Skocz do zawartości

efm

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Polska

Osiągnięcia efm

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Cześć. Post na prośbę kolegi myśliwego. Śmiga na XT 660Z jakby co. Jakie macie patenty lub konkretne buty i spodnie, kiedy w lesie jest dużo kałuż. Mam z tym problem ponieważ woda dostaje mi się od spodu nogawek i zalewa mi buty, które normalnie dobrze chronią się przed wodą. (Meindl Hunter) Nie wiem czy problem rozwiązało by wyższe buty? Nie chcę typowych cross/enduro miałem i nie nadaje się to do komfortowego chodzenia po lesie. To buty tylko do jazdy. Myślę nad butami motocyklowymi turystycznymi lub takimi: http://armyworld.pl/product-pol-3435-Oficerki-Motocyklowe-Wojskowe-Bundeswehr-Oryginal-Nowe-.html może bym je kupił, ale brak nowych w ofercie lub takie http://armyworld.pl/product-pol-2858-Buty-Motocyklowe-OXTAR-Infinity-GTX-Demobil-1.html Te wojskowe motocyklowe wydają się być fajne i wygodne(harmonijka na pięcie) no, ale używane. Wiecie gdzie kupić podobne? I najważniejsze pytanie czy wyższe buty załatwią problem? W tych co jeżdżę teraz jest niby ok zakładam na nie spodnie z gore-texu i jest niby ok problem w tym że jak często wsiadam na motocykl to się nogawki podciągają do góry i już lipa, a denerwuje mnie poprawianie co kilka minut, no i ciągle mokre nogi :(
  2. Panowie i Panie, który z tych 2 prostowników mam wybrać? Który wy byście wzięli i dlaczego? http://allegro.pl/motocyklowy-prostownik-z-mikroprocesorem-5a-12v-i3930498825.html czy ten http://allegro.pl/profesjonalna-ladowarka-motocyklowa-oxford-lcd-i3882486989.html
  3. Pytanie jest sensowne. Potrzebuje motor którego mi nie będzie skoda dopierniczać ja się wywalę. Nie mogę się tylko zdecydować czy EXC czy SX będzie lepszym wyborem. Zapytam znawców czy EXC 250 tak samo łatwo idzie na koło jak SX-f 250. Wiem że silniki podobne, ale moce i przełożenia różne.
  4. a Ty weź się jebnij w czoło. W temacie wogle nie pytam o te maszyny. Wiec po co udzielasz odp nie mając nic sensownego do powiedzenia. Słyszałeś czy się naczytałeś na internecie i powtarzać. Dlatego ja nie chcę słuchać takich bajek!
  5. rozważałem to żeby kupić jakąś zniszczona ewentualnie zrobić jej remont a estetyka się nie przejmować, ale chcę też mieć lżejszy motor. Dlaczego głupi problem? Cr 500 znowu jest ciężką do kupienia pyzatym nie chcę. Dlatego ja nie obstawiam tylko pytam kogoś doświadczonego z tymi motocyklami. Nie chcę kontynuować naukę na jednym, ale na własnym sprzęcie. Rozumiem że 450 po DRZ może być za mocna dlatego się radze czy 250 sx/exc czy 450. 250 na pewno nie ma 60KM. Zresztą jak wyżej pisałem sx-f 250 już śmigałem i delikatnie gumowałem, ale chcę mieć własny sprzęt do tego. 450 rozważam bo się naczytałem na forum pierdoł typu 250/450 bierz 450... bo mniej wysiloną lepiej się zbiera z dołu itp a po czasie i tak się nauczysz i będziesz musiał się przesiąść. Dobra ok rozumiem nie ma co przesadzać. A więc co polecacie EXC-f 250 czy SX-f 250?? (Różnice w motocyklach znam typu zawieszenie koszta itp.) ale doświadczenia nie mam żadnego co do EXC tylko SX-f250(2008) Wiem chodzi mi o to jak taki EXC wypada do SX? Wiem że silnik ma mniej mocy. Ale jak się ma cała reszta to tego przeznaczenia na gumę. Pozycja zrywność przełożenia, waga?
