koroviov Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Transporter T4 Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 (edytowane) Wożenie motocykla z częstotliwością raz na miesiąc to już jest dobry powód do zainwestowania w busa. Nawet małego i niskiego, takie i tak są chodliwe, raczej nie będzie problemu ze sprawną odsprzedażą w razie czego.Ja robiłem inaczej i zdecydowanie odradzam :) . Edytowane 27 Września 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 (edytowane) zastanawiam się czy takie 1.3 da radę? Kumpel Polo 12 w gazie ciagal na nauce jazdy przyczepe 1200 kg, reszte pozostawiam bez komentarza. Fakt że ciężko jest w miarę "normalnie" jechać z dwoma motocyklami samochodem który ma mniej niż 150KM. Ze smiechu wlasnie zaplulem Monitor. Mazda 1,6D 115 KM przyczepa 210 kg netto + dwa motongi po 230 kazdy, mocy az nadto, incl gory Harz, 5 KM na jedna tone - tyle wynosi w przypadku ciezarowek przepis. SLUSAR Do ciagniecia malej przyczepki i 200 kg motonga toi Ci wystarczy zwykla 190 D w 73 KM, targalem regulernie z polnocnych Niemiec do Szwajcari ( ponad 1000 km ), po Bayer'ach i po Szwajcari. Wez cos w dieselu, z ca. 2 l. :crossy: Edytowane 27 Września 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 (edytowane) myślę, że trochę przesadzacie z tymi minimum 150KMjak chcecie ciągnąc przyczepę z dwoma motocyklami to dobrze aby auto miało chociaż 1t masy własnej a silnik nie był mniejszy niż 1.6 i powinno styknąćzresztą - polecam zorientować się jakie prędkości dopuszczalne obowiązują podczas jazdy z przyczepą ;) kiedyś zdarzyło mi się ciągnąć fiatem punto 1.2 przyczepę z trzema motocyklami ale raczej nie polecamw mijającym sezonie często targałem dwa motocykle za e36 1.6 LPG i całkiem normalnie sobie radzi ahi - i aby jazda była w miarę komfortowa warto optymalnie rozłożyć masę na przyczepce Edytowane 27 Września 2013 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Kluczowe jest to na ile osób potrzebujesz auto. Jak na dwie to alternatywą jest nieterenowy pickup np. Dacia Logan i bez przyczepki. Dla tych co lubią 150KM+ z przyczepą klasyk gatunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Nasz kolega Zakan ma naa szprzedanie T4 multivan. Stan niezły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 (edytowane) Moim zdaniem złe samochody proponujecie. Z tego co przeczytałem to samochód ma być do jazdy po mieście a kilka razy w roku do ciągnięcia przyczepy,więc na pewno lepiej się trochę pomęczyć ciągnięciem przyczepy przez kilka dni, niż męczyć się niewygodnym lub dużo spalającym albo niepraktycznym w mieście samochodem przez 365 dni w roku. No właśnie o to mi głównie chodzi. Dzięki za dotychczasowe sugestię. Boje się tylko o zawias z tyłu w jakimś kompakcie, że będzie za miękki, bo widziałem co się dzieje z Alfą Koroviov'a, albo Vectrą II jak się podpina 2 motocykle. Edytowane 28 Września 2013 przez slusar_o2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 (edytowane) No właśnie o to mi głównie chodzi. Dzięki za dotychczasowe sugestię. Boje się tylko o zawias z tyłu w jakimś kompakcie, że będzie za miękki, bo widziałem co się dzieje z Alfą Koroviov'a, albo Vectrą II jak się podpina 2 motocykle. dlatego właśnie pisałem o odpowiednim rozłożeniu masy na przyczepie - 30kg na haku jest jeszcze spoko ale powyżej 70-80 może powodować, że zestaw się będzie prowadził tragicznieniestety większość motocyklowych przyczepek jest źle skonstruowanych - warto przesunąć punkty mocowania przedniego koła motocykla odrobinę do tyłu Edytowane 28 Września 2013 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 ciągnik rolniczy tudzież 126p chyba nie ma problemu wyprzedzić ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 dlatego właśnie pisałem o odpowiednim rozłożeniu masy na przyczepie - 30kg na haku jest jeszcze spoko ale powyżej 70-80 może powodować, że zestaw się będzie prowadził tragicznieniestety większość motocyklowych przyczepek jest źle skonstruowanych - warto przesunąć punkty mocowania przedniego koła motocykla odrobinę do tyłumoja konstrukcja przy trzech motocyklach daje nacisk 25 kg na kulę. W 5 osób na pokładzie jechało sie całkiem komfortowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Prymitywne pytanie: Jak zmierzyć nacisk na hak po załadowaniu? Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 (edytowane) Na chłopski rozum to można przy pomocy wagi łazienkowej. A co do tego jaki samochód to ja w podobnym celu w bliżej nieokreślonej przyszłości najprawdopodobniej kupię fiata stilo 1.8 130km na podtlenku elpidzi. Teraz mam auto które spokojnie z 3 motkami da radę ale tak jak pisałem chyba będę wolał pomęczyć się przez 10dni w roku za cenę mniejszego spalania, łatwiejszego parkowania i klimatyzacji. Edytowane 28 Września 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Boje się tylko o zawias z tyłu w jakimś kompakcie, że będzie za miękki, bo widziałem co się dzieje z Alfą Koroviov'a, albo Vectrą II jak się podpina 2 motocykle. Tak jak napisal Konrad poprzez rozmieszczenie odpowiednie masy na przyczepie moge miec wartosc dodatnia albo ujemna. Nie wiem jak wyglada to w polskich przepisach, w niemieckich minimalny nacisk na hak to 4 % DMC przyczepy nie mniejszy jenak niz 25 kg i nie przekraczajacy wartosci jaka przewidzial producent. Ja przesunąłem i Accord który miał 136KM z dwoma motocyklami i gratami jakoś jechał. Ale dupy nie urywało, żeby wyprzedzić to musiałem się przygotowywać.Więc nie wyobrażam sobie normalnej jazdy samochodem o małej mocy. Ale normalnej jazdy a nie toczenia się i permanentnego wkurwienia. Yuby, a tak z ciekawosci to gdzie niby ma Ci sie spieszyc z przyczepa ? 100 km/h dupy nigdy nie urwie. Prymitywne pytanie: Jak zmierzyć nacisk na hak po załadowaniu? Najprostszy sposob to kawalek belki ( tak na oko 50 cm ) i waga lazienkowa. Stawiasz wage na nawierzchni, na to belke a na jej Gorny koniec koniec dyszla przyczepy. Oczywiscie handel oferuje specjalne wagi. http://www.google.de/imgres?um=1&sa=N&biw=1200&bih=543&hl=de&tbm=isch&tbnid=BMCTbkdYfb-sSM:&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/Anhanger-Stutzrad-Stutzlastanzeige-PKW-Wohnwagen-Stutzrad-Deichsel-Waage-/141032586560&docid=H5bTiysLwOcm8M&imgurl=http://bilder2.eazyauction.de/thedrive/artikelbilder/347663_eA.jpg&w=600&h=450&ei=a95GUre2FIzEtAaV-IHYBg&zoom=1&iact=hc&vpx=581&vpy=64&dur=192&hovh=194&hovw=259&tx=199.71429443359375&ty=71.71427917480469&page=4&tbnh=137&tbnw=183&start=71&ndsp=28&ved=1t:429,r:75,s:0,i:317 http://www.google.de/imgres?um=1&sa=N&biw=1200&bih=543&hl=de&tbm=isch&tbnid=7VPmGv2nmaVuSM:&imgrefurl=http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll%3FViewItem%26item%3D110926214690%26clk_rvr_id%3D454662841455&docid=Xo0XNvtg3oVtXM&imgurl=http://bilder.afterbuy.de/images/33465/Deichselwaage2.jpg&w=297&h=403&ei=a95GUre2FIzEtAaV-IHYBg&zoom=1&iact=hc&vpx=354&vpy=168&dur=80&hovh=262&hovw=193&tx=116&ty=167&page=4&tbnh=137&tbnw=100&start=71&ndsp=28&ved=1t:429,r:73,s:0,i:311 https://www.google.de/search?q=anh%C3%A4nger+wage&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.53217764,d.Yms,pv.xjs.s.en_US.6PYzwk9faGo.O&biw=1200&bih=543&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&hl=de&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ad5GUs2NFIKHswberIHgDw#hl=de&q=daichsel+wage&tbm=isch&um=1 :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 wyprzeć ciezarowke z naczepa, czy jadacego 80km/h dziadka w kapeluszu na drodze krajowej o duzym natezeniu ruchu... powodzenia jak masz male i slabe auto , czasem wożę 2 enduro z kolegą A4 1.8 LPG...owszem jedzie , ale wyprzedzanie jak masz po horyzont widocznosc...dupa do samej ziemi. Do przyczep to lepiej diesla szukac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 No ciężko będzie takiego wyprzeć ;)Sorry ale powstrzymać się nie mogłem.Faktem jest, że Slusar ma na tor (jakikolwiek) 300 do 500 km więc przy słabym aucie to wystarczy, że 2 dni wcześniej wyjedzie i na sesje popołudniową zdąży prawie. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.