erykkyre Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Witam!Mam problem ze sprzęgłem po-prostu ciągnie mi zrzuciłem dekiel rozebrałem sprzęgło zmierzyłem tarcze serwisówka podaje normę 2,75-3,05 mm a minimalne 2,65 mm a moje tarcze mają 3,00 mm sprężyny trzymają się w normie.I teraz moje pytanie czego to może być wina czy tarcze po prostu się zestarzały i nie funkcjonują tak jak powinny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 A mierzyłeś przekładki metalowe ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 przekładki są proste zmierzyć je suwmiarka? a jak tak to jaką maja mieć grubość ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Jak ciągnie to problem raczej z linką. Albo się kończy i zaraz się zerwie, albo jest źle zamocowana, albo po prostu wymaga regulacji. Ewentualnie jak mechanizm przenoszący siłę z linka na sprzęgło się zużył i nie wysprzęgla dostatecznie, ale to mało prawdopodobne - zostawiłbym na koniec. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 ok sprawdzę linkę ale na pierwszy rzut oka wydaje się dobra linkę sprawdziłem nie widać żadnych urwanych drucików a ni nic innego wygląda jak nowa jak wbiję pierwszy bieg to czuć jak motocykl chce jechać i ciężko też jest wybić na luz na początku sezonu nie było takich objawów dopiero teraz pod koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Przebadaj cały mechanizm popychacza kosza sprzeglowego. Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 myślicie że to może być wina kosza sprzęgłowego? (przepraszam że od razu tego nie napisałem problem dotyczy kawasaki klr 600 mój błąd)ogólnie to historia tych tarcz jest długa ja jak kupiłem silnik to one pracowały na bardzo zużytym oleju, ja w trakcie sezonu miałem kłopoty ze statorem (było to poruszane wcześniej) stator nie pracował prawidłowo i gotował olej w serwisie jak zobaczyli olej to powiedzieli że olej jest przegotowany miałem tak 2 razy dużo na takim oleju km nie zrobiłem mam taką myśl że przez to tarcze mogły utracić swoje właściwości. dzięki za odpowiedzi co do pomysłów będę przeglądał wszystko po kolei w końcu do wiosny mam czas :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 kosz ma odciski od tarcz? To może się przyczynić do ciągnięcia sprzęgła. Kolejna rzecz- to że sprężyna trzyma wymiar nie znaczy, iż ma odpowiednią sprężystość- mogła się już wypracować. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Mógł być zalany olej samochodowy który będzie powodował ślizganie sprzęgła. Tak naprawdę nie dowiesz się dopóki nie wymienisz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Gdyby sie slizgalo,to by nie ciaglo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Gdyby sie slizgalo,to by nie ciaglozgadzam się z tobą ale regulacja mi pozwoliła tylko na dwie opcje albo sprzęgło ciągło albo ślizgało sie zdjęcia kosza sprzęgłowego Edytowane 21 Listopada 2014 przez erykkyre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Jeśli możesz to zrób zdjęcie bez tarcz w środku.Trochę daleko idąca hipoteza ale upewniałeś się czy masz właściwą ilość tarcz i przekładek? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 przekładki są proste zmierzyć je suwmiarka? a jak tak to jaką maja mieć grubość ? Przekładki mają być proste.W serwisówce masz podane wartości, które je dyskwalifikują Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Kosz nie wygląda na wyząbkowany. Wiesz co, może to być kwestia oleju z powodu niskiej temperatury. Sprzęgło Ci ciągnie tylko podczas rozgrzewania motocykla czy cały czas? Ja miałem to zjawisko w 3 kolejnych crossówkach, po prostu czekam aż się zagrzeje wszystko i jak jest zimny, to ruszam tak, że odpycham się lekko nogą, żeby minimalnie napędzić motur - w tym momencie zapinam bieg i od razu jadę. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Popieram Kolegę z postu wyżej. Dobór odpowiedniego oleju jak i jego temperatura robocza ma duży wpływ na poprawne działanie sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.