Skocz do zawartości

motocykl przerywa na wyższych obrotach


Deebo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

zabrałem się za rozkręcanie sprzętu, sprawdziłem membrany w gaźnikach, bo wydawało mi się że skoro nawala od średnich obrotów to może być problem z iglicami, iglice są ok, sprawdzałem pompę paliwa, posiada ona przerywacz, kiedy zatkam przewód podający paliwo do gaziorów przerywacz przestaje pracować, wydaje się to w miare logiczne jednak pompa wytwarza bardzo niskie ciśnienie, spróbuję jutro podać paliwo w jakiś inny sposób lub dołożę do układu jakiś zbiorniczek żeby widzieć jak wygląda sprawa pompowania, ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz przewód paliwowy od pompy i zobacz ile paliwa przepompuje w ciągu 5 sekund kręcenia. W serwisówce powinna być podana wartość na minutę. Pomnożysz to sobie potem i porównasz. Druga sprawa to może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to może być za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.

 

Limo,w pierwszym poście autor napisał,że jak włączy ssanie to przestaje szarpać więc poziom paliwa IMHO niema tu nic wspólnego,ale mogę się mylić ;)

 

Zobacz jak wygląda świeca

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta czarna swieca moze byc efektem twoich prob z jazdy na pelnym ssaniu.

Z tego wlasnie testu wynika ze z jakichs powodow gazniki dostaja za malo paliwa.

Ja bym wymienil swiece i dal gazniki na myjke, mialem kiedys objaw zacinania sie iglicy zaworka

komory plywakowej w brudnych gaznikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczyściłem górny gaźnik czyli ten, w którym świeca była ok i niestety nie pomogło, jutro zajrzę do drugiego, to wygląda tak że moto bo dodaniu gazu nie tyle przerywa co zaczyna chodzić na jeden cylinder ciężko dokładnie wyczaić bo przez to że na niższych obrotach chodzi normalnie obie rury są ciepłe. Ogólnie w gaźniku był dość duży syf, zabrudzony rozpylacz, teraz po czyszczeniu podniosły się mu obroty. Myślałem że może problem jest z elektryką ale skoro moto dobrze chodzi na ssaniu to chyba ewidentnie problem jest w gaźnikach?

 

 

Moto naprawione, problemem były ogólnie zasyfione gaźniki, po wyczyszczeniu tylnego sprzęt zaczął śmigać. Dziękuję Wszystkim za pomoc. Pozdrawiam

Edytowane przez Deebo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...