rafal1730 Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Witam, z racji tego że mój motocykl nie jest najnowszy, nie został on wyposażony we wskaźnik paliwa.Nie ma również żadnej kontrolki od rezerwy, jedynie kranik z pozycją rezerwy.Czy jest jakiś sposób na wykonanie samodzielnie jakiegoś wskaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Adaptacja z innego moto - potrzebny zestaw pomiarowy do baku , wskaźnik z zegarów w tym samym modelu i cierpliwość przy skalowaniu . Życze powodzenia :P Może po prostu napraw tę rezerwę bo rzeźba w gunwie wyjdzie twojemu portfelowi bokiem i to mocno :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal1730 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Chyba mnie kolego trochę źle zrozumiałeś, nie ma co naprawiać, bo żadnego wskaźnika ani kontrolki rezerwy nigdy w tym motocyklu nie było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 jak bardzo zależy Ci aby mieć wskaźnik paliwa w motocyklu to zmień motocykl Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 PRoblem polega na tym że trzeba by znaleźć zewnętrzny zestaw pomiarowy , wszystkie wskażniki liniowe jakie znam są zintegrowane z zegarami w danym modelu więc musiałbyś nabyć poza pomiarówką do baku także zegary lub część wskazująca poziom (nazwijmy to umownie odbiornikiem sygnału), wsadzić w jakąs sensowną obudowe i nakleić własną skalę. Pozatym to właśnie stare motocykle miewały wskaźnik poziomu , np. moja była GR650 Przypuszcam że najszybciej znajdziesz taki zestaw u wujka sama na ebaju lub w necie - nie wiem nie szukałem . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Wszystko sie da bo kawałek pływaka w bak to nie problem, wolał bym jednak zastosować prostsze rozwiązanie tzn. kontrolka samej rezerwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal1730 Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Trochę nad tym pomyślałem, poczytałem i wychodzi na to, że bez wiercenia baku się nie obejdzie, a to chyba mija się z celem...Trzeba będzie jeździć na zasadzie, 200 km na blacie to trzeba odwiedzić stację... :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 Jesli masz spawną rezerwę w kraniku - olej temat , poza najnowszymi ekspresówkami i autostradami nie znam miejsca gdzie za 50km nie było by stacji.na terenie Polski. Choc raz udało mi się wjechać na podjazd pod dom i nie odpalić :laugh: . O akcjach typu przelewanie wahy w butelce po tymbarku nie wspomne , stare dobre czasy :rolleyes: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 W marudzie tez nie mialem wskaznika paliwa i dalo sie zyc ,po kazdym tankowaniu resetowalem zegar i 200 km musial przejechac , raz tylko mnie zaskoczyl na autostradzie widac ostro palowalem i braklo wachy ale wtedy kranik na rezerwe i do stacji dojechalem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Też nie mam wskaźnika paliwa ani nawet kontrolki rezerwy :) Da się z tym żyć, trzeba tylko wyczuć motocykl. Zalej pod korek, kranik na ON i jeździj dopóki nie zacznie lekko przerywać. Zobacz, ile kilometrów zrobiłeś i zapamiętaj tę liczbę. Potem kranik na rezerwę i tankowanie. Wtedy będziesz wiedział, że zbliżając się do tych "kilometrów" trzeba myśleć o tankowaniu. Nie jest to jakoś specjalnie upierdliwe, ja już zdążyłem się przyzwyczaić. Kranik jest pod ręką, łatwo dostępny, podczas jazdy nie muszę się gimnastykować, aby go przełączyć. Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się, aby taki motocykl stanął z braku paliwa. Za to raz się przejechałem na wskaźniku paliwa, w którym się pływak zawiesił i po opadnięciu do 1/4 poziomu wskaźnika dalej już nie opadał - wtedy miałem pchanie 200kg motocykla przez 3km, dobrze, że tylko 3 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 ja w enduro licze po najechanych km , przyjmuje srednie spalanie na 7/100 a bak ma 10l i po 130 km zaczynam rozgladac sie za paliwem :) . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 masz kranik otwarty/rezerwe/zamkniety tak? jezdzisz na otwartym caly czas, jezeli motor zaczyna przygasac, zmieniasz na rezerwe, i tyle. takie cos też jest wyjściem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Zawsze możesz zrobić sobie "wodowskaz" - takie ustrojstwo, jak w cysternach asenizacyjnych: kawałek przezroczystej rurki na dwóch kolankach na zewnątrz baku :)Ciekawe, jak jest z dopuszczeniem potem do ruchu z takim cudem, bo jakoś nie widuję pojazdów z okienkiem zamiast paliwomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalboy92 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Kiedyś na forum Yamahy ktoś opisywał jak sprawdzał ilośc paliwa w baku poprzez kijaka drewnianego :D Do pustego baku wlał 1L paliwa, włożył kija, zaznaczył gdzie sie odznaczyło i dolewał tak co pol litra tworząc na kiju cos w podobie do skali :P Dla zdesperowanego chyba dobry sposób... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Odświeżam kotleta: czy może ktoś wpadł na jakiś fajny pomysł z zamontowaniem wskaźnika do moto w niego nie wyposażonym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.