Skocz do zawartości

gsx600f strzela w gaźnik i pali swiece


pitt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam od niedawna gsx i bardzio jestem z niego zadowolony..... ale od niedawna dzieje sie coś dziwnego

na jednym cylindrze pali mi świece <non stop tylko na tym> wymieniłem i jechał dalej ale po jakimś czasie znów i znów.. nic innego sie nie działo... dziś zaczął mi strzelać w gaźnik... czy to mogą być zawory??

wiem ze dla niektórych może to być smieszne zapytanie ale ja bardziej znam sie na starszych motocyklach niz na nowych <tzn na 2-sówach z lat 35-88> poradźcie jak możecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Prawdopodobnie masz za ubobą mieszanke na tym cylindrze, sprawdz dysze w gażnikach lub krućce ssące. Z tego powodu podczas spalania wytwarza się wyższa temp. niż normalnie, dlatego przegrzewają i wypalają ci się świece, a strzelanie w gażnik może być objawem wypalenia zaworów w wyniku zadmiernej temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam tylko jednego goscia co na sluch moze ustawic-sie slucholog nazywa czy jakos tak:-)))) . Powaznie to czyszczenie ,regulacje i synchro lepiej powierzyc zaprzyjaznionemu mechanikowi ktory ma do tego sprzet. Bo sam spray i sprezarka nie wystarczy.Ja zaczalem robic gazniki po paru latach pracy u Rycha.Pozdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem taki objaw w swoim GS, gdy jeden z zaworkow mi przelewal - zalewalo jedna swiece na czarno, a trzy pozostale cylindry dostawaly za malo benzyny i swiece byly biale. Po wymianie zaworka iglicowego motocykl odzyl.

Potem z kolei jeden z zaworkow zaczal sie zacinac odcinajac paliwo od gaznikow calkowicie, wiec w ciagu ostatniej zimy zdecydowalem sie je `wyprac` w specjalnej `pralce` - nawet czarna farba z nich zeszla:))) , ale efekt natychmiastowy - chodza idealnie. Podejrzewam jednak ze ten sposob czyszczenia gaznikow nie jest w Po;sce znany.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to nie ten gar, do którego idzie podciśnienie do kranika ??? To miałem już kilka razy w naprawianych maszynach. Moze membrana puszcza i masz za dużo paliwa. odpal moto nie ze zbiornika, tylko z butelki, omijając kranki. Mozesz też go rozebrać i zobacyć stan membran. Jeśli to nie to, to sprawdzaj gaźniki, tak jak powiedzeli moi przedmówcy :-).

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...