  6. Spanujesz czy co?? Jeżeli nie wiesz o co chodzi to się nie wypowiadaj. Bo nic mądrego do tematu nie wniosłeś.
  7. O co ci chodzi?? Może to i racja, ale pewnie zależy dla kogo... Nie o to chodzi, że nie potrafię... Przecież nie pisze, że potrzebuje 60 koni. Moja DRZ odpada bo nie będę jej tak eksploatował. Jeździłem na sx-f 250 (ale to nie mój sprzęt a pożyczać nie lubię) dlatego chce własny, i dla mnie to ładnie idzie na koło i łatwiej się nauczyć tym niż DRZ(tzn DRZtki jest mi po prostu szkoda wiadomo jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz, a liczę się z tym jak już będę miał swój sprzęt to wiadomo że różnie wtedy techniki się będzie eksperymentować i pewnie nie raz sprzęt poleci i ja z nim. No, ale nie o tym. DRZ po prostu odpada i tyle w temacie. Wiem jak się jeździ na sx-f 250, ale może na exc lub na sx-f 450 jest jeszcze lepiej dlatego pytam przed kupnem, żeby wiedział co szukać. Chodziło mi o porady typu bierz np. EXC słabsze, ale przełożenia lepsze lub SX bo.... Jak narazie to dostałem tylko 2 porady co do jazdy na kole w tym jedna z DRZ (która na pewno odpada) a reszta postów nic do tematu nie wnosi ciekawego. Także czekam na osoby które mają do czynienia z tymi sprzętami i poradzą sensownie. Co do pojemności to myślę że 250 jest ok bo na takiej jeździłem i mi to odpowiadało jestem też lekki. A jak się ma taki EXC-f 250 do SX 250? Z których biegów idzie na koło z gazu taki EXC? Który będzie lepszy??
  8. Panowie i Panie proszę o rade. Chcę dokupić 2 motocykl do nauki jazdy na 1 kole. Obecnie posiadam DRZ 400S, ale traktuje ja delikatnie...(zgodnie z przeznaczeniem) poszukuje czegoś bardziej sportowego. Między innym chcę dokupić 2 motocykl, aby nie musiał uważać na kosmetyczne sprawy, ale nie tylko musi być lżejszy i mieć lepsze kopyt od DRZtki. I tak namyślam się co będzie lepszym wyborem do nauki na jednym? Cross czy Enduro? SX czy EXC ? Na pewno wiem że ma to być KTM tylko co będzie lepsze? SX-F 250 czy SX-F 450 EXC-F 250 czy EXC 450 A wiec jaka będzie optymalna pojemność aby ładnie szedł na koło i który jest lepszy SX czy EXC? Ps. o kosztach miedzy tymi sprzętami wiem jaka jest różnica i wiem że jeżeli ktoś umie śmigać to mu to większej różnicy nie robi czy to SX czy EXC. Jednak ja jazdę na 1 dopiero chcę zacząć. Oczywiście sprzęt będę też użytkował w ciężkim terenie. Ale głownie do nauki na 1 kole. Pytam o używane maszyny nie nowe.
  9. Nitomen pisałem już jaką mam kwotę, ale raczej i tak jej całej nie wykorzystam, bo raczej to co ja szukam to starsze sprzęty. Szukam coś pomiędzy: Yamaha XT 660R KTM LC4 640 Suzuki DRZ 400S Najbardziej mnie ciągnie do 600tek. Yamahą nie wiem jak się jeździ po terenie no i martwi mnie trochę prześwit 21cm i tłumiki poprowadzone dołem jednak patrzałem to jest na to tańsze rozwiązanie płyta pod silnik no,ale to nie zmienia sprawy prześwitu, ale znalazłem wydechy 2w1 poprowadzone tak jak w starej XT600 górą, jest to dorsze rozwiązanie które poprawia prześwit, ale ciekawi mnie jedna sprawa czy taki układ ma homologacje?? Tak się właśnie zastanawiam dlaczego oryginalnie poprowadzono układ dołem, ale może właśnie że względu na homologacje poprowadzony górą może jest za krótki i za głośny dla przepisów :( KTM 640 chyba będzie dla mnie za mocny, chociaż nie wiem nie jeździłem ale dużo ludzi pisze że szybko na koło idzie :) no i nie wiem jak wygląda sprawa serwisowa nigdy nie miałem nic z rodziny KTMa. Ps. Co myślicie o tym starym endurko: ?? http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/suzuki-dr-650-se-hannover/179936471.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelDescription=DR+650+Se&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&cubicCapacities=FROM_501_TILL_750
  10. jjanik '' jak dlamnie bida z nędzą'' powiesz coś więcej co konkretnie jest nie tak??
