efm Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Pytanie jest sensowne. Potrzebuje motor którego mi nie będzie skoda dopierniczać ja się wywalę. Nie mogę się tylko zdecydować czy EXC czy SX będzie lepszym wyborem. Zapytam znawców czy EXC 250 tak samo łatwo idzie na koło jak SX-f 250. Wiem że silniki podobne, ale moce i przełożenia różne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 oprocz cr500 slyszalem ze kx500 tez niezle idzie na kolo :) :P :P :P Panowie i Panie proszę o rade. Chcę dokupić 2 motocykl do nauki jazdy na 1 kole. Obecnie posiadam DRZ 400S, ale traktuje ja delikatnie...(zgodnie z przeznaczeniem) poszukuje czegoś bardziej sportowego.Między innym chcę dokupić 2 motocykl, aby nie musiał uważać na kosmetyczne sprawy, ale nie tylko musi być lżejszy i mieć lepsze kopyt od DRZtki. I tak namyślam się co będzie lepszym wyborem do nauki na jednym? Cross czy Enduro? SX czy EXC ? Na pewno wiem że ma to być KTM tylko co będzie lepsze? SX-F 250 czy SX-F 450 EXC-F 250 czy EXC 450 A wiec jaka będzie optymalna pojemność aby ładnie szedł na koło i który jest lepszy SX czy EXC? Ps. o kosztach miedzy tymi sprzętami wiem jaka jest różnica i wiem że jeżeli ktoś umie śmigać to mu to większej różnicy nie robi czy to SX czy EXC. Jednak ja jazdę na 1 dopiero chcę zacząć. Oczywiście sprzęt będę też użytkował w ciężkim terenie. Ale głownie do nauki na 1 kole. Pytam o używane maszyny nie nowe. Upewniam się. Chcesz kupić sprzęt za 8-15 tys zł tylko do gumowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Kupuj Husaberga fe 650, sponiewiera cię jak gnój po polu i poszpanować można na jednym kole przed remizą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 a Ty weź się jebnij w czoło. Masz trzy dni żeby zastanowić się czy chcesz tutaj zabawić na dłużej, bo jeśli tak to będziesz musiał zmienić nastawienie. Po tym czasie będziesz mógł znowu pisać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Co ja czytam??? Drugie moto do nauki jazdy na gumie, trzecie do nauki skoków, a czwarte do jazdy po whoopsach, żeby nie zabijać zawiasu w trzech poprzednich ;)Ja bym do nauki jazdy na gumie kupił kanister paliwa. To wystarczy, bo motocykl już masz i wierz mi, że stawianie na koło naprawdę najmniej mu szkodzi :) Ale jak się ma cała reszta to tego przeznaczenia na gumę. Pozycja zrywność przełożenia, waga?Dasz mu do odcinki na pierwszym biegu, strzelisz z klamy i taki SXF250 powinien pójść na gumę! Chociaż skłaniam się ku radzie przedmówców, że najlepszy jest KX500. Rezerwa mocy się przyda, koni nigdy za wiele. Jak mu jeszcze założyć dużą zębatkę z tyłu, to nawet może pójdzie na gumę z samego gazu? Ależ to by było dobre! Edytowane 20 Stycznia 2014 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Rozumiem że 450 po DRZ może być za mocna dlatego się radze czy 250 sx/exc czy 450. 250 na pewno nie ma 60KM. Zresztą jak wyżej pisałem sx-f 250 już śmigałem i delikatnie gumowałem, ale chcę mieć własny sprzęt do tego. 450 rozważam bo się naczytałem na forum pierdoł typu 250/450 bierz 450... bo mniej wysiloną lepiej się zbiera z dołu itp a po czasie i tak się nauczysz i będziesz musiał się przesiąść. źle rozumujesz....jeżeli chodzi o enduro to ok w większości przypadków lepiej brać 450 niż 250 , ale w przypadku crossa 450 to jest szatan , nawet do nauki jazdy na gumie się średnio nadaje bo tak łatwo jak jest go poderwać tak łatwo cię nakryje , po prostu za mocne ...... jeżeli faktycznie masz taki kaprys -chcesz wywalić 10 tys czy więcej na moto tylko do gum i koniecznie musi to być coś hard(cross lub hard enduro) to lepiej hard enduro 450 np wr450 czy tam exc 400/520.... jeśli chcesz się uczyć gumy po najprostszej lini oporu , to potrzebujesz mocnego moto ale z mocnym dołem, żebyś nie musiał go rwac ze sprzęgła albo przy dużej prędkości , tylko mógł przy wolnej jeździe poderwać go samym gazem -mniejsza szansa że cię nakryje i gleby mniej bolesne jak już się nie uda :D cross nie da ci takiej możliwości bo nawet 450 4T z dołu jedzie słabo, poczytaj a taka crf 450 czy tam sxf450 jak mu dowalisz gazu na niskich obrotach to kaprysi , a u góry znowusz moc jest nie do ogarnięcia..... do gumowania też xr 650r jest niezła , może nie jest jakaś szałowo lekka ale i z 5 biegu wstaje na koło :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.