turbo dr650 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 witam Moze ktoś z forum mi pomoże bo ja już nie mam pojęcia a więc w moim suzuki Dr650 model sp41b jest bardzo słaba iskra ,co może być przyczyną jak mam sprawdzić poszczególne elementy ? z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Sprawdz napiecie i rezystancje cewki ladującej cdi,poprawne wartosci znajdziesz w necie,ale napiecie powinno byc w granicach 40-60V,przy kreceniu rozrusznikiem,ta cewka to czesta przyczyna slabej iskry w tych motorach. Sory przeczytalem dr 600 u ciebie jest chyba inny stator. Edytowane 28 Grudnia 2013 przez Goofer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 ano moduł zasilany 12V stałym czy zmiennym z prądnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 I czy ta iskra nie powinna być taka? Bo na jakiej podstawie twierdzisz, ze jest nieodpowiednia i jakie są problemy z tym związane? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Prawidłowa iskra na elektrodach świecy powinna być barwy niebieskiej, jeżeli jest koloru pomarańczowego to należy ustalić powód słabej iskry i usunąć problem. Miernik w dłoń i posprawdzaj układ zapłonowy od początku aż po fajke, wszystkie wymagane wartości znajdziesz w serwisówce. Czy pomimo tej "słabej iskry" silnik odpala i pracuje normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo dr650 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 no właśnie o to chodzi że silnik nie odpala i dlatego stwierdzam że to od iskry bo ją ledwo widać a jak mam sprawdzic stator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja też się dziwiłem, że w KLR nie mam iskry jak w WSK'ce ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo dr650 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 mam taki schemacik http://obrazki.elektroda.pl/6146182700_1316258656.jpg moze mi ktoś powie do czego będą przewody 1 i 2 i po prawej stronie co są te dwa oznaczone b/w i jak sprawdzić cewkę bo tu nie jest napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 no właśnie o to chodzi że silnik nie odpala i dlatego stwierdzam że to od iskry bo ją ledwo widać a jak mam sprawdzic stator? Na oko to nawet Kopernik nie sprawdzał bo od sprawdzenia mocy iskry są specjalne przyrządy a nie oko Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) mam taki schemacik http://obrazki.elektroda.pl/6146182700_1316258656.jpg moze mi ktoś powie do czego będą przewody 1 i 2 i po prawej stronie co są te dwa oznaczone b/w i jak sprawdzić cewkę bo tu nie jest napisane Kolego,przecież masz na tym schemacie wszystko opisane :banghead: .Przewód nr.1 sygnał załączonego "luzu" a 2 to sygnał "bocznej nóżki"dwa następne odpowiadają za włączenie zapłonu i gaszenie silnika.Ale jeśli nie ogarniasz tak prostego schematu to może lepiej zawieź moto do warsztatu bo coś popsujesz.Sprawdzenie cewki Cię przerośnie jak nie ogarniasz prostych schematów. p.s.a próbowałeś odpalać na nowej świecy (nie od kolegi z garażu tylko ze sklepu) i z włączonym zapłonem ;) Edytowane 6 Stycznia 2014 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo dr650 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 no widzisz kolego akurat próbowałem nowe świece założone i nic sprawdzone ciśnienie na tłoku 12,5bar rozrząd ustawiony dobrze i zawory szczelne nawet paliwo dałem bezpośrednio do cylindra i tez nic czyli jedyne co zostało to niestety iskra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) No to miernik w dłoń i trza wszystko pomierzyć.Na schemacie masz wszystko.Interesują Ciebie dwa pomiary:miedzy przewodami zielony i niebieski (pomiar powinien się zawierać miedzy 160-240 ohm) oraz brązowy i czarny (240-360 ohm).Pomiary musisz wykonać na odłączonym CDI.Dobrze też by było sprawdzić czy nie ma przejścia do masy przy właczonym zapłonie na przewodzie czarnym z żółtym paskiem przy CDI p.s.który to rocznik? Edytowane 6 Stycznia 2014 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo dr650 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 rocznik 1990 pomiary wyszły ok nie sprawdziłem jeszcze tego przejścia do masy bo za bardzo nie wiem jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.