M a D a F a K a Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 (edytowane) Co Wy się uparliście tak na sprzęt który i za 20 lat raczej klasykiem nie będzie( no bo nie wniósł niczego więcej ponadto co poprzednicy wnieśli..)??? Przepraszam, bredzisz ja Ci co palili WSK-i i cieli Junaki w latach 90-tych, a teraz te sprzęty stają się wschodzącymi gwiazdami drobnego inwestowania długoterminowego. Edytowane 12 Grudnia 2013 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Nie bredzę, bo wiem ile co jest warte teraz...WSK, czy Junaka to z samej definicji są klasyki, bo polski, ale stara japonia??? żeby to był chociaż pierwszy model na wtrysku.... a tak????Tu masz klsyka wcale nie drogi... http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/kawasaki-z1000j-h%C3%BCllhorst/186443773.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=13100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1990-12-31&negativeFeatures=EXPORT&minCubicCapacity=1000&maxCubicCapacity=1000 Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Ja to bym sobie darował, albo poszukał 2 silnika, bo jak rdza łapnęła i łożyska toczne( a tak prawdopodobnie jest skoro nie można ruszyć nawet o mm..), to koszt prawidłowego remontu + odnowienia jako takiego motocykla, może przerosnąć koszt odkupienia ode mnie mego Ducati 999, który jest najdroższym zwykłym 999 w Polsce... Nie lepiej kupić w miarę sprawny klasyczny sprzęt np KZ 1300 z Motostodoły, lub tańszą Hondę CB 750- z 1974 roku na chodzie nie dymiącą do wizualnej poprawki??? Co Wy się uparliście tak na sprzęt który i za 20 lat raczej klasykiem nie będzie( no bo nie wniósł niczego więcej ponadto co poprzednicy wnieśli..)??? Prześpij się ze sprawą polej trochę zimnej wody na głowę i dopiero podejmij jakąś decyzję...Pozdr. J-999 Sprawdziłem... sam wał korbowy po zniżkach- ok. 1000 dolarów, jak się nie uszkodzi bloku silnika... Ja bardzo lubię stare japończyki i bardziej je cenie za trwałość i niezawodność dziś już się nie robi motocykli i aut w taki sposób.Tak się składa że ten KZ to wersja POLICYJNA i już jest klasykiem nie spotyka się ich często na naszych ulicach! Poza tym jeździłem kiedyś cywilnym KZ 1000 i motocykl pomimo swojej wagi prowadzi się super i był bardzo wygodny ! Jeśli się nie uda wskrzesić silnika to poszukam innego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 a dlaczego ma się nie udać?wystarczy to zrobić powoli i z głową Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 i WŁAŚCIWYMI narzędziami. Dobre, odpowiednie narzędzia to 60% sukcesu. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek323 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 witam tez próbuje wskrzesic stojacy z 3lata pod chmórka motocykl yamahe fj1100 prawdopodobnie bo nie ma do niej dok. a na tabliczce przy kierownicy nie moge sie doczytac modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 witam tez próbuje wskrzesic stojacy z 3lata pod chmórka motocykl yamahe fj1100 prawdopodobnie bo nie ma do niej dok. a na tabliczce przy kierownicy nie moge sie doczytac modelu. Na początku numeru masz oznaczenie modelowe np.47E dotyczy modelu FJ1100 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek323 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 na poczatku numeru jest JYA2E...... X JA00...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 a początek numeru silnika? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek323 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 numery silnika jakie znalazlem to 2EW-0042.. takie same jak na ramie. Znalazłem na silniku równiez oznaczenie "2200cm3" czy to mozliwe ze to pojemnosc silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Yamaha FZ400 2EW rok 19902200cm to ilość oleju w silniku Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek323 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Dzieki. Faktycznie patrzac na zdjecia w wyszukiwarce to jest to. gdyz na alegro nikt takiego nie wystawia. Pewnie ciezko bedzie znalezc rame i czesci do niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 możesz zapomnieć o częściach Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piroo Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 (edytowane) No i mamy przyczynę całego zamieszania https://plus.google.com/photos/104729735247510292300/albums/5963883336387584417/5963883337815070434?pid=5963883337815070434&oid=104729735247510292300 wszystko przez to że spadł wężyk od podciśnienia na króćcu ssącym tamtędy dostawała się woda i przez otwarte zawory na cylinder taki mały wężyk a narobiło bigosu. coś nie mogę fotek wrzucić to linka wysyłam. Edytowane 1 Stycznia 2014 przez Piroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Jeżeli reszta silnika jest OK to ten cylinder jest do uratowania Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.