Nitomen Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 witam w sierpniu jade z ekipa na Bałkany , czeka nas kupa km , napewno trafi sie jazda w nocy po drogach raczej nie zbyt dobrej jakosci . Dlatego mysle aby w VFR zamontowac zarowki o zwiekszonej jasnosci ( mam 2x h4 swiecace rownoczesnie) , pytanie czy to cos daje, czy to tylko chwyt marketingowy ?? np takie http://allegro.pl/zarowka-philips-h4-xtreme-vision-100-swiatla-i4353136322.html Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 daje, naprawdę zauważysz różnicę. Nie jest to ksenon, ale zauważysz... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 zarówa przy tej mocy wytwarza proporcjonalnie więcej światła jesli ma większa moc , niemniej kiepskie wiesci sa takie(mniej więcej) że aby widziec 2 razy dalej trzeba 4 razy więcej światła (czułość wzroku ma charakter logarytmiczny) .Druga sprawa to wytrzymałość instalacji przy zarówkach +100% . Trzecia to wytrzymałość samej żarówki - konstrukcja tej samej wielkości wiec nagrzeje się dużo bardziej a co za tym idzie może włókno pójśc łatwiej na dziurach nie mówiąc o ogólnym spadku trwałości .Jesli już to zarówki standardowe a dodatkowo sprezentowałbym sobie lampe - latarkę czołówkę (na kask )na diodach CREE 3xXML z zasobnikiem na baterie Li-Ion 18650 oraz ładowarka 12V . Takie coś świeci prawie 4 razy mocniej od reflektora H4 i do tego możesz jej użyć jako podręcznej latarki Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 też bym założył coś na kask, albo na kierownicę ledowego do offroadua w reflektory żarówki wzmacniane, wstrząsoodporne o standardowej mocy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Ja polecę Ci Osramy, które sam używam, tj. Night Racer Plus. Miałem porównanie do oryginalnej żarówy Japońskiej w XJr, następnie założyłem Osrama + 30%, zwykłą H4, i na końcu NRP. Różnica kolosalna, moja prędkość jazdy w nocy wzrosła, nie mówiąc o komforcie jazdy. Na dniach będę zakładał Osramowe Night Breaker Unlimited- +110%. Sądzę, że będzie jeszcze lepiej :) . Co do powodu wymiany, to nie jest to przepalenie się NRP, gdyż jeździł ze mną 2 lata i ponad 20kkm nakulane ma, a uszkodzenie mocowania żarówki podczas dłubania przy lampie. Także polecam Osramy, Philipsy również są dobre ;-) . Co wybierzesz będziesz zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Używałem już w 2 autach Philips +30% - jestem bardzo zadowolony z efektu i zywotności (już drugi rok)w porównaniu z standardem. W motocyklu słyszałem własnie dobre zdania o Night Racer Plus.Dla odmiany z Osramem miałem przygody - pierwsza żarówka padła po 3 miesiącach w aucie, drugą oddałem koleżance do Cebuli i jeździ już 3 rok...chyba zależy jak się trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Ja moge polecic philipsa , kiedys w nocy sie naciolem i przez to ze mialem kiepskie oswietlenie zaladowalem sie pod prad , po zamontowaniu philipsa niepamietam jaki model ale tez cos w stylu +100 % efekt byl naprawde rewelacyjny do xenonu mu daleko ale zawsze juz cos.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 dzieki za info , w takim razie trzeba bedzie kupic osramy , albo philipsy przed wyjazdem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdekk Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 osramy są podobno całkiem niezłe. Mam tu na myśli dokładnie model Night Racer. W porównaniu ze zwykłymi żarówkami to dają niemal 2x lepsze świecenie. Trzecia to wytrzymałość samej żarówki - konstrukcja tej samej wielkości wiec nagrzeje się dużo bardziej a co za tym idzie może włókno pójśc łatwiej na dziurach nie mówiąc o ogólnym spadku trwałości . moim zdaniem to bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Wole wydać nieco więcej na żarowki ale mieć pewność że nic mnie na drodze nie ominie. Szczególnie jeśli mówimy o większych prędkościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 kupilem wegierskie Tungsramy 120%- roznica kolosalna...polecam kazdemu kto uwaza ze ma slabe swiatla :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Mnie przed zastosowaniem powstrzymuje obawa, że ze względu na większą ilość wydzielanego ciepła przez tego typu żarówki (o ile rzeczywiście wydzielają go więcej) może pęknąć klosz reflektora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWfilip Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Co do ilości ciepła to raczej nic się nie dzieje. Zamontowałem w PanEruopie żarówki OSRAM. Moc 55/60W tak jak w specyfikacji, H4 2sztuki. Lampę mam ze szkła. Światełko zrobiło się bielsze i jest go jak by więcej. Wszystko zgodnie z przepisami. Co do oślepiania to wyjaśnię, że moto posiada pokrętło do regulacji wysokości świecenia. Można to zmieniać w trakcie jazdy. Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budnar Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Osramy rzeczywiście są jaśniejsze i zdecydowanie generują dłuższy promień światła. Wszystko jest homologowane i nikt się nie doczepi do tych żarówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWfilip Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Nawet dziś pośmigałem i dałem sobie trochę czasu żeby popatrzeć na reflektor w różnych miejscach. Na moje to w porównaniu ze "starym" halogenem to światło jest wyraźnie jaśniejsze i widoczne w dzień. Ciekawe, jak długo będą świecić te lampki. Mam dwie i zawsze moge je zamienić. Jestem zadowolony. Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Ale co ma się dziać? 55/60W to normalna moc, więc nie bardzo rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.