Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 1000 pompa wody


Rekomendowane odpowiedzi

Czy da się szybko i bezproblemowo wyjac pompe cieczy chlodzacej z Kawasaki GPZ 1000 rocznik 1986? Jest przeciek gdzies jakby z tylu, na pewno nie spod pokrywy pompy. Po zdjęciu pokrywy pompa się lekko porusza ale nie wiem jak ja wyjac, co jeszcze ja trzyma? Drugie pytanie - czy można gdzies dostać reperaturke tej pompy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sam sobie odpowiem, może komus się przyda.. Pompe da się wyjac bez problemu, nawet nie trzeba zdejmować pokrywy - wystarczy odkrecic dwie z 4 srub na zewnątrz (te na klucz 8), i od dolu odkrecic srube krocca wodnego i go wysunąć. Pompa jest wlozona w karter na o-ring, idzie dość ciężko ale da się ja wyjac. Teraz pytanie - czy zna ktoś jaakis warsztat który zajmuje się regeneracja pomp? Chodzi o wymiane uszczelnienia, ponieważ pompa ciekla z otworka zabezpieczającego silnik przed zalaniem plynem - ewidentnie puscilo uszczelnienie. Kompletow naprawczych w sklepach internetowych brak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompe mam już rozebrana, komplety naprawcze od innych Kawasaki w necie wygladaja podobnie ale nie wiadomo czy maja takie same wymiary. Dzwonilem do jednego ze sprzedawcow ale on twierdzi ze wymiary czasami się roznia o dziesiątki milimetrow i on mi nie poda wymiarow bo jeśli będzie cos nie tak to będę miał do niego pretensje.. Nie bardzo mi się chce w to wierzyc ale nie wiem co zrobić, najlepiej jakby trafil się ktoś z innna Kawa kto ma rozebrana pompe i porównalibyśmy wymiary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używane są dostępne, jednak są tak samo stare jak ta którą mam i jest duże ryzyko że też taka będzie przeciekać - nie lubię szukać półśrodków w takich przypadkach

 

Fotki uszczelnienia:

 

post-9293-0-56835700-1401617035_thumb.jpg

post-9293-0-23854400-1401617062_thumb.jpg

post-9293-0-93628200-1401617085_thumb.jpg

Edytowane przez cyborg78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie Piotrze.. Czasem lubie Twoje dosadne odpowiedzi ale tu dowaliłeś złośliwie - szukam rady na uczciwą regenerację, bo kupić nową pompę i wybulić pewnie z 800 Euro to żadna sztuka (pod warunkiem że chce się na to tyle wydać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie Piotrze.. Czasem lubie Twoje dosadne odpowiedzi ale tu dowaliłeś złośliwie - szukam rady na uczciwą regenerację, bo kupić nową pompę i wybulić pewnie z 800 Euro to żadna sztuka (pod warunkiem że chce się na to tyle wydać)

 

 

Nazywaj to jak chcesz ale jeżeli konstruktor nie przewidział możliwości wymiany jak np. w CX500 to pozostaje Ci rzeźba w gównie.

Sam napisałeś, że nie lubisz półśrodków więc o co chodzi ?

Co drugi silnik tego modelu eksplodował na 3ciej korbie i z używką nie ma problemu

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...