koroviov Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Nie wiem czy to ważne, ale ten silnik połowiony jest w pionie. Nie w poziomie.W ogóle nie wiem nad czym ta dyskusja. Trzeba oddać to komuś do naprawy i tyle. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jakby ciekło z takiego miejsca, że trzeba rozbierać silnik to się zakleja z zewnątrz i po wycieku bo za tysiaka to można silnik do SV kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 simmer na wałku się skończyłna ostatnim zdjęciu ładnie to widaćjeśli jest wyciągany na zewnątrz to wymiana zajmie klikanaście minut, simmer do kupienia w sklepie z "łożyskami"odkręć osłonę zębatki i wymyj wszystko zmywaczem do hamulców (carlube 10zł) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jakby ciekło z takiego miejsca, że trzeba rozbierać silnik to się zakleja z zewnątrz i po wycieku bo za tysiaka to można silnik do SV kupić.A to ja tak trochę z innej beczki - jak można sprawdzić wymontowany silnik przed zakupem? Czy zostaje branie kota w worku? Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Kot w worku będzie zawsze dopóki nie odpalisz. Ja sprawdzam zawsze czy są wszystkie biegi i stan wizualny silnika, póki co trafiałem bez pudła. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 No właśnie o to mi chodzi, że bez odpalenia to lipa. Czyli domyślam się, że stan wizualny to np jakieś ślady wycieków oleju, ślady 'majonezu', obicia itp. A czy sprawdzenie świecy może wskazać coś innego poza mieszanką? Sam stoję teraz przed zakupem silnika do GPZty i to, co widziałem na zdjęciach, zbytnio zachęcające nie jest... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Można sprawdzić stopień sprężania miernikiem. W świece też warto zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 A czemu chcesz nowy silnik do GPZ? Co padło? Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Teoretycznie silnik chodzi, ale pluje olejem z lewej strony głowicy, pomiędzy żeberkami, i strasznie ciężko pracuje. Zaraz postaram się obrobić jakieś foto, żeby dokładnie pokazać, w którym miejscu. Jeżeli to pierścienie, to naprawa i wymiana uszczelek będzie droższa niż zakup innego silnika, tylko kłopot w tym, żeby się nie władować na kolejną minę :D. W cenę nie wliczam żadnej robocizny, bo kupiłem ten motor z założeniem, że sam wszystko będę robiłHeniek, domyślam się, że będę musiał kręcić wałem ręcznie w czasie mierzenia kompresji? Dobrze, że zwróciłeś na to uwagę, przez zakupem silnika zanabędę jeszcze miernik. I tak się przyda i tak :D. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Ręcznie nie da rady. Podłączasz akumulator do rozrusznika który zazwyczaj jest razem z silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 To też dobrze wiedzieć! Dzięki!Leje się z zaznaczonego miejsca. Tylko teraz jeden znajomy zwrócił moją uwagę na fakt, że tam są wywiercone dziury pomiędzy żebrami i wali właśnie z tej dziury. Im szybciej silnik się kręci, tym więcej i mocniej z niej kapie. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Teoretycznie silnik chodzi, ale pluje olejem z lewej strony głowicy, pomiędzy żeberkami, i strasznie ciężko pracuje. Zaraz postaram się obrobić jakieś foto, żeby dokładnie pokazać, w którym miejscu. Jeżeli to pierścienie, to naprawa i wymiana uszczelek będzie droższa niż zakup innego silnika, tylko kłopot w tym, żeby się nie władować na kolejną minę :D. W cenę nie wliczam żadnej robocizny, bo kupiłem ten motor z założeniem, że sam wszystko będę robił Heniek, domyślam się, że będę musiał kręcić wałem ręcznie w czasie mierzenia kompresji? Dobrze, że zwróciłeś na to uwagę, przez zakupem silnika zanabędę jeszcze miernik. I tak się przyda i tak :D.No jeśli cisnieie smarowania zdechło z powodu tego plucia to wymiana pieca będzie najlepszą opcją . Ale to po wstepnych pomiarach . A pluje czy powoli wycieka /sączy się ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Z tego co zauważyłem przy oględzinach, to przy około 1100obr/min to wyglądało jakby dmuchać przez słomkę do wody z mydłem. Przy dodawaniu gazu natomiast już wyraźnie pluła, a dodam, że nie chciałem jej zakatować już całkiem i nie była kręcona wysoko. Kiedy silnik jest zgaszony, nic się nie wydostaje z nikąd :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Jakby to był otwarty kanał olejowy to by równo rzygło . Podjedź po silnik i obejrzyj go w miejscu gdzie u ciebie sa dziury .Ta zaznaczona lokalizacja na głowicy to jeśłi ktoś dobrze borował mógł dopchac się do szklanek zaworowych . Umyj tę dziurę , zajrzyj z lampką i soczewką , wsadx jakiś drut jak głęboko wejdzie . A najlepiej doprecyzuj lokalizację bo bieżąca ma precyzję szczyn na płocie.Może to jest jakiś odpływ z otworu na świecę i np. olej rzyga wokół świecy i wylatuje dziurką ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 Dokładna lokalizacja otworuJednak wcześniej popieprzyłem - otwór jest pomiędzy 3 i 4 żeberkiem.Szukałem info na ten temat na forach GPZ i wygląda faktycznie na to, że ww otwór jest fabryczny - to koniec odpływu ze świecy. Z tym, że ludzie pisali, że jak już coś się leje, to raczej chłodziwo a nie olej. A ja jestem pewien, że to olej na 100%. Jest głęboki na około 4cm, ale do środka nie zajrzałem, bo syn mi gdzieś zwinął latarkę.Może warto by ją tak rozkręcić i zerknąć na świece?Innego zdjęcia póki co nie mogę wrzucić - Nikon jest stanowczo za długi, a z telefonu nic nie widać nawet z lampą. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.