theodor. Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Oczywiscie mowa o uzytku torowym, bo przy dynamice.drogowej tematu nie ma i napiecie zgodnie z danymi producenta. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Theodor - sorrki, za taką odp. ale chodziło mi o to, że nic nie było grzebane. Sprawdzałem jednak i luz jest ok 45mm. Pozdr.F, To jeszcze wrzucam zdjęcie nowej, dopiero co założonej Supercorsa V2 SP. Widać na niej taki pasek a przy przesuwaniu ręką czuć delikatny uskok opony w tym miejscu. To znaczy przesuwając ręką od czubka opony w kierunku boku, w momencie gdy dochodzimy do tego paska czuć taką lekką wklęsłość.To nie żadna teoria spiskowa, tylko tak zauważyłem to wrzucam. Nie mogę przesłać tu fotki, więc daję linka. http://pokazywarka.pl/i1jxb0/ Jak znajdę chwilę później, to opiszę od początku wszystkie opony z fotkami jakie miałem wrzucone na tą R6. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) Ta na początku to mieszanka drogowa czy jakaś SC? Edytowane 22 Września 2014 przez TomaszKoo Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Tomaszkoo - drogowa SP, tyle że V2 czyli nowszy model. Później wrzucę zdjęcia dwóch BSB (też drogowych), które wg opinii są tym samym co SP. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Wow, wiem, że moja odpowiedź nic nie wniesie, ale takie coś nie powinno mieć miejsca w kapciach z homologacją drogową, coś tu jest nie tak. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Nieprawda, latalem na sp v2 i wygladalo to identycznie. Ostatni wypad na tor byl przy zaledwie 13'C i wowczas pojawil sie poczatek problemow ze zuzyciem przy nieprawidlowo dobranym cisnieniu, ale jest to cien tego co na fotce i ma falista krawedz uszkodzenia. Absolutnie uwazam ze nie problem jest w cisnieniu czy temperaturze opony. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Theodor - to ja poproszę Cię uprzejmie o odpowiedź na zestaw pytań: :)- jak te kapcie trzymały przy temperaturze powietrza 13 stopni?- latałeś na Poznaniu przy tych 13 stopniach czy gdzie indziej?- jakie ciśnienia miałeś ustawione? Albo inaczej - jakie powinno być ustawione?- skoro mam luz na łańcuchu 45mm, to mam go zwiększyć i coś to może dać faktycznie? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Latalem na nich tylko po poznaniu. Jak trzymaly? W odniesieniu do wczesniej uzywanych diablo slick pro to trzymaly niesamowicie. Nawet przy tych nastu stopniach nie bylo nic wyczuwalnie inaczej niz przy 28 powiedzmy. Tyle ze ja z kocy jechalem. Przod 2,10-2,15Tyl 1,7-1,8 Na goraco ocziwiscie. Sugerowal bym ustawic luz lancucha na poziomie 15mm przy wykozystaniu skoku zawieszenia. Jakis mega czasow.nie.robilem, granice 1,50 ale nawet nie bylo ulamka wrazenia slizgania sie czy nerwowosci, po prostu pewne stabilne prowadzenie przy pelnej przyczepnosci. Bez znaczenia jaka temp. Tym bardziej ze wlasnie mam porownanie do pro ktore szybko lapaly uslizgi tylu na wyjsciach. Jak wroce do domu to wrzuce fotki mojej opony. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 TheodorW takim razie wychodzi na to, że jednak miałem zbyt wysokie ciśnienie? Bo tak sumie to jeszcze wpadłem na pomysł żeby sprawdzić mój manometr i okazuje się, że on trochę zaniża. To znaczy miałem 1,85 na ciepło a to znaczy że w sumie na ciepło było około 1,95. Mowa o tylnym kapciu. Tylko to chyba nie może mieć aż takiego wpływu. Poza tym jak ja jeździłem to temp. powietrza była około 20-25 stopni a nie 13 stopni. Jeszcze inna sprawa, że ja też ruszam z koców. Przyznam szczerze, że nie jarzę co rozumiesz przez luz 15mm "przy wykorzystaniu skoku zawieszenia" - jak to mam ustawić? Na stojakach, obciążyć go i mierzyć czy jak? Pozdr,F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Odnośnie ciśnienia. Oddałem swego czasu drogowe K3 do obrócenia. Po pierwszej sesji w Poznaniu coś mi nie pasowało, jakoś sztywno było i sprawdziłem ciśnienie. Miałem na ciepło tył 2.9. Wszystkie czasy były w okolicach 1:50 - 1:55, a z oponą nic się nie działo, nic nie wyrywało itp. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Ja latam na diablo rosso corsach na wyższych ciśniniach bo zwykle na ciepło wychodziło ok 2.5 przód i między 2.2 a 2.4 tył i również opona nie miała tego typu zużycia ani na F4 ani na gixie. F4 była jednak mega wiotka i nawet ustawiona na deche płynęła w zakręcie jak okręt pełnomorski, a gixerem te 2 razy co byłem rok temu latałem na drogowych ustawienia więc też dość miękko ustawionym. Ja bym raczej stawiał na za twardy tył lub za silne tłumienie. Zarówno gixem jak i efką kręciłem między 1:52 a 1:55 Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Ja u siebie miałem 1.55 chyba na ciepło na d211 i również wyszarpało, z łańcuchem też spróbuję, tylko to już musi być nowa opona, bo ta zapewne już nie "wróci" to okrągłego stanu... Theo czyli podnieść tył i żeby jeszcze było 15mm luzu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Odnośnie ciśnień znalazłem coś takiego: http://www.triumph675.net/forum/attachment.php?s=59a088537d50fc7e78fdb2cce7265894&attachmentid=22854&d=1306244041 Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 http://www.dunlopracing.com/Pressures.pdf dla dunlopów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Takie zniszczenie opony wynika najczęściej ze stylu jazdy, czyli asekuracyjnego nieodwijania w maksymalnym złożeniu i dawania w palnik w momencie prostowania motocykla. Niestety miałem to samo bo byłem głupi i zamiast uczyć się jeździć na 250-tce czy 600-tce kupiłem litra. Druga możliwość to niedostateczne dogrzanie opony. Niestety z tym nieraz problem mają zawodnicy, którzy latają dużo szybciej od nas, a co dopiero mówić o czasach typu 1:50-1:55. Jak opona jest niedogrzana, to nie pracuje odpowiednio. Problemem zawieszenia bym się nie przejmował, bo problemy z zawiasem wynikają w większości przypadków z błędów w prowadzenia maszyny. Właśnie to bujanie i "pompowanie" tyłu motocykla wynika z gwałtowanego odwijania w fazie podnoszenia motocykla na wyjściu z zakrętów. Recepta? Trzymać gaz wcześniej, odwijać progresywniej i płynniej poruszać się po torze (mniej hamowania, utrzymanie większej prędkości w zakręcie). Najlepiej się tego uczyć na motocyklu mniejszej pojemności typu 250 cm3. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.