pitt Opublikowano 30 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2004 mam od niedawna gsx i bardzio jestem z niego zadowolony..... ale od niedawna dzieje sie coś dziwnegona jednym cylindrze pali mi świece <non stop tylko na tym> wymieniłem i jechał dalej ale po jakimś czasie znów i znów.. nic innego sie nie działo... dziś zaczął mi strzelać w gaźnik... czy to mogą być zawory?? wiem ze dla niektórych może to być smieszne zapytanie ale ja bardziej znam sie na starszych motocyklach niz na nowych <tzn na 2-sówach z lat 35-88> poradźcie jak możecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Witam, Prawdopodobnie masz za ubobą mieszanke na tym cylindrze, sprawdz dysze w gażnikach lub krućce ssące. Z tego powodu podczas spalania wytwarza się wyższa temp. niż normalnie, dlatego przegrzewają i wypalają ci się świece, a strzelanie w gażnik może być objawem wypalenia zaworów w wyniku zadmiernej temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Co to znaczy `wypalenie `swiecy - jak ona wyglada po tym wypaleniu ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 31 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 trzy swiece są białe wręcz a ta co sie non stop krzaczy jest czarna i po jakimś czasie siada < chyba dostaje przebicia> ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Klania sie czyszczenie , regulacja i synchronizacja gaznikow.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 31 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 no więc do dzieła...że sie tak wyrażę a czy ktoś nie wie czy lepiej je na słuch czy sprzętowo ustawić <przypominam ze to gsx> :ehzblue: dzięki za radę.... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Znam tylko jednego goscia co na sluch moze ustawic-sie slucholog nazywa czy jakos tak:-)))) . Powaznie to czyszczenie ,regulacje i synchro lepiej powierzyc zaprzyjaznionemu mechanikowi ktory ma do tego sprzet. Bo sam spray i sprezarka nie wystarczy.Ja zaczalem robic gazniki po paru latach pracy u Rycha.Pozdr.Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 dzięki !!!!!!więc do dzieła w poszukiwaniu fach -mena ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Mialem taki objaw w swoim GS, gdy jeden z zaworkow mi przelewal - zalewalo jedna swiece na czarno, a trzy pozostale cylindry dostawaly za malo benzyny i swiece byly biale. Po wymianie zaworka iglicowego motocykl odzyl.Potem z kolei jeden z zaworkow zaczal sie zacinac odcinajac paliwo od gaznikow calkowicie, wiec w ciagu ostatniej zimy zdecydowalem sie je `wyprac` w specjalnej `pralce` - nawet czarna farba z nich zeszla:))) , ale efekt natychmiastowy - chodza idealnie. Podejrzewam jednak ze ten sposob czyszczenia gaznikow nie jest w Po;sce znany. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 ale też ci strzelał w airbox'a....jak miałeś padniety ten zaworek?? :?: :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 A czy to nie ten gar, do którego idzie podciśnienie do kranika ??? To miałem już kilka razy w naprawianych maszynach. Moze membrana puszcza i masz za dużo paliwa. odpal moto nie ze zbiornika, tylko z butelki, omijając kranki. Mozesz też go rozebrać i zobacyć stan membran. Jeśli to nie to, to sprawdzaj gaźniki, tak jak powiedzeli moi przedmówcy :-). Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 już ci mówieto jest drugi z lewej ale jutro zobaczem z tą buteleczką może być po tyskim :mrgreen: :mrgreen: ;) dzięki za podpowiedź ;) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.