cyborg78 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Czy da się szybko i bezproblemowo wyjac pompe cieczy chlodzacej z Kawasaki GPZ 1000 rocznik 1986? Jest przeciek gdzies jakby z tylu, na pewno nie spod pokrywy pompy. Po zdjęciu pokrywy pompa się lekko porusza ale nie wiem jak ja wyjac, co jeszcze ja trzyma? Drugie pytanie - czy można gdzies dostać reperaturke tej pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Sam sobie odpowiem, może komus się przyda.. Pompe da się wyjac bez problemu, nawet nie trzeba zdejmować pokrywy - wystarczy odkrecic dwie z 4 srub na zewnątrz (te na klucz 8), i od dolu odkrecic srube krocca wodnego i go wysunąć. Pompa jest wlozona w karter na o-ring, idzie dość ciężko ale da się ja wyjac. Teraz pytanie - czy zna ktoś jaakis warsztat który zajmuje się regeneracja pomp? Chodzi o wymiane uszczelnienia, ponieważ pompa ciekla z otworka zabezpieczającego silnik przed zalaniem plynem - ewidentnie puscilo uszczelnienie. Kompletow naprawczych w sklepach internetowych brak.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Musisz znaleźć podobną pompę z której wysuniesz uszczelnienie, Przy okazji rozbierając pompę będziesz wiedział jak to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Pompe mam już rozebrana, komplety naprawcze od innych Kawasaki w necie wygladaja podobnie ale nie wiadomo czy maja takie same wymiary. Dzwonilem do jednego ze sprzedawcow ale on twierdzi ze wymiary czasami się roznia o dziesiątki milimetrow i on mi nie poda wymiarow bo jeśli będzie cos nie tak to będę miał do niego pretensje.. Nie bardzo mi się chce w to wierzyc ale nie wiem co zrobić, najlepiej jakby trafil się ktoś z innna Kawa kto ma rozebrana pompe i porównalibyśmy wymiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Zapytaj jakiegoś sprzedawce z SKF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Zmierz wymiar wewnętrzny,zewnętrzny oraz grubość uszczelniacza i spróbuj dobrać w jakimś sklepie z uszczelniaczami Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Uszczelniacz to pikus, tam jest uszkodzone to ceramiczno-gumowe uszczelnienie od strony plynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Wstaw zdjęcie tego uszczelniacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Wiem że kiedyś mój szef do jakiegoś swojego właśnie wynalazku kupował w SKFie, jest szereg firm produkujących właśnie uszczelnienia pomp. Z ciekawości zapytam pompa jest nie osiągalna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 (edytowane) Używane są dostępne, jednak są tak samo stare jak ta którą mam i jest duże ryzyko że też taka będzie przeciekać - nie lubię szukać półśrodków w takich przypadkach Fotki uszczelnienia: Edytowane 1 Czerwca 2014 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Nie lubisz półśrodków to kup fabrycznie nową pompę i po kłopocie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Taaa... Nowa pompa kosztuje pewnie tyle co to cale kawasaki wiec nie przesadzaj z tymi polsrodkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Dokladnie Piotrze.. Czasem lubie Twoje dosadne odpowiedzi ale tu dowaliłeś złośliwie - szukam rady na uczciwą regenerację, bo kupić nową pompę i wybulić pewnie z 800 Euro to żadna sztuka (pod warunkiem że chce się na to tyle wydać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Najlepiej było by znaleźć podobną pompę i rozebrać. Uszczelnienia są dostępne ale rodzajów jest gzylion i ciężko to dobrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Dokladnie Piotrze.. Czasem lubie Twoje dosadne odpowiedzi ale tu dowaliłeś złośliwie - szukam rady na uczciwą regenerację, bo kupić nową pompę i wybulić pewnie z 800 Euro to żadna sztuka (pod warunkiem że chce się na to tyle wydać) Nazywaj to jak chcesz ale jeżeli konstruktor nie przewidział możliwości wymiany jak np. w CX500 to pozostaje Ci rzeźba w gównie.Sam napisałeś, że nie lubisz półśrodków więc o co chodzi ?Co drugi silnik tego modelu eksplodował na 3ciej korbie i z używką nie ma problemu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.