Skocz do zawartości

Suzuki RM 80 91' luz na wałku skrzyni i wale korbowym .


kamilful1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rurka na schemacie idzie w ziemie :D:D tzn. jest to rurka do odprowadzenia nieprzepalonego oleju z zaworu wydechowego(tzw.odma), do zastąpienia zwyklym wężykiem odpornym na wysokie temperatury.

Edytowane przez nowytzrdt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki PRO-MOTOR za foto. Uświadomiłeś mnie w tej kwestii :cool: A napiszesz w jakim sprzęcie obraca się ten wał ?

 

Ponawiam pytanie : A jeśli są luzy na łożyskach głównych wału a nie ma na korbie to czy muszę centrować wał czy wystarczy wymiana łożysk głównych ?

 

Jeśli już masz wał na wierzchu,to lepiej wymienić też korbę,bo nie wiesz ile poprzedni właściciel nakręcił godzin na niej,a korba ma też swoje limity,których lepiej nie przekraczać

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki PRO-MOTOR za foto. Uświadomiłeś mnie w tej kwestii :cool: A napiszesz w jakim sprzęcie obraca się ten wał ?

 

 

Jeśli już masz wał na wierzchu,to lepiej wymienić też korbę,bo nie wiesz ile poprzedni właściciel nakręcił godzin na niej,a korba ma też swoje limity,których lepiej nie przekraczać

Po co naciagasz chlopaka na niepotrzebne koszty.

 

Jesli niema korbowod luzow gora doł, i na swozniu tloka tez niema luzow gora dol, zakladasz nowe lozyska na wal i skladasz. Ale przypominam na korbie nie jest dopuszczalny zaden luz nawet minimalny. Wał centrujemy przy wymianie korbowodu, no chyba ze wyciagany byl swozen walu lub ma bicie.

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co naciagasz chlopaka na niepotrzebne koszty.

 

Jesli niema korbowod luzow gora doł, i na swozniu tloka tez niema luzow gora dol, zakladasz nowe lozyska na wal i skladasz. Ale przypominam na korbie nie jest dopuszczalny zaden luz nawet minimalny. Wał centrujemy przy wymianie korbowodu, no chyba ze wyciagany byl swozen walu lub ma bicie.

 

Chcę, aby ich uniknął za niedługi czas po złożeniu i nie musiał kupować kolejnego zestawu uszczelek i miał przerwę techniczną w sezonie.

 

Może napiszesz co ile mth producent zaleca wymianę korby w tym modelu ?

 

To,że korba nie ma luzu nie znaczy,że nie trzeba jej wymieniać

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polskie lozyska sa dobre ostatnio kupowalem do kmxa 15zl za sztuke, simeringi 3zl sztuka. Tylko musisz im powiedziec ze porzebujesz z luzem c3, na wal do silnika.

W hurtowni z lozyskami, najtaniej jest robic takie

zakupy, oraz simeringi i oringi maja za grosze. W sklepach motocyklowych sobie cenia bo pisza ze to do danego modelu, a czesci te nie roznia sie niczym z takiej hurtowni, od niby oryginalnych. Chodzi o lozyska c3, simeringi, i oringi, segery.

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...