Skocz do zawartości

Problem po czyszczeniu gaźników, CB500


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Ujezdzam Hondę CB500, ostatnio grzebalem w gaznikach, wyczyscilem, wyregulowalem i zsynchronizowalem. Wymienione tez sa świece na nówki irydówki.
Spalanie, sądząc po kolorze świec jest dobre, jednak jest pewien problem, moto tak jakby traciło moc na wyższych obrotach a w szczególności przy wyższych prędkościach - przekroczenie 140 km/h to trudne wyzwanie. Od niskich obrotów zbiera sie ładnie, jak kiedys, dopiero przy 6-7 tysiącach i więcej jest gorzej.
Dodatkowo obroty, na luzie czasami spadają poniżej 1000 a po chwili rosną do odpowiedniej wartości
Moze miał ktoś podobny problem i cos poradzi?
Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,

Ujezdzam Hondę CB500, ostatnio grzebalem w gaznikach, wyczyscilem, wyregulowalem i zsynchronizowalem. Wymienione tez sa świece na nówki irydówki.

Spalanie, sądząc po kolorze świec jest dobre, jednak jest pewien problem, moto tak jakby traciło moc na wyższych obrotach a w szczególności przy wyższych prędkościach - przekroczenie 140 km/h to trudne wyzwanie. Od niskich obrotów zbiera sie ładnie, jak kiedys, dopiero przy 6-7 tysiącach i więcej jest gorzej.

Dodatkowo obroty, na luzie czasami spadają poniżej 1000 a po chwili rosną do odpowiedniej wartości

Moze miał ktoś podobny problem i cos poradzi?

Pozdrawiam

 

 

czym czyściłeś gaźniki ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zatkałeś sobie odpowietrzenie baku zaginajac wąż przy składaniu - przejedż się z otwartym wlewem .

2. Lewe powietrze (zgubiony drobiazg - mały oring lub kapturek od synchronizacji ,niedokręcony krócieć, itp. )- psiknij samostartem w gaźniki z zewnątrz ,obroty nie powinny wzrosnąć .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy przypadkiem zbyt niski poziom nie objawiał by się brakiem mocy na niższych obrotach i dzidą na wyższych ? Tutaj zdaje się siada zasilanie w zupę przy większym zapotrzebowaniu.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylyby problemy w kazdym zakresie obrotow bo kazdy zespol gaznika bylby w jakis sposob dotkniety.

Tutaj wyglada jak za malo mieszanki na wys. obrotach ( albo za duzo powietrza ) i wahania na wolnych.

Moze po prostu przytkanie ukladu wolnych obrotow powoduje problemy.

Poziom paliwa warto sprawdzic, a czyszczenie robic na myjce a nie wlasnorecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swojej suzi miałem podobnie i winowajcą był zbyt niski poziom paliwa.

Kolega pisze że grzebał w gaźnikach,skąd wiemy że nie pozamieniał zaworków iglicowych,pływaków,etc.?

Po każdym czyszczeniu gaźników powinno się sprawdzić poziom paliwa i ewentualnie ustawić.

W CB500 wg. serwisówki jest to 22mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...