Nitomen Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 yy 650E byly 4 garowe , 6 garowe to CBX 1000 - tu byl jakis problem z uginaniem sie walu .. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopakropa Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Zlałem odrobinę oleju z silnika i przepuściłem go przez ręcznik papierowy, ale nie znalazłem opiłków dlatego na dniach postaram się spuścić cały. Na razie daję filmik gdzie nagrałem jak słychać tę panewkę (jeśli to jest faktycznie ona). https://www.dropbox.com/s/lh4hpr4sgc3qrv9/2014-03-28%2016.48.28.mp4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Nie pamietam zeby byly jakiekolwiek problemy z uginaniem sie walu w CBX 1100.Moze tam juz nie ma podkladu miedzianego na tej panewce i tylko stalowa tasma zostala.Wali jak wsciekla. Proponuje wal z korbowodami kupic ale nie w Polsce - Niemcy, Holandia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopakropa Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Panowie, a jak z włożeniem wału od CB 750 do CBX 750F? Tego pierwszego jest łatwiej dostać (wiek), a różni się silnik liczbą przełożeń, sprzęgłem i mocą. Czy zostawili im te same wały, panewy i korbowody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Sevenka to moto z innej epoki (technicznie) . Od tej pory w hundzie nauczyli sie smarować i nie było strachu że korba wyjdzie frontem.Porównaj sobie średnice x skok tłoka i już będziesz wstepnie wiedział. Na mrcycles.com numery katalogowe panewek lub całego wału albo w serwisówce masz wymiary . Prędzej nighthawk mógłby posiadać podobny piec . Co do wału odsevenki - marne szanse że podejdzie a o opłacalności zabiegu nawet nie wspomnę . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrochuHonda Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Poszukaj lepiej wal kompletny z karterami bo kazde panewki głowne walu sa dopasowane pod swoje kartery wiec to i tak nie bedzie chodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopakropa Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Witam ponownie, mam już drugi silnik. Kupiłem go z modelu z '88 więc końcówka produkcji. Mam teraz pytanie ponieważ w starym silniku w oleju były opiłki. Jeśli wyjmę silnik to i tak część starej magistrali olejowej zostanie (chłodnica plus kanały biegnące w ramie). Co zrobić w takim przypadku? Wkładać nowy silnik czy przeczyścić te resztę przewodów (w jaki sposób?) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.