maniekgdynia Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam,Ujezdzam Hondę CB500, ostatnio grzebalem w gaznikach, wyczyscilem, wyregulowalem i zsynchronizowalem. Wymienione tez sa świece na nówki irydówki. Spalanie, sądząc po kolorze świec jest dobre, jednak jest pewien problem, moto tak jakby traciło moc na wyższych obrotach a w szczególności przy wyższych prędkościach - przekroczenie 140 km/h to trudne wyzwanie. Od niskich obrotów zbiera sie ładnie, jak kiedys, dopiero przy 6-7 tysiącach i więcej jest gorzej.Dodatkowo obroty, na luzie czasami spadają poniżej 1000 a po chwili rosną do odpowiedniej wartościMoze miał ktoś podobny problem i cos poradzi? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Witam,Ujezdzam Hondę CB500, ostatnio grzebalem w gaznikach, wyczyscilem, wyregulowalem i zsynchronizowalem. Wymienione tez sa świece na nówki irydówki. Spalanie, sądząc po kolorze świec jest dobre, jednak jest pewien problem, moto tak jakby traciło moc na wyższych obrotach a w szczególności przy wyższych prędkościach - przekroczenie 140 km/h to trudne wyzwanie. Od niskich obrotów zbiera sie ładnie, jak kiedys, dopiero przy 6-7 tysiącach i więcej jest gorzej.Dodatkowo obroty, na luzie czasami spadają poniżej 1000 a po chwili rosną do odpowiedniej wartościMoze miał ktoś podobny problem i cos poradzi? Pozdrawiam czym czyściłeś gaźniki ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 1. Zatkałeś sobie odpowietrzenie baku zaginajac wąż przy składaniu - przejedż się z otwartym wlewem .2. Lewe powietrze (zgubiony drobiazg - mały oring lub kapturek od synchronizacji ,niedokręcony krócieć, itp. )- psiknij samostartem w gaźniki z zewnątrz ,obroty nie powinny wzrosnąć . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 A poziom pływaka ustawiony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Poziom paliwa powinien zostac fabryczny i nie tykamy go przy czyszczeniu gaznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Ale czy przypadkiem zbyt niski poziom nie objawiał by się brakiem mocy na niższych obrotach i dzidą na wyższych ? Tutaj zdaje się siada zasilanie w zupę przy większym zapotrzebowaniu. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Bylyby problemy w kazdym zakresie obrotow bo kazdy zespol gaznika bylby w jakis sposob dotkniety.Tutaj wyglada jak za malo mieszanki na wys. obrotach ( albo za duzo powietrza ) i wahania na wolnych.Moze po prostu przytkanie ukladu wolnych obrotow powoduje problemy.Poziom paliwa warto sprawdzic, a czyszczenie robic na myjce a nie wlasnorecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 W swojej suzi miałem podobnie i winowajcą był zbyt niski poziom paliwa.Kolega pisze że grzebał w gaźnikach,skąd wiemy że nie pozamieniał zaworków iglicowych,pływaków,etc.?Po każdym czyszczeniu gaźników powinno się sprawdzić poziom paliwa i ewentualnie ustawić.W CB500 wg. serwisówki jest to 22mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A ja dopowiem ze jak się nie ma pojęcia o gaźnikach w motocyklu japońskim to nie powinno się w nich grzebać. Nie każdy bierze się np. za wyrywanie zebow tylko idzie do dentysty, ale w gaźniki to co drugi laik łapy wkłada.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekgdynia Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Dzięki za podpowiedzi, posprawdzam najpierw czy nie łapie powietrza, odpowietrzenie, a jak nic nie pomoże to jeszcze raz gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.