siwyR6 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Czyżby Valuś wracał do formy ? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 Crutchlow napisał że leczy odciski mocząc dłonie w swoich sikach :) https://pbs.twimg.com/media/Bhe_hpFIEAAVhu8.jpg:largehttps://pbs.twimg.com/media/Bhdld7TCYAAXJ_m.jpg:largehttps://pbs.twimg.com/media/BhZjeZnCcAACCif.jpg:largehttps://pbs.twimg.com/media/BhZyvL0CEAAseEI.jpg:large Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 http://www.motogp.com/en/TestResults/MotoGP+Sepang+Test2+2014 😃 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 fantom ale to chyba nie są tylko jego siki, tylko całego padocku ;) :) chyba że zbierał z całego tygodnia bo nie wieżę że na raz tyle sika :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) Ale problemy z oponami: http://www.motogp.com/en/news/2014/Rossi+concerned+and+Lorenzo+frustrated+in+Sepang http://motosp.pl/motogp/yamaha-i-jej-problemy-o-co-chodzi/46973 Edytowane 28 Lutego 2014 przez piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 (edytowane) No dobra, problem został fajnie opisany, ale jak to jest, że Yamaha ma takie problemy z stosunku do Hondy z tymi gumami? Przecież tu i tu pracują absolutnie czołowi inżynierowie i mechanicy... w końcu obydwie stajnie korzystają z identycznych opon, a do tego dochodzą absolutnie topowi zawodnicy, którzy potrafią wycisnąć ze sprzętów 110% możliwości. Chyba, że problemem jest zupełnie co innego, np. masa zawodników, która powoduje znaczne różnice czasów w przypadku stosowania gum zapewniających mniejszą przyczepność w skrajnym złożeniu. Albo styl jazdy, bo może np. to, co dla Lorenzo czy Rossiego jest problemem (obydwa skarżą się na brak przyczepności przodu), nie jest w żaden sposób problematyczne dla 2 harpaganów z Hondy (np. obydwu nie przeszkadza większy uślizg przodu)? Gówno się znam, więc gdybam, ale temat ciekawy... EDIT: właśnie sprawdziłem, Lorenzo waży 15 kg więcej od Pedrosy i kilka kg więcej od Marqueza. U Rossiego różnica jeszcze większa. Możliwe, żeby zawodnik o większej masie bardziej dociążał przednie koło (nawet zakładając idealne rozłożenie masy na motocyklu)??? Edytowane 28 Lutego 2014 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 No dobra, problem został fajnie opisany, ale jak to jest, że Yamaha ma takie problemy z stosunku do Hondy z tymi gumami? Przecież tu i tu pracują absolutnie czołowi inżynierowie i mechanicy... w końcu obydwie stajnie korzystają z identycznych opon, a do tego dochodzą absolutnie topowi zawodnicy, którzy potrafią wycisnąć ze sprzętów 110% możliwości. Chyba, że problemem jest zupełnie co innego, np. masa zawodników, która powoduje znaczne różnice czasów w przypadku stosowania gum zapewniających mniejszą przyczepność w skrajnym złożeniu. Albo styl jazdy, bo może np. to, co dla Lorenzo czy Rossiego jest problemem (obydwa skarżą się na brak przyczepności przodu), nie jest w żaden sposób problematyczne dla 2 harpaganów z Hondy (np. obydwu nie przeszkadza większy uślizg przodu)? Gówno się znam, więc gdybam, ale temat ciekawy...W sumie moznaby to pytanie odnieść do każdej dziedziny w MotoGP. Bo dlaczego ducati ma takie problemy trakcyjne, mając najlepszych inzynierów i kierowców? ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Theo, to samo sobie myślałem pisząc post. Ale jednak Ducati to inny temat, zupełni inna koncepcja motocykla, inny budżet. Ale Honda i Yamaha, to jakby patrzeć, rzędowe czwórki o podobnej (w ogólnym założeniu) budowie. Skąd takie różnice? Przecież te teamy są w stanie przestawić kompletnie geometrię motocykla łącznie z kątem główki ramy i pierdylionem innych zmiennych. Niemożliwe, żeby Honda miała po prostu szczęście w doborze ustawień - nie na tym poziomie zabawy jest miejsce na "lepsze i gorsze dni" :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Tu Lorenzo opisuje swoje problemy z gumami: http://www.motogp.com/en/news/2014/Yamaha+Sepang2+Day+3+Rossi+ahead+as+Lorenzo+worries Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Fakt Yuby, dzięki za sprostowanie! Ale pytanie nadal pozostaje otwarte... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Wykupiłam. Zobaczymy, czy warto😄. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Oki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 http://motormania.com.pl/sport/motogp/motogp-rossi-i-pedrosa-najszybsi-w-malezji-relacja-wyniki-galeria/ „Kiedy dwa lata temu Bridgestone zmienił przednią oponę, to my z Caseyem Stonerem musieliśmy przez cały rok zmagać się z tym gównem i nie mogliśmy opanować wibracji – powiedział. – Teraz problemy ma Yamaha, ale nie da się zadowolić wszystkich.” Oczywiście, że da się. Tylko Ezpeleta musiałby skończyć to dziadowanie z monopolem oponowym, ale pewnie księgowym w excelu wychodzi, że hajsu będzie mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 piękne zdjęcia te krajobrazów również ;) na pierwszym zdjęciu Rosołak chyba był w trakcie spadania z motocykla :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Padłem :) Rabat rozpętał burzę będąc 3 w pierwszym sektorze (Moto2+MotoGP)... oczywiście Rabat startuje w Moto2 :) Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.