VTR1000F Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 (edytowane) Witam, mój problem jest taki że znika mi ładowanie(spada do jakichś 13.3 v) pod obciazeniem tzn. swiatła drogowe. Bez świateł jest wszystko wporządku - 14,5 volta. Akumulator nówka, regulator nówka, prąd z altka pomierzony. W czym może tkwić problem? Dodam jeszcze że zaraz po kupnie i zamontowaniu reglera wszystko grało, zalałem elektrolitem nowa baterie, postawiłem na prostownik. Po jakimś czasie zamontowałem aku do motocykla, sprawdziłem ładowanie i taki cyrk. Jeżeli to padł regulator, to co może go palić, żeby kolejnego nie zepsuć? Motocykl to Honda VTR Firestorm Edytowane 25 Marca 2014 przez VTR1000F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Spróbuj na innym regulatorze,jakie napięcie wychodzi z alternatora i czy na wszystkich trzech wyjściach takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Spójrz jeszcze na to co dodałem po edycji "Dodam jeszcze że zaraz po kupnie i zamontowaniu reglera wszystko grało, zalałem elektrolitem nowa baterie, postawiłem na prostownik. Po jakimś czasie zamontowałem aku do motocykla, sprawdziłem ładowanie i taki cyrk. Jeżeli to padł regulator, to co może go palić, żeby kolejnego nie zepsuć? Motocykl to Honda VTR Firestorm". Z altka wychodzi napięcie 22 volty, wszystkie równe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 (edytowane) To raczej regulator do wymiany nie był to jakiś chiński zamiennik.Poczyść styki masa i przy regulatorze to znacznie wpływa na jego pracę i trwałość,nie zapalaj na podłączonym prostowniku.O ładowaniu jest temat na forum tam poczytaj. Edytowane 25 Marca 2014 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Zanim pochowacie jego regulator, który zapewne jest dobry niech kolega wyczyści wszystkie masy i sprawdzi kostkę połączeniową altka z reglerem. Kostki od świateł i masy również. Tam powstają spadki napięć. Poza tym spadek pod obciążeniem na długich jak jest w granicach 13,5 V to nie ma tragedii. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Wiem, ze z tym spadkiem nie ma co histeryzować, ale jak mi moto po przejażdźce nie chce odpalić to znaczy że już jest nie halo. Zostawiłem aku na ładowanie na noc, jutro będę preglądał wszystkie styki, kostki, masy. Jeżeli ktoś by miał coś jeszcze do dodania to prosze się nie krępować :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Jeśli to napięcie jest na wolnych obrotach to jest jak najbardziej normalne. Zmierz przy 5000 obr. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 13 i 3 to nie koniec świata, choć model z lat gdzie honda poleciała po bandzie z "masami", więc lepiej zająć się tym wcześniej, niż po ciemku później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Moja i nie tylko moja VFR maja ladowanie 12 V i mniej...i chocbys zmienial pol instalacji , omijal kostki , wiekszego napiecia nie uzyskasz , aku nowy i nie daje sie doladowac prostownikiem ( znaczy naladowany) , ja i kolega od innej VFR robimy po 15 tys km rocznie , zastanawiam sie czy nie rozladowac aku , odpalic moto na pych i wtedy sprawdzic ladowanie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Po dodaniu gazu napiecie jakos znaczaco sie nie zmienia. Zastanawia mnie tylko dlaczego zaraz po kupnie reglera bylo wszystko ok, a pozniej znow sie zepsulo. nie chcialbym zepsuc nastepnego bo nie stac mnie na wymiane reglera co drugi dzien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski_dzik Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 (edytowane) Wiem, ze z tym spadkiem nie ma co histeryzować, ale jak mi moto po przejażdźce nie chce odpalić to znaczy że już jest nie halo. Akumulator naładuj zgodnie z instrukcją i nie wkładaj go do moto. Sprawdź napięcie, zostw na dzień, dwa i znowu sprawdź napięcie. Coś za szybko się rozładowuje, chyba uszkodzony. Poczytaj TO co napisał wojtaq. Edytowane 26 Marca 2014 przez boski_dzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Po dodaniu gazu napiecie jakos znaczaco sie nie zmienia. Mam prośbę, pisz dokładniej. Przy 5000 obr. i powyżej ma być 14,4V. Jest tyle? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 (edytowane) najpierw sprawdz czy alternator nie umarl jak mi w VFR , odlacz go od regulatora, odpal moto i na kazdej fazie ( sa 3) ma byc ok 75V~ przy 5000 tys obr . Zreszta odnosnie ladowania jest osobny temat przyklejony. Edytowane 26 Marca 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Mam chyba jednak gdzieś problem z przewodami, bo dzisiaj na full naładowanym akumulatorze, przy 4-5 tyś obr miałem ładowanie na poziomie 14,3-14,5 volta(oczywiście pod obciążeniem), a wczoraj jeszcze było tak jak opisywałem, tak że dzięki za pomoc, poprzeglądam wszystkie kostki i przewody, użyje czegoś do czyszczenia styków i powinno być okej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Przygotuj sobie dostep do akumulatora i klemy rozrusznika i dobre przewody rozruchowe , polataj chwile az do wystąpienia problemu z rozruchem . Zmostkuj masę do masy kablem rozruchwym (złap za jakąś gruba nakrętkę na ramie ) i potem na krótko + aku do + rozrusznika . Jak lepiej zakreci to problem z połączeniem wysokoprądowym . Jeśli nie - to masz uszkodzoną celę w aku lub połączenie pod klemą (też sięz takim przypadkiem spotkałem ) lub gdzies niekontakt wewnątrz aku . Ostatecznie rozrusznik zdycha na gorąco albo sprzęgiełko nie chce łapać. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.