michoa Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 no xr niestety mają ceny z dupy, czy to 600 , czy 400 czy 650r , ale w sumie warto moim zdaniem Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik89 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 a jakie inne polecacie tansze? mogą być 2t bądź 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) Kuźwa cokolwiek będzie dobre pod warunkiem:1) że było i będzie w odpowiednich rękach2) że będzie używane zgodnie z przeznaczeniem (czyli full cross na tory, enduro do jeżdżenia po terenie i lasach) A marka i model nie ma najmniejszego znaczenia, jeżeli coś jest lipne, to po prostu nikt tego nie używa (np. żadna osoba o zdrowych zmysłach nie kupi crossówki marki Kymco itd.). Więc nikt Ci tu nie doradzi, że "Yamaha jest lepsza od Suzuki", bo lepsze jest to, co jest zadbane i serwisowane w odpowiedni sposób. Edytowane 7 Stycznia 2014 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Ja to bym się pierwsze zastanowił czy 250 w 2t to odpowiedni wybór, jezdziłeś w ogóle na klasowej 125 2t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BobChow Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Cześć! czy możecie doradzić enduro dwusuwowe 250 z homologacja? używany, najlepiej w przedziale cenowym 10-15 tys, dobra dostępność części. Z ciekawości możecie także napisać jaki sprzęt 250 2t fabrycznie nowy w salonie dostanę z homologacją. Dziękuje i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Prawie każde enduro. Do wyboru do koloru :-). Pochodź, poglądaj, zrób selekcję. Jak coś Ci się podoba to pisz, wtedy odniesiemy się do konkretnego sprzętu. Dla każdego coś innego jest dobre :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Brzozek jakie prawie każde? Skoro na rynku jest tylko ktm i gasgas, Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BobChow Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 homologowane dwusuwy tylko od KTMa i Gas Gas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 to podrzuć mi jakieś sprzęty w przedziale 10 - 15k inne niż ktm? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BobChow Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 nie wiem, pytam. jeśli chodzi o maszyny nowe. dwusuwowa 250 z homologacją z nowych? co jest dostępne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulgozaur Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 No ja mam podobny problem. Kupiłem dt125 sztuka za którą przepłaciłem i już nie mam nerwów do niej non stop się psuje itd i się zastanawiam. Brać robić prawko i ogarnąć sobie 2t 250 z homo i jakie czy wziąć porządny remont zrobić. Jak bym kupował nowy to musiał bym się gdzieś w 6 tysiach zmieścić a na enduro w 250 z papierkami to za tyle ciężko znaleźć. No i kwestia jeszcze czy uda mi się sprzedać dobrze dt. W nim mam do robienia akumulator, obrotomierz, wlew paliwa, blokade kierownicy dodatkowko zawór wydechu. No i w cylindrze też coś szura mam nadzieje że pierścienie. Dodatkowo jakieś cieknie z amorków i spod silnika ale jeszcze miejsca nie zlokalizowałem możliwe że z kranika. Dodatkowo coś mi z chłodnicy znika płyn i nie wiem czy górą wyrzuca jak go cisne czy z dołu w każdym razie wygląda na suchą. Tłok i tulejowanie robiłem. Jak sądzicie opłaca się ją robić czy pozbyć i kupić coś i czy jest szansa na to że się wyrobie w tych powiedzmy 6tyś. No obowiązkowo 2t z homologacją i papierami. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Poszukaj jakiś EXC 125. Za 6 tyś. może coś trafisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 jak dt 125 nie potrafisz ogarnąc żeby ci jeździła to nie ogarniesz 250 2T tymbardziej, a ja myślę że jak w dt wdepłeś w minę to w 250 2T będzie to samo a tam remont jest droższy i silnik mniej błędów w serwisie wybacza...... zrób dobry normalny remont tej dt , nie wiem jak dt 125 może ciągle się psuć co z nią trzeba robić :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.