwankuje ???Przejrzyj ssanie,iglicę,przepustnicę,rozpylacz. Dobrze by było jakbyś użył dobrego carb clinera, a najlepiej gaźnik wsadził do myjki ultradźwiękowej . Samo sprężone powietrze rzadko kiedy wystarcza.W 6 poście napisałeś,że wymieniałeś dużo części. Z ciekawości zapytam o uszczelniacze na wale - wymieniałeś ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Uszczelniacze i gaźnik, ewidentnie dostaje za dużo powietrza. Zapewne cylinder mocno się grzał, zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 To chłodzone cieczą więc nie odczuje czy mocno czy nie. Chłodnice i tak i tak beda gorące bo 90st nie utrzymasz palcem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 może być uszkodzona przepustnica w gaźniku -ja chyba taki przypadek miałem w ATC , łapała mi samozapłony ( masakrycznie wysokie obroty i nie dało się zgasić , mimo zamkniętej przepustnicy ) pomogła wymiana gaźnika....... ale głowy sobie uciąć nie dam........... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Tez wydaje mi sie ze ciagnie lewe powietrze, a poniewaz gaznik sprawdzales to jedyna droga sa uszczelniacze.Zreszta przez nieszczelna przepustnice gaznika az tyle powietrza nie pociagnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.