Skocz do zawartości

Zarowki H4 Philips + 30 lub 100%


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

w sierpniu jade z ekipa na Bałkany , czeka nas kupa km , napewno trafi sie jazda w nocy po drogach raczej nie zbyt dobrej jakosci . Dlatego mysle aby w VFR zamontowac zarowki o zwiekszonej jasnosci ( mam 2x h4 swiecace rownoczesnie) , pytanie czy to cos daje, czy to tylko chwyt marketingowy ??

 

np takie

 

 

http://allegro.pl/zarowka-philips-h4-xtreme-vision-100-swiatla-i4353136322.html

 

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zarówa przy tej mocy wytwarza proporcjonalnie więcej światła jesli ma większa moc , niemniej kiepskie wiesci sa takie(mniej więcej) że aby widziec 2 razy dalej trzeba 4 razy więcej światła (czułość wzroku ma charakter logarytmiczny) .Druga sprawa to wytrzymałość instalacji przy zarówkach +100% . Trzecia to wytrzymałość samej żarówki - konstrukcja tej samej wielkości wiec nagrzeje się dużo bardziej a co za tym idzie może włókno pójśc łatwiej na dziurach nie mówiąc o ogólnym spadku trwałości .

Jesli już to zarówki standardowe a dodatkowo sprezentowałbym sobie lampe - latarkę czołówkę (na kask )na diodach CREE 3xXML z zasobnikiem na baterie Li-Ion 18650 oraz ładowarka 12V . Takie coś świeci prawie 4 razy mocniej od reflektora H4 i do tego możesz jej użyć jako podręcznej latarki

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecę Ci Osramy, które sam używam, tj. Night Racer Plus. Miałem porównanie do oryginalnej żarówy Japońskiej w XJr, następnie założyłem Osrama + 30%, zwykłą H4, i na końcu NRP.

 

Różnica kolosalna, moja prędkość jazdy w nocy wzrosła, nie mówiąc o komforcie jazdy. Na dniach będę zakładał Osramowe Night Breaker Unlimited- +110%. Sądzę, że będzie jeszcze lepiej :) . Co do powodu wymiany, to nie jest to przepalenie się NRP, gdyż jeździł ze mną 2 lata i ponad 20kkm nakulane ma, a uszkodzenie mocowania żarówki podczas dłubania przy lampie.

 

Także polecam Osramy, Philipsy również są dobre ;-) . Co wybierzesz będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałem już w 2 autach Philips +30% - jestem bardzo zadowolony z efektu i zywotności (już drugi rok)w porównaniu z standardem. W motocyklu słyszałem własnie dobre zdania o Night Racer Plus.

Dla odmiany z Osramem miałem przygody - pierwsza żarówka padła po 3 miesiącach w aucie, drugą oddałem koleżance do Cebuli i jeździ już 3 rok...chyba zależy jak się trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moge polecic philipsa , kiedys w nocy sie naciolem i przez to ze mialem kiepskie oswietlenie zaladowalem sie pod prad , po zamontowaniu philipsa niepamietam jaki model ale tez cos w stylu +100 % efekt byl naprawde rewelacyjny do xenonu mu daleko ale zawsze juz cos..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info , w takim razie trzeba bedzie kupic osramy , albo philipsy przed wyjazdem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

osramy są podobno całkiem niezłe. Mam tu na myśli dokładnie model Night Racer. W porównaniu ze zwykłymi żarówkami to dają niemal 2x lepsze świecenie.

 

 

Trzecia to wytrzymałość samej żarówki - konstrukcja tej samej wielkości wiec nagrzeje się dużo bardziej a co za tym idzie może włókno pójśc łatwiej na dziurach nie mówiąc o ogólnym spadku trwałości .

 

 

 

moim zdaniem to bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Wole wydać nieco więcej na żarowki ale mieć pewność że nic mnie na drodze nie ominie. Szczególnie jeśli mówimy o większych prędkościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupilem wegierskie Tungsramy 120%- roznica kolosalna...polecam kazdemu kto uwaza ze ma slabe swiatla :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ilości ciepła to raczej nic się nie dzieje. Zamontowałem w PanEruopie żarówki OSRAM. Moc 55/60W tak jak w specyfikacji, H4 2sztuki. Lampę mam ze szkła. Światełko zrobiło się bielsze i jest go jak by więcej. Wszystko zgodnie z przepisami. Co do oślepiania to wyjaśnię, że moto posiada pokrętło do regulacji wysokości świecenia. Można to zmieniać w trakcie jazdy.

Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nawet dziś pośmigałem i dałem sobie trochę czasu żeby popatrzeć na reflektor w różnych miejscach. Na moje to w porównaniu ze "starym" halogenem to światło jest wyraźnie jaśniejsze i widoczne w dzień. Ciekawe, jak długo będą świecić te lampki. Mam dwie i zawsze moge je zamienić. Jestem zadowolony.

Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...