Skocz do zawartości

jaki wybrac 250 2t?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy, mam do was kilka pytan, chce się przesiasc z 125 na 250 2t i mam pytanka: czy więcej pali od 125, czy silnik jest żywotniejszy, części sa droższe jak w 125?, co ile mtg wymiana tloka? jakie macie doświadczenia z 250 jak się prowadzi czy duza jest roznica w jeździe w porownianiu do 125? z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich informacji wynika że spalanie nie różni się drastycznie (czyt. nie rośnie proporcjonalnie do pojemności), 250ki 2T robią większe przebiegi na 1 tłoku niżeli 125cc z uwagi na to że kręcą mniej obrotów przeważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpoczywamy po wyżerce na Wigilii. Tłok dużo więcej wytrzyma w 250 2T, znam przypadek, jeden znajomy kupił 250 2T exc, motor miał najechane ponad 200MTH i od nowości był jeden tłok, po wyjęciu tłoka nicasil był w bdb stanie i do cylindra wsadzono tłok następnej selekcji. Tylko motocykl nie był katowany, filtr był często czyszczony i na dobrych olejach motor jeździł.

Edytowane przez Rams
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy co to będą za 125 i 250,

crm i inne niewysilone sprzęty i tam jak raz zrobisz pożądny remont to latasz parę lat przy minimalnym serwisie,

 

są wyczynowe enduraki np exc 125/200/250 i tam już co te 100mth max trzeba tłoka zmienic, przy 125 i 200 nawet częsciej, znam przypadek 250exc gdzie korba ma nalatane ponad 400mth od nowosci i jest ok, ale to juz jest ryzyko,

 

najczęsciej trzeba remontowac crossówki, bo są najbardziej wysilone, motogodziny nabija się na nich szybko z racji zestopniowana skrzyni i charakterystki silnika zmuszającej do jazdy na wysokich obrotach, jeśli dużo latasz tzn. więcej niż 80-100mth na sezon to licz się z tym, że trzeba tłoka zmienic 2x w roku, spalanie też jest tam spore, natomiast są bez porównania tańsze w zakupie od enduraków zwłaszcza z papierami

 

co do cen to nie ma reguły,

kumpel sprowadził kx250 z 03r, dół silnika nierozbierany, z wyglądu jak nowy aż szkoda go brac do lasu, latał tylko po torze i bardzo mało, sporo fajnych dodatkow, wyszedł go 6300zł,

a drugi kupił cr250 z 00r za 5600zł i okazało sie ze złom totalny, do naprawy zawias, nicasil wytarty, 3ci bieg się skończył, silnik robiony x razy, łożyska nie trzymają sie w karterach, gaźnik zuzyty

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swoja crm mam już 3 lata i nie jezdze za dużo bo nie mam za bardzo czasu, przez ten okres wyjezdzilem 2 litry oleju do mieszanki paliwowej czyli ok 100 litrow paliwa, ile to może być mtg?, potrzebne mi to bo nie wiem kiedy olej wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej w skrzyni w 2T typu crm czy dt raz na rok bez liczenia mth......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie sobie myslalem ze ok 15 mtg bo kiedyś znalazłem artykul ze przejazd 1000 km to daje nam ok 10 mtg czyli ja na tych 100 litrach powinnem zrobić cos ok tych 15 mtg może niecale



biorac po uwagę, jeżeli 1000km daje nam ok 10 mtg,a 2t wytrzyma bez remontu ok 60mtg to znaczy ze przejedzie ok 6 tys km i niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego cross wytrzyma tylko! te 60 mtg a inne motocykle sportowe dużo więcej po 60 tys km albo i dalej, dobra cross przy malej pojemności ma duza moc i wysokie obroty ale ta wytrzymalosc wygląda mizernie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie sobie myslalem ze ok 15 mtg bo kiedyś znalazłem artykul ze przejazd 1000 km to daje nam ok 10 mtg czyli ja na tych 100 litrach powinnem zrobić cos ok tych 15 mtg może niecale

 

biorac po uwagę, jeżeli 1000km daje nam ok 10 mtg,a 2t wytrzyma bez remontu ok 60mtg to znaczy ze przejedzie ok 6 tys km i niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego cross wytrzyma tylko! te 60 mtg a inne motocykle sportowe dużo więcej po 60 tys km albo i dalej, dobra cross przy malej pojemności ma duza moc i wysokie obroty ale ta wytrzymalosc wygląda mizernie

 

100mth to około 3500 km. Zależy kto jeździ i w jakim terenie.

A crm to nie żaden corss tylko dual sport i jego przebieg liczy się w tys. km.

"Cross" wytrzyma dużo. To tłok wytrzyma 60 mth (125 2t) i nie jest to 6 tys km a niecałe 2 tys. Zobacz sobie w jakich warunkach jezdzie taki "cross" a w jakich sportowy plastik. Dodaj do tego stosunek mocy do pojemnosci, mase własną i wszystko bedzie jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to doradzcie mi jakie mam kupic sobie moto żeby pojezdzic amatorsko w terenie, potrzebuje takie w które nie trzeba ladowac tyle kaski co w cross, jakie konkretnie modele?



mysle nad yamaha tw bo ma fajny wygląda ale tylko 125c i 200c ale dość zadko spotykana i maja male moce a maszyna dość ciezka bo ok 130 kg wiec trochę za slaby jak dla mnie, może znacie inne modele podobne do yamahy tw o większych pojemnościach może być nawet 500c 600c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...