Skocz do zawartości

Yamaha dt 125 Problem


daberek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !
Wycieka mi olej (przekładniowy) ze skrzyni przez odpowietrznik ,w oleju nic nie ma ,nie robi się mleko itp Dzisiaj gdy wyrzuciła coś około 20 ml oleju olej był on jak by z bąbelkami powietrza .

Motocykl wyrzuca olej dopiero jak się nagrzeje,wyrzuci trochę i przestaje. Olej jest wlany nowy motul,tyle ile było napisane na silniku.Motocykl jest po szlifie i po wyminie tłoka.Prze wyminą nie był tego. Proszę o jakieś sugestie pomysły ?.Proszę o odpowiedz.

Czy w yamaha dt 125 R z 96 roku czy są rożne rodzaje uszczelniaczy wału korbowego (Chodzi mi o wymiary) czy jest jeden rozmiar do wszystkich modeli dt ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

mam problem zwiazanym z ukladem napedowym tzn. jak zakuc lancuch jak nie mam zakuwarki lub co zrobic zeby dojechac 30 km do serwisu bo blizej niestety nie mam zeby mi zakuli a stary juz przeciety

bierzesz dwa młotki i punktak Kładziesz łańcuch na młotku bierzesz punktak do reki i drugi młotek ustawiasz na środek bolczyk

od łańcucha i dobijasz aż się zrobi grzybek. ( krótko mówiąc ma go zaklepać). Jadąc spokojnie powinieneś zrobić te 30 km.

 

nowy tłok = większe ciśnienie w skrzyni korbowej. i uszczelniacz na początek.

Nie chce się mądrzyć ale gdyby był uszczelniacz walnięty to olej by leciał cały czas i motocykl by kopcił strasznie. a tak nie jest. Ten olej poleci chwile i przestaje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobne przeboje w swoim gpz na 4 garze miałem słabe ciśnienie i po prostu były takie duże przedmuchy że wszystko szło do miski olejowej powodując tak wysokie ciśnienie oleju że wywalało mi ciągle odmą ale tylko po przekroczeniu 7k moge się domyślać że dopiero wtedy wytwarzało się zbyt duże ciśnienie jeżdżąc poniżej 7k silnik był zawsze suchy

 

piotrek1281

nowy tłok utrzymuje ciśnienie w cylindrze a nie w komorze po za tym jeśli cylinder jest mocno zjechany tłok może pogorszyć tylko sprawę :) ponieważ tuleja cylindra może być tak odkształcona że pierścienie będą odstawać od ścianek tulei a jak wiesz jeśli nie będą całością przylegać będą przedmuchy ciśnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy nowy tłok zwiększa ciśnienie w skrzyni korbowej?

Odkąd został wynaleziony silnik 2T. Ciśnienie w skrzyni korbowej powstaje podczas suwu tłoka z GMP do DMP

Do autora- co to za remont jeśli nie wymieniłeś uszczelniaczy na wale ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd został wynaleziony silnik 2T. Ciśnienie w skrzyni korbowej powstaje podczas suwu tłoka z GMP do DMP

Do autora- co to za remont jeśli nie wymieniłeś uszczelniaczy na wale ?

 

 

Belejaki - coby było tanio i dobrze :banghead: czyli po Polsku :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mam wymieniać uszczelniacze na wale jak są dobre ,jak by były uszczelniacze walnięte motocykl by miał wysoki obroty,niesamowicie by kopcił cały czas, a oleju by ubywało. Ja się pytam dlaczego mi wyrzuca olej odpowietrznikiem tylko około 10 ml i potem jest okej .

Pytanie do kolegi zikowski czy przy każdym zdjęciu cylindra wymieniasz uszczelniacze na wale??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze na wale wymienia przy każdej przed sezonowej wymianie tłoka i korby. Nie zdarzyło mi się aby moja CR nie odpaliła w sezonie od pierwszego kopa.

 

Zobacz jaki masz poziom oleju po tym jak go wyrzuci. Jeśli będzie ok to się nie przejmuj. Może po prostu za dużo go wlałeś ...

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd został wynaleziony silnik 2T. Ciśnienie w skrzyni korbowej powstaje podczas suwu tłoka z GMP do DMP

Do autora- co to za remont jeśli nie wymieniłeś uszczelniaczy na wale ?

 

Zgadza się, a podczas przemieszczenia tłoka z DMP do GMP występuje podciśnienie. Tylko co do tego ma stary/nowy tłok?

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie, zwiększone ciśnienie w skrzyni korbowej występuje przy zużytym zestawie tłok-pierścienie-cylinder, gdyż wtedy podczas suwu sprężania część mieszanki "wraca" do komory, zwiększając ciśnienie. Nowy tłok w mojej ocenie nie zwiększy tego ciśnienia, wręcz go zmniejszy.

qxl7.png

Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowych

Ostrów Mazowiecka

793736001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...