Skocz do zawartości

Sprzęgło i skrzynia w Suzuki RM 125


Kost3k
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jak w temacie, mam problem ze ślizgającym się strzegłem, wydaje
mi się że jest dosyć naciągnięte, a więc jakie mogą być inne przyczyny? mam jeszcze jeden problem, dziwne pukanie w skrzyni podczas wkładania jedynki, nie zawsze występuje ale dość często, nie mam pojęcia co to może być. mam jeszcze jedno pytanie, gdy będę wymieniał tarcze sprzęgłowe, to czy olej też trzeba wymienić nawet jak był wlany dzień wcześniej ?

Edytowane przez Kost3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło nie może być mocno naciągnięte. W pozycji off klamka sprzęgła powinna mieć minimalny luz. Jeśli wymieniasz tarcze to sprawdź też przekładki czy nie są krzywe.W mojej CR tolerancja wynosi jak się nie mylę do 0,1 mm. i jeśli jest więcej to wymiana samych tarcz nie pomoże. Trzeba wymienić też przekładki.

Stuki w silniku mogą być spowodowane źle działającym sprzęgłem. Olej możesz zostawić jeśli jest do mokrego sprzęgła

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. jak w temacie, mam problem ze ślizgającym się strzegłem, wydaje

mi się że jest dosyć naciągnięte, a więc jakie mogą być inne przyczyny? mam jeszcze jeden problem, dziwne pukanie w skrzyni podczas wkładania jedynki, nie zawsze występuje ale dość często, nie mam pojęcia co to może być. mam jeszcze jedno pytanie, gdy będę wymieniał tarcze sprzęgłowe, to czy olej też trzeba wymienić nawet jak był wlany dzień wcześniej ?

 

 

Zanim wyślesz kolejnego posta przeczytaj co napisałeś aby nie walić byków

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku czy to aż tak istotne?

 

jak nie wiesz jak mi pomóc to się nie udzielaj

 

człowieku czy to aż tak istotne?

 

jak nie wiesz jak mi pomóc to się nie udzielaj

 

Mimo pozorów to jest bardzo istotne ponieważ jesteś na Forum Motocyklistów Polskich a nie pod budką z piwem :banghead: i pisząc z takimi błędami lekceważysz ludzi czytających Twoje wypociny :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz mi wytłumaczyć dlaczego ?

Od lat leję olej od 4T dedykowany do mokrego sprzęgła i nic złego nie zauważyłem aby działo się z moim 2T

 

Ty możesz lać nawet rzepakowy ale każda instrukcja wymaga stosowania oleju do 2T ponieważ smaruje prawidłowo już przy niskich temperaturach silnika a 4T należy rozgrzać przed jazdą.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mimo pozorów to jest bardzo istotne ponieważ jesteś na Forum Motocyklistów Polskich a nie pod budką z piwem :banghead: i pisząc z takimi błędami lekceważysz ludzi czytających Twoje wypociny :banghead:

Mój ojciec, jak byłem młodszy i miałem 20 lat, zawsze po wspólnej flaszce powtarzał: Zobaczysz, synu, minie z ćwierć wieku,a nie raz będziesz miał ochotę dać gajowemu na flaszkę, żeby na mnie zapolował. Teraz ja to samo powtarzam mojemu synowi. On też kiedyś zrozumie, dlaczego.:)

Edytowane przez grizzli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...