Skocz do zawartości

suzuki dr 650 słaba iskra


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdz napiecie i rezystancje cewki ladującej cdi,poprawne wartosci znajdziesz w necie,ale napiecie powinno byc w granicach 40-60V,przy kreceniu rozrusznikiem,ta cewka to czesta przyczyna slabej iskry w tych motorach.

 

 

Sory przeczytalem dr 600 u ciebie jest chyba inny stator.

Edytowane przez Goofer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowa iskra na elektrodach świecy powinna być barwy niebieskiej, jeżeli jest koloru pomarańczowego to należy ustalić powód słabej iskry i usunąć problem. Miernik w dłoń i posprawdzaj układ zapłonowy od początku aż po fajke, wszystkie wymagane wartości znajdziesz w serwisówce. Czy pomimo tej "słabej iskry" silnik odpala i pracuje normalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie o to chodzi że silnik nie odpala i dlatego stwierdzam że to od iskry bo ją ledwo widać

 

a jak mam sprawdzic stator?

 

Na oko to nawet Kopernik nie sprawdzał bo od sprawdzenia mocy iskry są specjalne przyrządy a nie oko

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki schemacik http://obrazki.elektroda.pl/6146182700_1316258656.jpg moze mi ktoś powie do czego będą przewody 1 i 2 i po prawej stronie co są te dwa oznaczone b/w i jak sprawdzić cewkę bo tu nie jest napisane

Kolego,przecież masz na tym schemacie wszystko opisane :banghead: .

Przewód nr.1 sygnał załączonego "luzu" a 2 to sygnał "bocznej nóżki"

dwa następne odpowiadają za włączenie zapłonu i gaszenie silnika.

Ale jeśli nie ogarniasz tak prostego schematu to może lepiej zawieź moto do warsztatu bo coś popsujesz.

Sprawdzenie cewki Cię przerośnie jak nie ogarniasz prostych schematów.

 

p.s.

a próbowałeś odpalać na nowej świecy (nie od kolegi z garażu tylko ze sklepu) i z włączonym zapłonem ;)

Edytowane przez proxma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz kolego akurat próbowałem nowe świece założone i nic sprawdzone ciśnienie na tłoku 12,5bar rozrząd ustawiony dobrze i zawory szczelne nawet paliwo dałem bezpośrednio do cylindra i tez nic czyli jedyne co zostało to niestety iskra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to miernik w dłoń i trza wszystko pomierzyć.

Na schemacie masz wszystko.Interesują Ciebie dwa pomiary:miedzy przewodami zielony i niebieski (pomiar powinien się zawierać miedzy 160-240 ohm) oraz brązowy i czarny (240-360 ohm).Pomiary musisz wykonać na odłączonym CDI.

Dobrze też by było sprawdzić czy nie ma przejścia do masy przy właczonym zapłonie na przewodzie czarnym z żółtym paskiem przy CDI

 

p.s.

który to rocznik?

Edytowane przez proxma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...