Limo Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Mam chyba jednak gdzieś problem z przewodami, bo dzisiaj na full naładowanym akumulatorze, przy 4-5 tyś obr miałem ładowanie na poziomie 14,3-14,5 volta(oczywiście pod obciążeniem), a wczoraj jeszcze było tak jak opisywałem, tak że dzięki za pomoc, poprzeglądam wszystkie kostki i przewody, użyje czegoś do czyszczenia styków i powinno być okej Może ja coś źle zrozumiałem ale z poprzedniego opisu wynika że miałeś spadek napięcia po włączeniu świateł ale na wolnych obrotach (albo na wyłączonym silniku), no to tak zawsze będzie. Nie ma siły żeby było inaczej jak coś zaczyna żreć prąd z aku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) No faktycznie źle mnie zrozumialeś, jeżeli chodzi o spadek napięcia to może źle się wyraziłem, poprostu mam za małe ładowanie przy wlączonych światłach, jest to koło 13 voltów przy 5 tyś obr. i jest troche lipa bo jeżeli pojeżdze po mieście, a wiadomo jak to w mieście często się gasi i odpala to poprostu za ktoryms razem nie moge odpalić bo już mi wychełta akumulator bo się poprostu nie doladowuje, musze za kazdym razem przed zgaszeniem chwile postac z odpalonym silnikiem bez świateł, żeby miec pewnośc że następnym razem odpali.P.S.: Aha i przeleciałem wszystkie możliwe styki kontaktem ale na nic się to zdało. Edytowane 27 Marca 2014 przez VTR1000F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Mialem kiedys podobny problem , okazalo sie ze poprzedni wlasciciel wsadzil dwie zarowki ktore mialy za duza moc i altek nie wyrabial , ale pewnie u ciebie wszystko bylo wczesniej ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) Jeżeli chodzi o altek jest wszystko w porządku, mam koło 70v na wyjściu z altka przy 5 tys obr, na wszystkich fazach po równo. To tak jak by regulator świruje i pod obciązeniem za mało podaje bo bez świateł już na wolnych mam 14.5 volta, po dodaniu gazu dalej elegancko podaje 14.5 volta czyli trzyma się w granicach ładowania Edytowane 27 Marca 2014 przez VTR1000F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 (edytowane) JEśli pali jak go podładujesz to nie jest problem z połączeniami wysokoprądowymi . Połączenia alternator - regulator - akumulator do sprawdzenia , wszystkie , masowe rownież . Jeśli to nic nie da to zrób test - podładuj aku bez świateł do 14,5V motocyklem lub prostownikiem , następnie odpal i włącz całą elektrownie jaką masz na pokładzie i obserwuj napięcie na klemach aku , mozesz tez zmierzyć napięcie bezpiśrednio w kostce regulatora - jesli masz problem z połaczeniem będzie wyraźnie wyzsze , powiedzmy że więcej niż 0,3V różnicy między napięciem na kostce (mierzonym razem z masa w kostce ) a napięciem na klemach aku .A jeśli wszystko gra , buczy i kontaktuje to pozostaje uszkodzony regulator.Chwila , od jakich obrotów masz to 14,5V ze światłami ? Edytowane 27 Marca 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Przecież to już wszystko jest napisane... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Jesli ma 14,5V od 5000obr. to musi jeździc non stop poniżej żeby dopuścić do takiego wyładowania aku że nie może po czasie odpalić . Jeśli jeździ tak jak na VTR przystało, nawet po miescie i ma 14,5V ze światłami przy 5000obr . to pozostaje tylko przeładowanie aku przez uszkodzony regler - po jakimśczasie jest więcej niż 14,5V , aku się gotuje i potem nie może odpalić . Podobnie jak u kogoś miesiąc temu . Podpięcie woltomierza na stałe uratowało nowe aku . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Ok zacznijmy od początku... Więc tak, akumulator nówka trzyma napięcie bez zarzutów, ładowanie bez świateł na wolnych obrotach - 14.3 do 14.5 volta, na wyższych poprostu nic się nie zmienia czyli jest prawidłowo, ładowanie ze światłami na wolnych 12.8, ładowanie że światłami przy 5 tyś obr max 13 volta. Jako że jeżdże VTR to po mieście nie musze przekraczać nawet 4 tysi, ponadto często odpalam i gasze więc mi nie doładowuje aku co po kilkunastu odpaleniach skutkuje rozładowaniem akumulatora. Wykonałem wszystkie czynności zalecane przez kolegów i wszystko sprowadza się do tego że zepsul mi się nowy regulator, więc moje pytanie brzmi dlaczego? bo nie chciałbym kupić nowego i znowu go zepsuć bo nie stać mnie na kupowanie reglera dwa razy w tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 13V to za mało . Co to za regulator , gdzie go kupiłes ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Dokladnie, może on taki jest gowniany. Tutaj masz dobre regulatory http://reg_mot.republika.pl TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Może być ten za 215 zł , tym bardziej że Made in Poland :D A jesli nie masz budzetu , przeznaczasz środki na gromadzenie zapasów na czas wojny itp :D , to proponuję używkę np, od XJ600 , jest tego od zaje***nia i po 5 dych już dostaniesz. Dodam że ten regler jest prosty(wejście z alternatora , masa i + ) i wyposazony w wielki radiator jak na potrzeby prądowe XJ600 więc cieżko znaleźć padakę . Potem 30minut na adaptację kabli do kostki VTR i włala. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Regulator jakiś made in china, na pudełku napisane RMS. Więc myślicie że poprostu gówniany regler i poszedł się bujać przy jakims tam skoku napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 To co kupiles to regler od chinskiego skutera, kup ten rzemiesliczy polski za 200 zl, albo uzywke od XJ600 w ilosci co najmniej dwoch, dla wiekszego prawdopodobienstwa ze ktoras bedzie dobra.Nie wszystko co tanie musi byc dobre, a raczej wrecz odwrotnie.Aha, nie musisz wogole mierzyc pradu ladowania bez obciazenia bo to nic nie znaczy - mierzymy prad ladowania tylko pod obciazeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) Panowie poczekajcie z tym poleceniem tego regla- http://reg_mot.republika.pl. Może w niektórych motkach daje radę ale kilka aku już usmażył w VFR-ach. Przy wysokich obrotach dawał nawet około 18V a to sporo za dużo. Na forum VFR jest to opisane. http://46.28.243.123/~vfr/forum/viewtopic.php?style=1&f=18&t=16379&sid=68347902f51fbab8b5c8109ce8442da7&start=225 Wracając do tematu - miałem też taki problem jak autor. Pomoc przyniosło połączenie przewodu masowego od regla bezpośrednio pod "-" akumulatora. Ładowanie na światłach wzrosło o około 0,5-0,7V. Edytowane 28 Marca 2014 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 To trzeba szukać nowego źródła regulatorów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.