Skocz do zawartości

sprawdzanie sprzęgła


erykkyre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem ze sprzęgłem po-prostu ciągnie mi zrzuciłem dekiel rozebrałem sprzęgło zmierzyłem tarcze serwisówka podaje normę 2,75-3,05 mm a minimalne 2,65 mm a moje tarcze mają 3,00 mm sprężyny trzymają się w normie.

I teraz moje pytanie czego to może być wina czy tarcze po prostu się zestarzały i nie funkcjonują tak jak powinny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ciągnie to problem raczej z linką. Albo się kończy i zaraz się zerwie, albo jest źle zamocowana, albo po prostu wymaga regulacji. Ewentualnie jak mechanizm przenoszący siłę z linka na sprzęgło się zużył i nie wysprzęgla dostatecznie, ale to mało prawdopodobne - zostawiłbym na koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdzę linkę ale na pierwszy rzut oka wydaje się dobra



linkę sprawdziłem nie widać żadnych urwanych drucików a ni nic innego wygląda jak nowa

jak wbiję pierwszy bieg to czuć jak motocykl chce jechać i ciężko też jest wybić na luz na początku sezonu nie było takich objawów dopiero teraz pod koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślicie że to może być wina kosza sprzęgłowego? (przepraszam że od razu tego nie napisałem problem dotyczy kawasaki klr 600 mój błąd)

ogólnie to historia tych tarcz jest długa ja jak kupiłem silnik to one pracowały na bardzo zużytym oleju, ja w trakcie sezonu miałem kłopoty ze statorem (było to poruszane wcześniej) stator nie pracował prawidłowo i gotował olej w serwisie jak zobaczyli olej to powiedzieli że olej jest przegotowany miałem tak 2 razy dużo na takim oleju km nie zrobiłem mam taką myśl że przez to tarcze mogły utracić swoje właściwości.

 

dzięki za odpowiedzi co do pomysłów będę przeglądał wszystko po kolei w końcu do wiosny mam czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekładki są proste zmierzyć je suwmiarka? a jak tak to jaką maja mieć grubość ?

 

Przekładki mają być proste.

W serwisówce masz podane wartości, które je dyskwalifikują

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kosz nie wygląda na wyząbkowany. Wiesz co, może to być kwestia oleju z powodu niskiej temperatury. Sprzęgło Ci ciągnie tylko podczas rozgrzewania motocykla czy cały czas? Ja miałem to zjawisko w 3 kolejnych crossówkach, po prostu czekam aż się zagrzeje wszystko i jak jest zimny, to ruszam tak, że odpycham się lekko nogą, żeby minimalnie napędzić motur - w tym momencie zapinam bieg i od razu jadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...