master611 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 tylko po prostu nie jestem pewien czy to napinacz...czy moze cos innego halasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Rozważam też opcję cykania zaworu wpadanie , w rezonans szklanki i płytki . W różnych warunkach zależne jest to chyba od temp oleju i stylu jazdy , w mojej 900rr wystepuje czesciej kiedy jeźdzę delikatnie po mieścieW moje F3 było tak samo w obu motocyklach rozrząd przy pomiarach wyciągnięcia łańcucha i obadaniu ślizgów nie kwalifikuje się do wymiany .Napinacz ciężko stwierdzić ale u mnie uważam że wykazuje zużycie Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 dzis odpalam moto, po krotkim rozgrzaniu halas zaczal wydobywac sie spod pokrywy zaworow,przy okolo 3 tys juz praktycznie zanikal, kolejne sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Dorób sobie kluczyk pasujacy w rowek spręzyny (np ze starego małego kluczyka do kłódki albo szafki ), na pracujacym silniku spróbuj napiąć łańcuch i pokręcić manetą sprawdzając czy objawy ustepują . Nie pomyl kierunku kręcenia śrubą napinacza bo będzie gruz.Jesli objawy podczas napinania ustąpią to musisz wymienić cały napinacz . W ASO ~ 3-4 stówki . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Dorób sobie kluczyk pasujacy w rowek spręzyny (np ze starego małego kluczyka do kłódki albo szafki ), na pracujacym silniku spróbuj napiąć łańcuch i pokręcić manetą sprawdzając czy objawy ustepują . Nie pomyl kierunku kręcenia śrubą napinacza bo będzie gruz.Jesli objawy podczas napinania ustąpią to musisz wymienić cały napinacz . W ASO ~ 3-4 stówki .wymienialem sprezynke napinacza i myslalem ze jest ok ale moze jeszcze sprobuje ja podkrecic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Nie o samą wymianę sprężyny chodzi tylko o to żeby ją jak najmocniej nakręcić, inaczej nie będzie wypychała bolca z wystarczającą siłą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 bylo okolo 8-9obrotow zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Nigdy nie liczyłem, po prostu nakręcałem do oporu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 a np zawor? nie byloby go slychac po rozgrzaniu gdyby mial za duzy luz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Nie o samą wymianę sprężyny chodzi tylko o to żeby ją jak najmocniej nakręcić, inaczej nie będzie wypychała bolca z wystarczającą siłą. a po co ta duża siła ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Żeby dobrze napinał. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Żeby dobrze napinał. Sprężyna ma za zadanie wysuwać tłoczek w momencie powstania luzu na szynie napinacza a system samohamowania wewnątrz jest odpowiedzialny za prawidłową kasację luzu na łańcuszku. Jakiekolwiek napięcie łańcuszka rozrządu powoduje jego przedwczesne zużycie.To tyle w temacie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 panowie ale wg Was co moze byc przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 panowie ale wg Was co moze byc przyczyna? panowie ale wg Was co moze byc przyczyna? przeczytaj jeszcze raz post #19 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master611 Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 przeczytaj jeszcze raz post #19no tak ale...nie za bardzo ogarniam o co dokladnie chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.