dziadutb Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Jak w temacie rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. Yamahę dostałem od Wuja i próbuję ją uruchomić.Ostatni raz jeździła dwa lata temu. Natomiast ostatnio odpalana była pół roku temu. Już wtedy był problem z jej rozruchem (długo trzeba było kręcić rozrusznikiem 15-20 min) a gdy już odpaliła trzeba było ją trzymać na wysokich obrotach bo inaczej gasła.Obecnie dzisiaj wymieniłem całkowicie paliwo na świeże. Rozrusznik kręci jak szalony bo podłączyłem się kablami pod samochód.Jednak motor nie odpala. Zasilanie na pompę idzie prawidłowo, jednak w ogóle nie słychać pracy tej pompy (nie puka, nie buczy, nie mruczy). Wlałem po 5-8 ml bezpośrednio do każdego z gardziela i motor na chwile odpalił po czym zgasł. Męczyłem się kolejne parę minut kręcąc rozrusznikiem, bawiąc się przy tym ssaniem i manetką jednak silnik nawet na chwilę nie zaskoczył. Gdy po raz kolejny powtórzyłem zabieg z wlaniem kilka kropel do każdego z gaźników, motor znowu na chwilkę odpalił i zgasł.Myślę że może być coś z tą pompą paliwa, jutro rano chcę się znowu trochę pobawić. Może macie jakiś pomysł od czego by zacząć i jak najlepiej i najszybciej sprawdzić stan pompki paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 No najprościej to zdjąć wąż z pompy i zobaczyć czy w ogóle leci paliwo podczas kręcenia. W serwisówce powinno być napisane ile benzyny ma przepompować w ciągu minuty. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Odepnij wąż za pompą i zobacz czy leci paliwo po przekręceniu kluczyka i ew. wciśnięciu startera .Limo szybszy :tongue: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadutb Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam ! A więc,Sprawdziłem pompkę paliwa wkładając przewód zasilający (który idze do listwy zasilającej gaźniki) do butelki. Włączyłem zapłon pompka się odezwała i normalnie pompowała (dość szybko) paliwo do butelki. A więc pompa dobra :)Zdemontowałem obudowę filtra powietrza a zbiornik paliwa podłączyłem obok żeby dokładnie widzieć co się dzieje na gaźnikach. No i okazało się że na dwa gardziele z prawej strony (a w szczególności na drugi od prawej) pojawia się paliwo. Natomiast na dwóch z lewej strony susza :/ Jak podleje bezpośrednio paliwo na każdy z gardzieli to silnik na chwilę się odzywa i gaśnie (przy czym kopci trochę na niebiesko).Czyli pewnie trzeba będzie teraz wyczyścić gaźniki ? Czy są tam jakieś dysze które można przedmuchać, czy trzeba wyciągać całe gaźniki ? (rozbierać i czyścić).Jakie macie dalsze instrukcje dla mnie ?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Jedno to czy pompa tłoczy a drugie to trzeba jeszcze obadać jakie ciśnienie daje. Wg mnie to jak wyżej, ewidentnie wahy nie dostaje. Zresztą po takim kręceniu jak wykręcisz świece to będzie widać czy faktycznie jest sucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 wyjmij gaźniki i wyczyść ,sprawdź króćce ,czy nie są popękane. Nie taka straszna robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadutb Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 A czy muszę wyciągać całe gaźniki ? Czy można je częściowo rozmontować na motorze, wyczyścić i poskładać. Może są tylko dysze pozapychane, da się je wyciągnąć i wyczyścić nie wyciągając gaźników ? Z którego miejsca leci paliwo do gaźnika (załączyłem rysunek) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Gaźniki do czyszczenia jak nic , ale jak chcesz jescze koniecznie spróbować odpalic to mozesz do czerwonego węża paliwo bezpośrednio z kroplówki podpiąć(np plastikowa flaszka z wentylem skręcanym ) .Jak chcesz koniecznie utrudnić sobie robote to czyść gaźniki na moto . To sa qrwa 4 śrubki opasek zaciskowych .... Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Wyciągnij całą baterię i każdy gaźnik z osobna wyczyść. Wygodniej będzie dojść do trudno dostępnych miejsc.Najlepiej by było, gdybyś dał je do mycia w myjce ultradźwiękowej Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Obstawiam że odkręcenie pokryw komór pływakowych nie będzie proste, trzeba będzie naprawdę dobrze dobrać rozmiar krzyżaka i przyłożyć dużą siłę żeby nie zniszczyć śrub. Na moto się nie uda, objedziesz śruby i tyle. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 (edytowane) nawet nie pozdejmujesz zewnętrznych pokryw komór pływakowych jak gaźniki beda na moto a i z wewnętrznymi będzie problem. wyjęcie gaźników to prosta robota, jak się dobrze zaprzesz i poruszasz na boki to same wyjdą gorzej z wsadzeniem... :)skład mieszanki wyreguluj jak w serwisówce i jak odpali to podjedź do warsztatu motocyklowego żeby ci wyregulowali bo bez wakuometrów nie dasz rady tego zrobić. jak pompa daje paliwo i jest ładna iskra to będzie żył wymień też świece jak już będzie chodził po dłuższym staniu wiele moto ma problemy z odpaleniem ale trzeba sie o nie trochę zatroszczyć i budzą sie do życia... :biggrin: uprzedzając pytanie/ w necie jest wiele filmików pokazujących jak wyczyścić gaźniki ;) Edytowane 23 Lutego 2014 przez MaciekV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Oddaj ten motocykl na czyszczenie i synchro, zakup nowe świece do tego a będziesz się cieszył bezproblemową jazdą.Wnioskuję, że to za trudny motocykl do nauki. Paliwo nie powinno lecieć z rozpylacza jak u Ciebie- nie trzyma zaworek. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.