  11. a więc tak DR 650Se pominąłem a koncepcja sprzęta mi odpowiada. Tylko pewnie przekroczy mój budżet a mam do wydana 20tys na sam motocykl. A poza tym nigdy się w to nie bawiłem i nie wiem o co chodzi z ściąganiem z Usa jak już to szukał bym namiarów kto się tym zajmuje. Ja jak już to jeżdżę po motocykle do Niemiec. KTM 690 spr jakiś czas temu i też jeszcze jest za drogi. No cóż już sporo wiem i coś będę myślał, ale dzięki chłopaki za porady :) konkretne forum :) ja jeździłem na DRZ 400S z USA i na tablice znamionowej było chyba 121kg w każdym bądź razie wydawał mi się sporo lżejszy od DT 125 i CRM 125. No i zawias fakt lepszy co mi się podobało
  12. miocha dzięki :) konkretnie mi uświadomiłeś tzn. sam wiedziałem że to trochę sprzęty nie do mojego sposobu użytkowania, no ale był tak mały wybór, że myślałem że takie EXC/WR też się nada(nie cisnę mnie usilnie do kupna hard endura) wolał bym raczej nowy sprzęt typu DR XT i takie podobne :), no ale takich producenci już nie robią, dlatego rozglądałem się za WR/EXC, ale dzięki za uświadomienie bo fakt sens w tym żaden Ps. Motocykla i tak nie będę kupował w Polsce. Zostało mi DRZ400s i XT 660R, albo będę szukał starego enduraka w b.dobrym stanie. I nie szukam sprzęta blisko może też wybrać się daleko :)
  13. heniek i jjank dzięki dużo pomogliście dzięki Henkowi ściągnę sobie manuala i pokukam co i jak. A dzięki Jankowi zrozumiałem ze nie tylko moc/pojemność ma znaczenie. Miocha przeczytałem bardzo dużo tematów i nic konkretnie nie znalazłem, no ale fakt jestem tu nowy i mogłem coś przeoczyć, ale jak masz coś na wieszku i możesz podrzucić link to będę wdzięczny chętnie poczytam. Ps. Jak bym znalazł konkretne odpowiedzi na moje pytanie to bym nie zakładał tematu :) Mam 2 pytanie: 1. ile oleju wchodzi do EXC 450 a ile do LC 4 400/640 ?? jak nie macie chęci odp to ok ściągnę manuale i porównam, ale jak macie to dzięki zawsze to szybciej będzie 2. Co o tym myślicie bo ogólnie patrząc na nowsze roczniki motocykli enduro to nie ma takich sprzętów soft enduro jak : XT 350, 600, DR 350, 600, 650, i tak z każdej motocyklowej stajni enduro. Z nowszych zostało DRZ 400 S(w europie już nie dostępne) Yamaha WR250R i XT660R i Honda CRF250l. A właśnie coś takiego jak XT... i DR... by mi odpowiadało tylko z nowszych maszyn, ale wybór jest mały. Dlatego co myślicie o WR450 i EXC 450 jeżeli są zablokowane to można na nich śmigać i traktować je jak soft endura ?? Bo tak nawet trochę na to wychodzi, że producenci zrobili z 2 typów enduro zrobili jedno tzn. klient w salonie decyduje czy chce zablokowane moto bo będzie jeździł podobnie jak np starym XT 350 czyli po bułki do sklepu i wypady do lasu nad jezioro i ryby i takie tam.. czy chcę sprzęt sportowy bo jest zawodnikiem i będzie brał udział w różnego rodzaju zawodów? Co o tym myślicie bo czytając opinie o WR i EXC ma się wrażenie że to tylko hard enduro i do spokojniejszej/amatorowej jazdy się za bardzo nie nadają i to mnie trochę przed kupnem odstrasza, bo ja tak własnie będę używał maszyny głownie lasy i pola, ale krótkie wyjazdy na miasto też mi będą się zdarzać. poczytałem trochę serwisówke KTM i nie jest tak najgorzej jak się o tym pisze w necie :) a co myślicie o jedzie hobbystycznej i zmiana oleju na podstawie jego koloru ma to sens?? Istnieją jakieś WR/EXC dla 2 osób tzn podnóżki da rade gdzieś zamontować lub nawet wymienić tylni stelaż istnieje wogole taki zestaw? Ogólnie będę jeździł sam, ale niekiedy do krótki podjazdów zabrał bym pasażera np na ryby :) Albo jeszcze inaczej co mi polecacie jakie motocykl enduro? Żeby spełnił moje wymagania jazda po polach lasach niekiedy na chwilkę do miasta i ogólnie amatorskiego endurzenia? Doświadczenie moje to Crm 125 i DT, krotkie przygody z DRZ 400S(fajny motocykl właściwie spełnia moje wymagania) problem z dostępnościom ;( jeździłem też na XT 660X podobała mi się też tylko że supertomo i nie wiem jak będzie zachowywać się wersja R. Super moto wybrałem się nawet na próbę do lasu i jeżeli droga dziurawa, ale twarda to ok sprzęt jak i ja dawałem rade, ale piach mokra trawa tutaj czułem się nie pewnie i delikatnie operowałem mantą. Dlatego rozważam zakup XT 660R bo to pewnie dużo zmienia. Ogólnie ma ktoś porównanie XT 660R do DRZ 400S ?? Reasumując pod uwagę biorę takie motocykle jak: Suzuki DRZ 400S Yamaha XT 660R Yamaha WR 450 KTM EXC 450 co byście wy bardziej doświadczeni do mojego użytku polecili??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...